Friday, April 27, 2018

Midagi juustele

Ilublogijate kokkutuleku kinkekotist tuli välja üht-teist ka juustele:


Toni & Guy kohevustandev šampoon ja palsam



Väga mõnus combo, mis mu juustele hästi sobis. Nagu nimi lubab, siis annavad tooted kohevust ja samal ajal taltsutavad juuste kahusust. Juuksed on läikivad ja kergelt kammitavad. Nii šampoon kui palsam meeldivad väga!

Toni & Guy kuivšampoon



Teeb oma töö hästi ära - juuksed näivad koheselt puhtamad ja värskemad ning kuivšampoon ei jäta juustele mingit reetlikku kihti, vaid laseb end vaevata juustest välja harjata. Lisab kohevust ja juuksed hoiavad peale selle kasutamist hästi. Minu jaoks on aga ka üks suur miinus - toote lõhn. Peale selle kasutamist jäi väga tugev  keemiline lõhnapilv veel tükiks ajaks tuppa ning juustele ja see on minu jaoks päris ebameeldiv.

Toni & Guy soolasprei



Soolsaprei on mu lemmik viimistlusvahend, sest sellega saab kõige kiiremini midagi soengulaadset pähe tekitada. Mul on täpselt seesama sprei hetkel kasutusel ja olen temaga väga rahul. Tal on keksmine hoidvus ja see ei jää juustes kõva ja krõbisev. Teeb kenad lained pähe, kuid käe all teda oluliselt tunda ei ole. Vana sprei ongi otsakorral, nii et tore oli kinkekotist talle asendus saada.

Lemongrass House šampoon ja palsam



Lemongrass House toodete pakendid on eriti armsad ja romantilised. Tooted on hea lõhnaga ja sobisid minu juustele väga hästi. Ootan šampoonilt-palsamit seda, et nad lisaks pea puhtaks pesemisele annaksid ka kohevust ja hoiaksid mu juuste kahususe kontrolli all ning neid tooteid kasutades said kõik punktid täidetud.

Kas oled mõnda neist toodetest proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment