Friday, May 25, 2018

Esse tooted näole ja kehale

Esse looduslike nahahooldustoodetega puutusin esmakordselt kokku selle aasta alguses. Talvel oli mu käte nahk nii kuiv, et kippus aegajalt lausa lõhenema ja otsisin kreemi, mis mitte ainult ei leevendaks olukorda, vaid aitaks nahal päriselt paraneda. Natural Goods Company kontoris soovitatigi mulle selle häda vastu Esse kreemi, milles sisalduvad probiootikumid aitavad kaitsta ja taasluua nahal elutsevat mikrofloorat. Käed said tänu sellele kreemile korda ning Esse toodetest jäi ülihea esmamulje.

Nüüd saatis Natural Goods Company mulle veel kaks Esse toodet. Mõlemad neist sisaldavad nii prebiootikume kui probiootikume, mis koos kasutades tugevdavad üksteise positiivset mõju. Kätekreemi näol on mul juba isiklik kogemus olemas, et Esse tooted ei paku vaid mõnetunnilist niisutust, vaid tõesti panevad naha paremini tööle ja nende mõju kestab oluliselt kauem kui tavalise niisutava kreemi oma.


Esse Light Body Moisturiser



Kiirestiimenduv ihupiim sisaldab marula õli ja kigelia ekstrakti. Kigelia on teise nimega tuntud kui vorstipuu ja nahale on ta kasulik seetõttu, et suurendab kollageeni tootmist, ühtlustab nahatooni ja omab pinguldavat efekti. Kreem on eriliselt sobilik just suvekuudeks, sest aitab päikesest kurnatud nahal taastuda. Ihupiimal on mõnus hapukas lõhn ja olgugi, et ta koostis on kerge ja hetkega imenduv, suudab ta ära niisutada ka naha kõige kuivemad kohad.  Hind 46 EUR.

Esse Cream Mask




Paks kreemjas mask sisaldab kigelia ekstrakti ja on kõrge hüaluroonhappe sisaldusega, mis turgutab nahka ja aitab võidelda vananemisilmingutega. Mask tuleb näole kanda 5-15 minutiks ja seejärel maha loputada. Tema toime on koheselt näha - nahk on ülipehme, prink ja värske. Mask otsekui täidab naha ära, pingutab ja tekitab hästi mõnusa tunde. Olen temast täiesti vaimustuses! Parim mask, mida ma proovinud olen. Kasutamine on hästi meeldiv, sest ta ei pane nägu kipitama ja ei teki punetust nagu mõnede maskidega vahest juhtub. Hind 54 EUR.

Esse on profisari ja tavapoodides nende tooteid müügil ei olegi. Esse toodetega tehakse näohoolduseid Tartus vSpa-s ja Tallinnas Melior Clinicus ning sealt saab tooteid ka kaasa osta. Lisaks on Esse tooted müügil Natural Goods Company kontoris aadressil  Vana-Kalamaja 41-1.

No comments:

Post a Comment