Wednesday, May 16, 2018

Essence kevad-suvi 2018

Essence saatis mulle paki värske kevadsuvise kollektsiooni toodetega. Jätkuvalt on fookuses sädelevad tooted ja lustakad värvid. Essence kosmeetika hinnad on meeldivalt taskukohased ja igast kollektsioonist olen enda jaoks mõned suured lemmikud leidnud. Millised tooted seekord superlemmikute ridadesse pääsevad, selgubki tänases postituses.

Fresh and Fit meigipõhjatooted



Fresh and Fit primer - kuma andev meigialuskreem muudab poorid vähem märgatavaks ja aitab jumestuskreemi ühtlasemalt peale kanda. Kumavat efekti andvad tooted sobivad pigem kuivale nahale ning mulle meeldib ta igatahes väga. Toode jääb nahal läbipaistev ja ei muuda enda peal oleva jumestuskreemi tooni. Hind 3.99 EUR.

Fresh and Fit jumestuskreem - mulle saadeti toon Fresh Ivory, mis ongi mu heledale neutraalse alatooniga nahale ideaalne klapp. Saadaval kolmes toonis ja kõik nad ongi pigem heledamat sorti. Esimest korda näen, et kaalukauss on rohkem heledanahaliste poole kaldu - kõik lumivalgekesed tänavad Essence meigimeistreid selle eest :) Jumestuskreem on pumbaga klaaspudelis ja tundub tänu sellele kohe eriti kallis ja kvaliteetne. Tegelikult on ta meeldivalt soodsa hinnaga ja maksab vaid 5.59 EUR. Fresh and Fit praimer ja jumestuskreem on taevas sõlmitud liit ja koos annavad nad väga ilusa kumava meigipõhja. Isegi peale puudri lisamist on tulemus värske ja ei jäta mingis valguses maskilikku efekti. Jumestuskreemil on keskmine katvus. Kui kanda näole kaks kihti, siis peidab ta ära ka naha punetavad kohad ja punnid. Väga meeldib!

Glow to go spray



Tootekirjelduse järgi on see meigikinnitussprei, kuid mina teda selleks otstarbeks soovitada ei julge. Sprei sisaldab üsna suuri sädelevaid osakesi ja meigi peale kandes oli see ikka liig. Pihusti ei väljuta toodet ühtlaselt peenikese uduna, vaid viskab sekka ka tilgakesi, nii et näole kukkudes jätsid need üsna silmatorkavad sädelevad plekid. Sädeluse sõbrad võivad seda toodet kasutada hoopis kehal, et päevitunud käsivarred ja sääred sillerdama panna. Kehal jääb see sädelus väga kena.
Hind: 3.79 EUR.

My Shell is My Castle lauvärvipalett




Uue kollektsiooni lauvärvipaletid on haruldaselt head! Mõned nädalad tagasi kirjutasin Essence nude paletist, mille ma ilublogijate kokkutulekult sain ja mis mulle väga meeldis. (Postitust näeb SIIN.) Nüüd sain järgi proovida ka merineitsipaleti. Väga ilusad ja erilised värvid! Mul on päris suur lauvärvide kollektsioon ja ega ma ei oskagi mingitest toonidest puudust tunda - tundub, nagu oleks kõik juba olemas. Selles paletis on aga mitu väga ilusat tooni, millest ma pole unistadagi osanud. Eriliseks lemmikuks sai lilla sinaka küütlusega värv, mida olen nüüd igapäevaselt kandnud ja mis erinevate roosade toonidega kombineerides väga värske silmameigi annab. Enamus toone on tugeva pigmendiga, erandiks vaid alumine kuldne, mis annab rohkem sädelust kui tooni. Lauvärvid ei pudise pealekandmisel, kuid sädelevatel toonidel võivad säraosakesed hajutamisel lendu minna ja põskedele maanduda. Nii et kui tahad täiesti puhast tulemust, siis võiks silmaalust igaks juhuks salvrätiga kaitsta. Paleti hind: 4.49 EUR.

Selles jumestuses läks liikuval laul käiku merineitsipaleti heleroosa toon ja koopajoont ning alumist ripsmepiiri rõhutasin oma lemmiku lilla värviga. Ka meigipõhja tegin uute Fresh and Fit toodetega:


Volume Hero ripsmetušš



Seda tušši soovitaksin rohkem inimestele, kel on pikad ja tihedad ripsmed ning soov neid vaid tumedamaks toonida. Tušš ei anna eriti pikkust ja tihedust, nii et minu lühikeste ripsmete peal jäi wow-efekt tulemata. Tänases meigis kasutasin hoopis kunstripsmeid. Volume Hero tuši hind: 3.39 EUR.

Colour Boost vedel huulepulk



Väga intensiivne pigment ja efektne läige! Seda toodet ei meeldinud mulle peale kanda kaasas oleva aplikaatoriga, sest see on otsast päris suur ja ei ole piisavalt täpne. Nii särtsaka värvi pealekandmisel on vaja olla väga hoolikas, nii et soovitan kasutada huulepintslit. Värv hakkas päeva jooksul huulekontuurist väljapoole imbuma ja kindlasti võiks selle all kasutada samas toonis huulepliiatsit. Hind: 3.09 EUR.

Glitterid



Sädelus on selle kollektsiooni märksõna ning erinevaid glittereid on saada lausa kuus tükki. Mina sain proovimiseks eri toonides helkleva "Life of the Party" ja hõbedasi tähekesi sisaldava "Star Child". Glitteriosakesed on mõlemas purgis üsna suured ja tulemus jääb nendega väga efektne. Pealekandmisel kipuvad pudisema, nii et ettevaatust! Ühe glitteri hind 3.39 EUR.

Siin kandsin merineitsipaletiga tehtud lauvärvide peale "Life of the Party" glitterit. Kasutasin märga pintslit:


Shine On huulepulk



Essence huulepulgad on mu suured lemmikud ja ka uute Shine On värvide kohta jätkub mul vaid kiidusõnu! Ülemistel piltidel saigi huultele kantud selle sarja huulepulka toonis Rosey Glitz. Ülihea "sobib kõigega"- toon, mis jääb huultel läikiv ja on oma niisutavate omaduste poolest hästi mugav kanda. Väga soojalt soovitan! Hind: 2.59 EUR.

Holo Wow särapulk



Kreemjas highlighter jätab efektse tulemuse ja sel on roosakas helk. Sügiskollektsioonis oli sarnases vormis Prismatic Hololighter, mida ma olen päris palju kasutanud ja uus Holo Wow ei meeldinud mulle päris sama hästi, sest ta kippus enda all olevat meigipõhja krobeliseks muutma. Eelmise kollektsiooni Hololighterit sai kasutada nii jumestuskreemi kui puudrilise meigipõhja peal ja see oli igat moodi ilus. Uus Holo Wow ei salli enda all kindlasti puudrit ja ka jumestuskreemiga kippus ta aegajalt riidu kiskuma. Hind: 3.99 EUR.

Holo Wow nahal:


Essence kevadsuvisest kollektsioonist said minu suurimateks lemmikuteks Shine On huulepulgad ja My Shell is My Castle lauvärvipalett. Ka Fresh & Fit meigipõhjatooted jätsid väga hea mulje. Kas oled jõudnud mõnda neist juba ise proovida? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment