Tuesday, May 1, 2018

Tilk!

Saaremaal sündinud Tilk! tooteid olen kasutanud päris palju ja nende hulgast endale mitmeid ülisuuri lemmikuid leidnud. Tilk! saatis mulle hiljuti paki, kust tulid välja mõned pikemalt müügil olnud kreemid ja ka üks täiesti tuliuus toode, milleks on tooniv päevakreem.


Tinted Me tooniv päevakreem





Tinted Me on mõeldud heledale ja keskmisele nahale. Ta on niisutavate ja nahatooni ühtlustavate omadustega. Katvuselt on ta kergem kui BB kreem, nii et kui näol on punne, või tugevamalt punetavaid kohti, siis kreem neid ära ei kata, sobides pigem heas korras nahaga kasutajale, kes tahab kerget nahatooni ühtlustamist. Kreem hajub nahal täiesti märkamatuks ja ka lähedalt vaadates ei jää märgatavat meigikihti. Nagu puhas nahk, aga pisut ilusam :)

Sageli on toonitud päevakreemide pigment jäänud minu jaoks liiga kollaseks, aga nagu ülemiselt pildilt näha, siis Tinted Me kreemis sisalduvad pigmendid on neutraalse alatooniga, nii et tema toon ei määri ära ka väga heledat nahka.

Tinted Me sisaldab porgandiõli, sheavõid, nurmenuku, kibuvitsa ning nõgese bioaktiivsete ainete komplekse. Kreemis sisalduvad ravimtaimed on korjatud Saaremaalt ja ta on läbinisti looduslik ja vegan.

Minu nahk on juba oma ülikapriisselt talviselt režiimilt kevadisele ja vähemnõudlikule olekule üle läinud ning kreemi niisutus oli minu jaoks täiesti piisav. Väga kuiva naha puhul soovitab Tilk! enne Tinted Me kreemi kasutamist näole määrida niisutavat Moisturise Me kreemi. Mina sain proovimiseks 10-milliliitrise reisisuuruses toote (Hind 6.90 EUR), aga kreemi on saada ka suures 50-milliliitrises totsikus hinnaga 26. 90 EUR. Tänasest on tooted saadaval Tilk! veebipoest.

Protect Me näokreem tundlikule nahale




Lisaks ahjusoojale uudistootele leidsin oma pakist ka mõned pikemalt müügil olnud tooted. Protect Me näokreem on mõeldud tundlikule nahale. See on mõnusalt vahuline, kiiresti imenduv ja peaaegu lõhnatu. Protect Me sisaldab nahka rahustavat kummelit ja aaloed. Tootes sisalduv mesilasvaha loob nahale kaitsva kihi, mis näpu all katsudes kuidagi tunda ei ole ja seda kasutades on hea puhta naha tunne. Kreem imendub kiiresti ja ei jäta nahka läikima, nii et sobib hästi ka meigi all kasutamiseks. Protect Me kreemiga tuleb kaasa puidust voolitud tilgakujuline spaatlike, et vajaliku kuguse kreemi topsist võtmine hügieenilisemaks teha. Hind 22.10 EUR.

Love Me kätekreem




Seda kreemi olen ühe topsitäie juba jõudnud ära kasutada ja ta meeldib mulle nii väga! Kui mõttes hakkasin Tilk! tooteid pingeritta seadma, siis rebivad esikoha pärast just Love Me kätekreem ja Spoon Me öökreem, mis mõlemad on mu kuivale nahale lihtsalt ideaalsed. Mina pole ainus, kes Love Me kätekreemi taevani kiidab - toode on pärjatud Anne & Stiili ilulemmiku, Buduaari lemmiku ja Iluguru iluteemanti tiitliga. Tsitruselõhnaline kreem paitab nii käsi kui nina - suurepärane lõhn ja sügavalt niisutav, kuid kiiresti imenduv koostis. Lihtsalt super! Kõik kreemi koostisosad on looduslikku päritolu ja vegan. Hind 13.90 EUR.

Kas oled mõnda Tilk! toodet proovinud? Milline on sinu lemmik?

No comments:

Post a Comment