Friday, May 4, 2018

Parimad paletid

Meigipaletid on mugavad, praktilised ja aitavad meigikotis ruumi kokku hoida. Poelettidel on valik suur ja lai ning tänases postituses näitan oma lemmikuid palette, mida väga soojalt soovitan.


Blinc Shadow Fusion lauvärvipalett



Blinc ongi spetsialiseerunud vaid silmameigitoodetele ja kõik asjad, mida nende valikust proovinud olen, on esmaklassilised! See palett on pikka aega mu lemmikute hulka kuulunud. Shadow Fusion on perfektne nude palett. Kõik vajalik on olemas - heledad matid toonid baasiks, matid pruunid värvid üleminekute tegemiseks, must sügavuse lisamiseks ja valik pärlmutrilisi toone, et oleks vaheldust. Pigment on võrdselt hea nii heledatel kui tumedatel toonidel, värvid hajuvad ja püsivad väga hästi ning ei pudise pealekandmisel. Paletiga tuleb kaasa väga hea kahepoolne pintsel. Lihtsalt super! Hind 48 EUR.

Huda Beauty Warm Brown Obsessions lauvärvid



See lauvärvipalett on üks uuemaid tulijaid mu meigilaual ja ma ei saa aru, kuidas ma enne üldse temata elada suutsin. Huda Beauty lauvärvid on pehmed, kreemised ja ülimalt pigmenteeritud. Need hajuvad ilma vaevata ja kõik  9 tooni on üksteisega väga lihtsalt kombineeritavad. 8 värvi on matid ja keskel on üks sädelev kuldne, mis sobib kõigi teistega kokku. Palett hetkel Superb.ee veebipoes saadaval soodushinnaga 32.90 EUR.

The Body Shop modelleerimispalett



Ülipraktiline karbike, mis saab väga tihedalt kasutust. Komplektis on kaks matti modelleerimispuudrit, millest üks sooja- ja teine külmatooniline. Lisaks veel särapuuder ning väga ilus roosa kergelt kumav põsepuna. Kasutan seda nii näo modelleerimiseks kui ka kerge igapäevase nude silmameigi tegemiseks. Hind 29 EUR.

Artistry näopalett Candy Box



Armsas metallist kommikarbis peidab end 9 kuubikut. Kõik nad on väga ilusad silmameigis kasutamiseks ja heledamad sobivad lisaks ka särapuudriks. Artistry lauvärvide hajuvust olen palju kordi kiitnud ja ka selle paleti toonid on selles osas super! Nad hajuvad üksteise sisse nii ilusti, üldse ei pea õrnade üleminekute saamiseks vaeva nägema. Hind 69 EUR.

L´Oreal La Palette Red



Tänu sellele paletile sai minust üldse punase huule kandja. Olin küll varem paari punast huulepulka proovinud, aga kuna need toonid mulle ei sobinud, siis kandsin punase huulevärvi enda jaoks üldse maha ja arvasin, et roosad ja lillakad on minu toonid. L´Oreali pressiürituselt sain aga selle paleti ja erinevaid toone segades avastasin, et õige punane toon on siiski minu jaoks olemas ja nüüd olen väga suur punase huulevärvi sõber. Palett on hetkel Loverte e-poes soodushinnaga 10.65 EUR. Kasuta juhust, sest tegu tõesti ülihea tootega! Hästi püsiv värv, mis ei kuivata huuli.

Millised on sinu lemmikpaletid?

No comments:

Post a Comment