Friday, May 4, 2018

Uut kehahoolduses

Ilublogijate kokkutuleku kinkekotist saadud toodetest on mul teile ette näitamata veel vaid kehahooldustooted. Mõned neist on mulle juba vanad tuttavad, teistest kuulsin esimest korda. Praeguseks olen kõik jõudnud omal nahal järgi proovida, nii et saan muljeid teilegi jagada.

Sandrelle Beauty kehasuflee ja koorija




Need armsad lipsukestega pakendid püüdsid kohe pilku ja olid esimesed, kuhu ma nina sisse pistsin. No niiiiii hea lõhn! Suhkrutükikestega kehakoorija "Roosa vaarikas" lõhnab lausa suud vett jooksma panevalt. Ütleme nii, et seni, kuni selles purgikeses veel paar tera järgi on, ei siruta ma kätt ühegi teise koorija järgi. See võitis mu südame kohe esimesest kasutuskorrast. Purgist tuleb korraga võtta väike peotäis, sest suhkrukoorija kipub pudisema. Kui korraga liiga suure hulga võtad, siis läheb muist toodet raisku ja pudeneb lihtsalt maha. Koorijal on ka niisutavad omadused ning peale duši alt tulekut ei karju nahk kreemi järgi. Väga meeldib! Hind: 4.50 EUR.

Teise tootena sain Sandrelle Beauty valikust järgi proovida Fresita kehasuflee. See on hästi õrn ja õhuline ning näeb kohe täitsa söödav välja. Purki kätte võttes oli see üllatavalt kerge. Topsik on päris suur, aga suflee nii õhuline, et terve purk sisaldab vaid 82 grammi toodet. Suflee muutub nahasoojuses hetkega vedelaks ja imendub päris ruttu, aga nahk jääb siiski veel üsna pikaks ajaks veidi libedaks, sest tegu on ülimalt toitva tootega. Suudab pehmeks teha ka keha kõige kuivemad piirkonnad. Hind 8.50 EUR.

Signe Seebid Lavendli deodorant



Seda, et deodorantides sisalduvaid alumiiniumiühendeid seostatakse rinnavähi tekkega, on päris palju räägitud ning olen viimastel aastatel proovinud leida deodorante, mis ohtlikke aineid ei sisaldaks. Paraku olen mitmel korral pidanud pettuma. Ma ei ole eriti suur higistaja ning võin tavapoest ükskõik millise Fa või Rexona korvi visata ja kõik nad kaitsevad alati 100% higistamise eest. Kahjuks pole mitu korda kallimad ökotooted alati sama tõhusat higistamisvastast kaitset suutnud pakkuda. Tavalised kristalldeodorandid, mis näevad välja nagu kamakas soola, ei tööta minul näiteks üldse. Signe Seebid kristalldeodorant on pritsuga pudelis ja sisaldab maarjajääd ehk kristallsoola, mis pärsib lõhna eritavate bakterite kasvu. Päris sama tõhus ta ei olnud kui alumiiniumiga deodorandid, (nende puhul on mul alati vähemalt 24 tunnine kaitse, ehk kui hommikul peale panen, siis järgmisel hommikul veel higilõhna pole) aga enamasti hoidis ta mul terve päeva higilõhna tekke ära. Erandiks olid need esimesed sooja päikesega ilmad, kui juba poolest päevast tundsin, et oleks vaja värskendust. Nii et kas ta suvel minu jaoks piisav on, seda saab varsti teada. Saadaval Signe Seebid e-poes nelja erineva lõhnaga. Hind: 8.90 EUR.

Mossa kehakreem jõhvikaga



Mossa tooted on mu suured lemmikud ja olen neid aja jooksul jõudnud päris palju ära proovida. Ka jõhvika kehakreemi kohta jätkub vaid kiidusõnu. Läbinisti looduslik koostis,  niisutav, pinguldav ja kiiresti imenduv - kui see pole täiuslik kehakreem, siis mis veel on? :) Jõhvika antioksüdandid aeglustavad vananemist ja muudavad naha siledaks ning elastseks. Väga meeldib! Hind 12.99 EUR.

