Thursday, April 26, 2018

Uut näohoolduses

Nagu lubatud, siis näitan, mida vahvat sisaldas ilublogijate kokkutulekult saadud kinkekott. Alustan näohooldustoodetest. Minu kotist tulid välja sellised asjad:


Pixi Glow Tonic - Sellest tootest olin juba varem palju head kuulnud, nii et kibelesin proovima. Toonikus sisalduv glükoolhape eemaldab surnud naharakud ja kiirendab rakkude uuenemist. Ženženn parandab vereringet ja nahk on peale selle kasutamist tõesti klaarim, värskem ja säravam. Sain aru küll, miks seda nii väga kiidetakse! Mina sain proovimiseks minisuuruses toote, aga tulevikus ostan kindlasti selle ka täissuuruses. Hetkel Kaubamajas saadaval soodushinnaga 10.99 EUR.

Pixi Mud Cleanser - See toode sobib toonikuga ideaalselt kokku, sest sisaldab samuti glükoolhapet, mis aitab vabaneda surnud naharakkudest ja muudab naha hästi värskeks ja kirkaks. Sobib kasutamiseks nii hommikul kui õhtul. Paks natuke isegi kleepjas muda peseb näo hästi puhtaks ja omab kerget koorivat efekti. Väga meeldib. Mina sain proovimiseks minisuuruses toote, täissuuruses puhastaja hind on  22.99 EUR.


Lumi antioksüdantidega päevakreem  - Lumi tooteid olen varemgi kasutanud ja kogu nende sari on mulle ääretult sümpaatne. Lumi on kodumaine bränd, mis baseerub Eestimaisel 100% orgaanilisel kanepiseemneõlil. Nende tooted ei sisalda sünteetilisi lõhna- ja värvaineid, parabeene ega naftasaadusi. Antioksüdantidega päevakreem aitab võidelda vabade radikaalide vastu. Mõeldud normaalsele ja kombineeritud nahale, kuid ka minu kuiv nahk tunneb end seda kasutades väga hästi. Kreem imendub kiiresti ja jätab näo matiks, nii et sobib ideaalselt ka jumestuse all kasutamiseks. Kodumaine looduskosmeetika oma täies headuses! Väga meeldib! Hind 22 EUR.


Signe Seebid roosi näoõli - Luksuslik õli koosneb jojoba- kibuvitsa- ja Damaskuse roosi õlist. Roosiõli on väga eksklusiivne komponent, sest 1 kg roosiõli tootmiseks läheb vaja 4000 kg õisi. Õrn roosilõhnaline õlisegu on süganviisutav, vananemisvastane ja vähendab pigmendilaikude teket. Imendumine võtab tal aega, nii et kiiretel hommikutel seda ei kasutaks, aga õhtuseks naha poputamiseks lihtsalt suurepärane! Hetkel saadaval soodushinnaga 11.92 EUR.


Bioderma kreem tundlikule nahale - Bioderma on apteegikosmeetikasari ja Sensibio Tolerance + kreem on mõeldud tundlikule nahale ning aitab tõsta naha taluvust välismõjude suhtes. Kreem vähendab nahas olevate närvikiudude erutuvust ja reguleerib bioloogilisi mehhanisme, mis naha ülitundlikkust põhjustavad. Imendub väga kiiresti ja nahal on seda kasutades hea tunne. Väga meeldib! Hind 21. 81. EUR.


Turbliss turbamask - Turblissi maski olen ära kasutanud juba päris mitu topsitäit, nii et tegu on mu vana lemmikuga. Turbatooted sobivad mu nahale väga hästi. Turblissi bioaktiivne mask on mõeldud kõigile nahatüüpidele, see on kortsudevastane, ergutab nahka ja muudab selle puhtusest säravaks. Sobib ka probleemsele nahale, sest ravib aknet ja psoriaasi. Turbamaski tehes peab silmas pidama, et nahale tuleb kanda rikkalikult paks kiht, mis terve maskitamise aja niiskena püsiks. Mina patsutan maski tavaliselt kuskil poole mõjuaja peal korraks niiskete kätega üle, et ta kindlasti ära ei kuivaks, sest kuiv turbamaskikiht hakkab nahka kuivatama. Soovitan! Hind 10.25 EUR.


Holika Holika kangamask - Holika Holika kangast näomaskid on mu suured lemmikud ja kasutan neid tavaliselt siis, kui mõni erilisem sündmus tulemas. Need maskid tõmbavad naha nii pingule, täidavad ära ja muudavad värskeks - nagu oleks just kosmeetiku juurest näohooldusest tulnud. Kui maski enne piduliku jumestuse tegemist kasutada, siis jääb jumestus nahale kohe eriti veatuna. Seda maski ma praegu katsetama ei hakka, vaid hoiangi mõneks eriliseks puhuks. Kaheastmeline näohooldus sisaldab puhastuslappi ja kangast maski. Esmalt tuleb munakollase ekstrakti sisaldava puhastuslapiga nägu üle käia ja siis kangast mask 10-20 minutiks näole asetada. Hind 4.95 EUR.


Sellised uued tooted siis näohoolduse vallast. Kas oled mõnda neist proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment