Monday, August 30, 2021

Stellaarium Box

Osalesin Stellaariumi instagrami loosimängus ning Fortuuna naeratas mulle ja võitsin endale Stellaarium Boxi, ehk personaalse ankeedi järgi kokku pandud luksusliku ilukarbi. Olen varem küll ilukarpe tellinud, kuid need on olnud sellised, kus kõik tellijad saavad sama sisuga karbi, seega oli hästi põnev saada esimest korda niisugust beauty boxi, mida kokku pannes on arvestatud minu nahatüübi, meikimisharjumuste ja värvieelistustega.

Stellaariumi instagramis @stellaarium on hetkel käimas uus samasugune loos, nii et loe postitus läbi, vaata, mida head-paremat mina oma karbist sain ja võta ise ka järgmisest Stellarium Boxi mängust osa.

Kui sa ei taha jääda lootma vaid loosiõnnele, siis saad Stellaarium Boxi tellimuse muidugi kasvõi kohe teele panna. Augusti karbiga saab tutvuda SIIN.

Stellaarium Boxi tellides saadetakse sulle kõigepealt ankeet, kus saad rääkida oma meikimisharjumustest, lemmiktoonidest, toodetest, mida sul järgmisena plaanis osta on jne. Stella võtab kõike seda sinu boxi kokku pannes arvesse. Saad üllatusi täis karbi, kuid tooted on siiski kõik sinu maitsele. Muidugi on suureks plussiks see, et toodete koguväärtus on palju suurem kui summa, mida sa boxi eest maksad.

Aga aitab pikast sissejuhatusest, näitan hoopis ette, mida sisaldas minu esimene Stellaarium Box:



Placent Vita juuksekasvu soodustavaid vitamiine oli mul plaanis niikuinii osta, seega oli selle purgi boxist leidmine väga rõõmustav. Placent Activ juuksehooldustooted on mulle alati väga hästi sobinud ning kiirendavad juuksekasvu märgatavalt, seega on lootused kõrgel ka nende uute vitamiinide proovimise eel. 


Vita Liberata tooted on mu lemmikud olnud juba kaua aega. Ühe tuubi Body Bluri olen juba jõudnud ära kasutada, nii et uus kulus marjaks ära. Pakendiinfot lugedes avastasin, et uuendatud Body Blur ei ole enam lihtsalt keha make-up nagu varem, vaid omab nüüd ka kergelt isepäevitavat efekti. Lisaks on boxis veel aplikaatorkinnas, millega toodet lihtsamini ja ühtlasemalt nahale kanda ning Beauty Blur isepruunistav kreem näole. Nende puhul tean juba ette, et hakkan neid tooteid armastama - Vita Liberata ei valmista kunagi pettumust!


King Size Stellaarium Boxides on alati sees üks täissuuruses parfüüm ja mina sain endale Elizabeth Ardeni lõhna Green Tea Fig. See on mõnus kerge, värske ja mõõdukalt magus lõhn - täpselt minu maitsele!


Toode, mis mind rõõmust eriti hüppama pani, on Lisa Eldridge huulepulk Velvet Myth. Lisa E on minu lemmik meigikunstnik ja olen tema Youtube kanalilt õppinud jumestamise kohta vähemalt sama palju kui Grimmikoolis. Tema huulepulgad on mul juba ammu wishlistis olnud, kuid kuna neid Eestis ei müüda, siis ostmiseni ei ole veel jõudnud. Nii et Stellaarium Boxist Lisa Eldridge huulepulga leidmine oli suurepärane üllatus!!!

Teise meigitootena oli boxis Nyx Total Control Pro jumestuskreem ja maniküüri tegemiseks sain endale Cured by Julep tugevdava küünelaki. Ma ei olnud sellest brändist varem midagi kuulnud, kuid kiire googeldus näitas, et tegu on väga kiidetud sarjaga, mis on pealegi üsna krõbeda hinnaga. Selleks ma beauty boxe armastangi, et neist on võimalik saada selliseid luksustooteid, mida ise endale osta ei raatsiks. 


H2O tooteid ei ole ma samuti varem kasutanud ning tänu Stellaarium Boxile saan järgi proovida nende kehaõli ja näosprei.


Kõik eelmistel piltidel olevad tooted olid täissuuruses, aga lisaks neile oli Stella boxi lisanud ka hulga erinevaid testreid - parfüüme, näokreeme ja juuksehooldustooteid. Veel oli seal näomask ja roosa pastakas.

Tõesti - personaliseeritud ilukarp on ikka hoopis teine tera kui need, kus kõigil on sama sisu. Stella on karpi pannud ikka väga täppiminevaid pärleid. 

Millised on sinu kogemused ilukarpidega? Kas oled midagi tellinud ja mis on parimad üllatused, mida karbist saanud oled?

No comments:

Post a Comment