Sunday, April 29, 2018

Lemmikud särapuudrid

Meikimise juures on särapuudri lisamine mu lemmik osa kogu protsessist. Mida soojemaks ilmad lähevad, seda lahkema pintsliga ma soovin särapuudrit näole panna. Mul on neid päris suur kollektsioon, kus leidub nii pressitud puudreid, lahtiseid puudreid kui ka kreemjaid tooteid, aga superlemmikute ridadesse on millegipärast pääsenud vaid pressitud puudri kujul olevad highlighterid. Kõik nad on piisavalt heledad, et ka minu väga kahvatu jume juures efektset tulemust anda.


Toonid nahal:


Makeup Revolution Goddess of Love



Seda highlighterit kasutan kõige rohkem. Ilus südamekujuline pakend jääb lihtsalt nii hästi silma ja käsi kohe automaatselt sirutub selle poole, kui särapuudri lisamise aeg kätte jõuab. Pakis ei paista see välja, aga tal on kergelt roosakas helk. Saadaval Seele.ee veebipoes hinnaga 8.90 EUR.

Ontic Minerals Shimmer Duo



Ma olen suur mineraalkosmeetikafänn ja kodumaine Ontic Minerals kuulub mu suurimate lemmikute hulka. Nende valikus on kolm highlighterit, mis on mul kõik meigikotis olemas, kuid kõige rohkem kasutan heledaimat Shimmer Duot. Nii pehme, kreemine ja pigmenteeritud. SUPER! Hind 26.95 EUR.

Ka selle postituse piltidel olevad särapuudripintslid on Ontic Mineralsi omad. Lehvikukujulist eriti sageli ei kasuta, aga see valge sabaga  tupsukujuline särapuudripintsel on iga päev töös ja parema suuruse ja kujuga pintslit ei oska tahtagi.

The Balm Mary-Lou Manizer



Minu kõige esimene särapuuder, mida endiselt palavalt armastan ja sageli kasutan. Vahepeal kukkus see mul katki, aga suutsin ta viina kasutades jälle ära parandada. Kuidas mõranenud pressitud puudri elu päästa, saab lugeda sellest postitusest. Mary-Lou hind 22.90 EUR.

Becca Shimmering Skin Perfector



Becca Shimmering Skin Perfector toonis Moonstone on minu särapuudriperekonna uusim liige. See toode on välismaiste ilugurude poolt taevani kiidetud ja ka minu jaoks oli ta armastus esimesest silmapilgust. Saadaval Superb.ee veebipoes hinnaga 22 EUR.

Artistry Candy Box näopalett



Artistry pressitud puudrite hajuvust ei jõua ma ära kiita. Nad sulavad üksteise sisse ilma igasuguse vaevata ja tulemus jääb imeilus. Candy Box särakuubikuid saab kasutada nii silmameigis kui kogu näol. Highlighteritena kasutan kahte heledaimat tooni ja eriliseks lemmikuks on saanud ülemises reas olev šampanjatoon. Candy Box paleti hind 69 EUR.

Mis on sinu lemmikud särapuudrid?

No comments:

Post a Comment