Wednesday, April 11, 2018

Philips StyleCare Prestige

Viimased paar nädalat olen katsetanud Philips StyleCare Prestige juuksekoolutajat. See oli mu esimene kokkupuude automaatse koolutajaga ning põlesin uudishimust, kas tõesti on leiutataud tehnoloogia, mis aitab kaunid lokid-lained kiiremini ja lihtsamalt pähe saada kui tavaliste tangide või sirgendajaga koolutades.


Philips StyleCare Prestige maksab ligi 120 eurot ja kasutusjuhend ütleb, et sellega saab teha 27 sorti erinevaid lokke ja laineid. Tooteinfot lugedes kujutasin ette, et koolutaja võimaldab vormida nii hästi tihedaid kräsuseid lokke kui ka õrnu voogavaid merineitsilaineid, aga tegelikult päris nii kõikvõimas ta ei ole ja see 27 stiili tuleb kokku sellest, et saad kombineerida erinevaid kuumusastmeid, koolutamise aega ja suunda. Lokkide välimus on erinevaid seadeid kombineerides vaid pisut erinev, nii et päris afrosoengut temaga teha ei ole võimalik.


Koolutaja käepidemelt saab valida kolme kuumusastme, koolutusaja ja -suuna vahel. Kõige ülemisest nupust saab valida, kas seade keerab juukseid suunaga näo poolt väljapoole, näo poole, või hoopis nii, et üks lokk ühes suunas ja teine teises. Minule meeldis kõige rohkem vahelduv režiim, sest see jättis kõige loomulikuma tulemuse.



Juuste koolutamiseks tuleb võtta üsna väikesed salgud. Toote kirjeldus ütleb, et StyleCare Prestige suurem koolutuspind võimaldab korraga töödelda 2 korda rohkem juukseid, kuid nad pole vist näinud, kui suuri salke mina oma tavaliste tangidega keeran :D Nii et minu jaoks olid koolutaja vahele mahtuvad salgud pigem harjumatult väiksed, mistõttu läks terve pea lokkimine minu jaoks päris aeglaselt.

Mul on Philips StyleCare koha pealt väga kahetised tunded. Mulle väga-väga meeldisid need lokid, mida temaga teha sai. Minu tavalise spiraaliga tehtud lokid jäävad üsna tugevad ja soeng kukub sageli välja pidulikum kui ma plaaninud olin. Philips StyleCare tegi just sellised hetkel väga moes olevad kerged lained, mis mulle koonustangilokkidest märksa rohkem meeldivad. Aga tema kasutusmugavus jäi minu jaoks tavalistele tangidele alla.


Esiteks tuleb temaga võtta päris väikesed salgud, nii et terve pea lokkimine võtab aega 2-3 korda rohkem kui ma tavaliselt harjunud olen. Lisaks on temaga selja tagant juuste keeramine väga keeruline. Juuksesalgu peab hästi täpselt tangide vahele pistma, muidu hakkab ta juukseid sasima ja ilusast lokist on asi kaugel. Juukseotsad saab temaga küll kenasti ära koolutatud, aga ise kuklaosasse ühtlast tulemust saada mul ei õnnestunudki. Kui kasutasin kergemat kuumust ja lühemat aega, et teha hästi kergeid laineid, siis see eriti ei häirinud:


Aga kui proovisin teha maksimaalselt tugevaid lokke, siis jäi vahe näo ääres olevate juuste ja kuklajuuste vahel ikka väga märgata:


Nii et ühtlase tugevalt lokilise tulemuse jaoks on parem kasutada kellegi abi.

Järgnevatel piltidel on näha, kuidas erinev kuumus ja koolutamise aeg lokid vormib. (Kasutasin alati vahelduva keeramise režiimi, mis koolutas ühe loki näo poole, teise näolt eemale.)

Kõige leebem režiim 170 kraadi + 8 sekundit minu juustel erilist efekti ei andnud, nii et kasutasin teiseks kõige mahedamat võimalust: 190 kraadi + 8 sekundit. Lained tulid sellised:


Minu lemmik oli kuldne keskmine. 190 kraadi + 10 sekundit:


Kõige tugevam võimalus ehk 210 kraadi + 12 sekundit nägi välja nii:


Koolutaja suureks plussiks on see, et temaga ei ole võimalik end ära kõrvetada. Välimine kest ei lähe kuumaks, nii et võib seda julgelt vastu pead või nägu toetada. Samuti ei lähe näpud salku masina "hammaste" vahele pistes tulise pinna vastu. Kui juuksed koolutamise ajal pusasse lähevad ning masin tunneb, et salk ilusti ei jookse, lülitab seade end kohe välja ja laseb juuksed lahti. Nii et turvalisuse osas on tegu äärmiselt hästi läbimõeldud tootega.

Olen väga rahul, et sain Philips StyleCare koolutajat testida, sest lokid tulid temaga väga ilusad. Endale samas seda osta ei tahaks, sest tagumiste juuste lokkimiseks on vaja kellegi abi küsida ja päris ühtlast tulemust mul temaga ise saada ei õnnestunud.

Mis on sinu lemmik abivahend juuste koolutamiseks? Kas oled mõnda automaatset koolutajat proovinud?

No comments:

Post a Comment