Holika Holika aaloe geel



Seda geeli olen varem kasutanud ja suvel on see lihtsalt asendamatu toode! Sisaldab 99% aaloe mahla, on jahutav ja rahustav. Peale päevitamist on seda ülimõnus nahale määrida. Eelmisel aastal võitis Holika Holika aaloe geel Iluguru Iluteemanti tiitli. Hästi lahe eristuv pakend ja ülimõnus toode! Kuna mul on see endal juba olemas, siis ilublogijate kokkutuleku kotist leitud geeli panen oma tulevase kingiloosi toodete hulka, mis üsna pea mu blogi facebooki lehel käima läheb. Hind 8.95 EUR.

Dr. Bronner´s seep



Dr. Bronner´s on pereettevõte, kelle seebid on läbinisti orgaanilised. Nende vedelseepi olen ära kasutanud juba mitu pudelitäit ja ei tea paremat puhastajat meigipintslite jaoks. See peseb ka kohevatest pintslitest kõik meigijäägid välja ja suudab lahustada isegi tugeva pigmendiga rasvased meigitoodete jäägid. Seekord sain proovida lõhnatut tükiseepi, mis on nii õrn, et sobib ka beebide naha hoolduseks. Võib kasutada erinevate nahaprobleemide nagu ekseem ja dermatiit korral. Maikuus on Dr. Bronner´s lehel sooduspakkumised ja seebi hinnaks on hetkel 4.43 EUR.

Dove dušigeelid



Dove dušigeelid pole ilmselt kellelegi võõrad, sest neid on saadaval kõigi suuremate kaupluste lettidel. Mina leidsin oma kinkekotist lavendlilõhnalise tavalise dušigeeli ja roosilõhnalise dušivahu. Viimane sai mu väga suureks lemmikuks. Mulle meeldivad üldse sellised tooted, mis pudelist vahu kujul väljuvad ja Dove dušivaht on kohe eriti mõnus. Vahupall on küllalt tugev (meenutab raseerimisvahtu) ja sobibki tegelikult lisaks naha pesemiseks ka raseerimise jaoks. Hästi mõnus toode, mida kindlasti soovitan proovida! Kahjuks ei leidnud internetist selle toote hinda, aga kuna teised Dove tooted on üsna rahakotisõbralikud, siis eeldatavasti pole ka see dušivaht üle mõistuse kallis, nii et tasub poes selle järgi ringi vaadata.

Dove kreemid



Dove toodetest sain proovimiseks ka kaks uut kreemi - ühe kehale ja teise kätele. Replenishing Ritual kehakreem on kiire imendumisega ja õrna meeldiva lõhnaga. Hind umbes 5 EUR. Dove kätekreem sisaldab kookospähkli ja mandliõli ja on hästi niisutav ning kiiresti imenduv. Tal on tugev ja päris kaua püsiv lõhn, mis kasutamisel mind pisut häirima hakkas.

GMT Beauty rahustav geel jalgadele



Lõõgastav geel on mõeldud tursete alandamiseks ja jalgade raskustunde leevendamiseks. Kirjeldust lugedes mõtlesin, et minul ei lähe seda vaja, sest mul pole muret ei tursete ega raskustundega, aga proovisin geeli siiski järgi ja oi, kui hea meel mul on, et seda tegin. See teeb jalad nii mõnusaks! Kiiresti imenduv geel on jahutava toimega ja paar minutit peale selle nahale kandmist hakkab tundma õhetust ja sellist tunnet, et veri hakkab jalgades kiiremini ringi käima. Isegi kui jalgadega mingit probleemi pole, on see hästi mõnus, nii et inimesed, kes päeval palju jalul olema peavad, oskavad seda kindlasti kohe eriliselt hinnata. Väga meeldib! Hind 33.92 EUR.

Nüüd olen küll nii hästi igasuguste healõhnaliste kehahooldustoodetega varustatud, et saan koduse SPA püsti panna. Kas oled midagi neist toodetest kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment