Wednesday, May 2, 2018

Põhi peal!

Aprillis tuli hüvasti jätta selliste toodetega:


PHB taastav juuksepalsam - PHB Ethical Beauty on looduskosmeetikabränd, kelle kõik tooted on nahasõbralikd, cruelty free ja vegan. Taastav palsam muudab juuksed hästi pehmeks ja hoiab kahususe kontrolli all, nii et sobis ja meeldis mulle väga. Hind 17.40 EUR.

PHB juuksemask - Niisutav mask sisaldab monoiõli, mis oma superniisutava toime ja magusa lõhna poolest mulle väga meeldib. Jällegi läbinisti looduslik toode, mida kasutades on juuksed hästi pehmed, aga mis ei muuda juukseid raskeks ega luduks. Hind 16.50 EUR.

Selleks, et mu blogilugejad saaksid PHB juukse-, näo-, kehahooldus- ja meigitooteid eriti hea hinnaga proovida, on mul teile sooduskood ka - kasuta Iluspekter.com veebipoes ostu tehes koodi "forceofbeautyblog" ja kõik PHB  ja ZAO tooted on sinu jaoks 10% soodsamad. Kood kehtib kuni 13. maini 2018. (Soodustus ei kehti juba allahinnatud toodetele.)

The Body Shop silmameigieemaldaja kummeliga - Õrn silmameigieemaldaja, mis sai vaevata lahti ka veekindlast ripsmetušist ja lainerist. Ei pane silmi kipitama, nii et meeldib väga. Hind 3.80 EUR.

Essence Camouflage peitekreem - Parima hinna-kvaliteedi suhtega peitekreem, mida kasutanud olen. Maksab vaid 2.79 EUR, aga katab hästi ja ei kogune silmavagusesse. Suur-suur lemmik! Minu heledale nahale sobis toon Ivory.

Avon Mark huuletint - Kõige lemmikum huuletint, mida proovinud olen. Toode läheb huulte sisse ja ei jäta mingit värvitud huulte tunnet. Ei määri, ei lähe laiali, ei kuivata. Võib muretult süüa-juua ja värv püsib ikka ilusana. Toon Strawberry on ilus rahulik küps punane toon, mida kandsin väga sageli, sest see sobib igasuguse meigi juurde. Hind umbes 6-7 euro vahel.

Delfy tihendav ripsmetušš - Annab juurde nii pikkust kui tihedust, ei määri ja püsib ilusti. Konsistents läks üsna kiiresti paksuks, nii et oli alati enne kasutamist vaja harja natuke puhtamaks pühkida, et korraga liiga paksu kihti ripsmetele ei kannaks. Aga see ei vähendanud kuidagi ta ilusat värvimistulemust, nii et kasutamist ei seganud. Hind 19 EUR.

Mossa näomask-kreem - Väga mõnusalt niisutav kreem, mis mu kuivale nahale imehästi sobis. Pakil kirjas küll, et sobib öökreemiks, aga kuna jätab naha matiks, siis ma kasutasin enamasti just päevakreemina ja meigi all. Seda kasutades oli kohe näha, et nahk tõmbus kuidagi eriti värskeks ja pingule, kreem nagu täitis naha ära. Mossa on Ecocert sertifikaadiga pärjatud loosuskosmeetikafirma, nii et olen suuuuuur fänn! Hind 15.99 EUR.

Esse kätekreem - Esse kreemid on erilised seetõttu, et sisaldavad probiootikume, mis aitavad säilitada ja taasluua sõbralikku mikrofloorat nii naha sees kui peal. Ma pesen päevas lugematu hulk kordi käsi, nii et see viib äravoolust alla ka nahka kaitsvad head bakterid ja Esse kreem aitab nahal seda kaitsekihti taastada. Kiiresti imenduv ja ei jäta libedat kihti. Meeldis väga! Hind 19.50 EUR.

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment