Monday, May 14, 2018

Ilulaada saak

Selveris on 3. - 21. maini Ilulaat, kus valikus on üle 1000 eriti hea hinnaga toote. Selveris on müügil kaks suurepärase hinna-kvaliteedi suhtega sarja - Essence ja Catrice. Mõlema valikust leiab vaid paari euroga põrutavalt head kosmeetikat, nii et nende jahile ma seekord läksingi.

Essence Camouflage peitekreemist olen blogis korduvalt kirjutanud ja soovitan seda väga soojalt, sest vähem kui kolme euro eest ei oska ma küll teist sama head peitekat soovitada. Essence peitekreem sai mul just hiljuti otsa ja mõtlesin seekord proovida Catrice oma, mida samuti väga kiidetakse. Minu poolt välja valitud tooted ei olnud küll Ilulaada pakkumiste hulgas, kuid need on selletagi väga rahakotisõbraliku hinnaga. Ostukorvi rändasid järgmised tooted:


Catrice Camouflage peitekreem



See toode jäi mulle silma youtube guru Tati Westbrooki soovituse pärast. Kui nii hästi ilumaailmaga kursis olev inimene seda väga soojalt soovitab, siis peab tegu olema tõesti millegi erakordsega. Heledale nahale sobivaid toone oli kaks - üks roosaka, teine neutraalse alatooniga. Mina ostsin neutraalse tooni Light Natural ja juba esimesest kasutamisest olen temast lummatud. Hea katvusega, õhuke ja hästi püsiv. Katvuselt on ta isegi tugevam kui minu eelmine lemmik Essence Camouflage. Igatahes väga väärt ost 3. 59 euro eest. Soovitan!

Catrice Prime and Fine meigialuskreem



Catrice praimeri proovimise isu tuli samuti Tati soovituse peale. Tema lemmikuks oli Prime and Fine Smoothing praimer, kuid seda ma Selverist ei leidnud. Kirjelduse järgi tundus Pore Refining  Anti-Shine base aga väga sarnane, nii et otsustasin proovida. Olen sellega tõesti rahul! Mul on kuiv nahk ja meigi püsimisega probleeme pole, nii et mind huvitavad rohkem praimeri poore vähendavad omadused. Catrice toode silendab nahka tõesti märgatavalt ja poorid on palju vähem näha. Praimer jääb nahal läbipaistev ja ei mõjuta kuidagi enda peale kantava jumestuskreemi tooni. Hind 4.69 EUR. Lihtsalt super hinna-kvaliteedi suhe!

Paar uut toodet tõin koju ka Essence letist:

Essence Express Dry drops



Küünelaki kiirkuivatustilkasid olen tahtnud proovida juba tükk aega, aga poes olles läheb alati meelest neid otsida. Seekord tuli õigel ajal meelde ja pudelike rändas ostukorvi. Express Dry tilgad sisaldavad küüsi hooldavat mandliõli. Toode on mugavas pipetiga pudelis, millest saab väga täpselt vajalikud 1-2 tilka küüntele doseerida. Pöidlaküüne katmiseks läks vaja 2 tilka, teistele sõrmedele piisas ühest. Toode on lõhnatu ja ei moodusta küüntele lisakihti. Kui kiirkuivatuslakid on tavaliselt läikiva viimistlusega, siis Express Dry Drops jätab matid lakid enda all endiselt matiks. Küünelaki püsivust ta ei pikenda, nii et selles osas väike miinus kiirkuivatuslaki ees, mis töötab ka nagu püsivust parandav pealislakk. Aga üldiselt meeldis väga ja hakkab kindlasti sagedast kasutust leidma. Juba paarikümne sekundi pärast võib ettevaatlikult edasi toimetada, kartmata värsket lakki untsu keerata. Päris imetoode ta muidugi ei ole ning küüntele tugevalt vastu minna ei saa, kuid suureks abiks on ta siiski. Hind 2.19 EUR.

Essence küünelaki korrektor



Üle ääre läinud küünelakki olen korrigeerinud siiani alati küünelakieemaldas niisutatud vatipulgaga, kuid Essence leti ees tooteid uurides mõtlesin seekord ära proovida spetsiaalse korrektorpliiatsi. Sellega on töö ikka palju täpsem ja mugavam kui ümaraotsalise vatipulgaga. Tugevast materjalist pliiatsiots on peenikese lapiku otsaga ning võimaldab ülejäänud lakki rikkumata ära kustutada ka väga küüneplaadi lähedale sattunud lakiraasud. Pliiatsil on kaasas kolm lisaotsikut. Meeldib väga! Hind 2.99 EUR.

Sellised odavad ja head leiud siis täna :) Kas käisid ka Selveri Ilulaadal varusid täiendamas? Millised olid sinu head leiud?

No comments:

Post a Comment