Thursday, August 19, 2021

Luuv

Luuv on väike kodumaine perefirma, kes loob puhast looduskosmeetikat, mis on sõbralik nii naha kui looduse vastu. Kõik tooted on välja töötatud Eestis ja sobivad ideaalselt põhjamaa inimese naha eest hoolt kandma. Sain endale katsetamiseks mõned Luuvi populaarsemad tooted ja tänases postituses räägingi oma esmamuljetest. 

Huuletuubid



Luuv huuletuubid on ühel ajal nii hooldustoode, mis niisutab ja kaitseb huuli, kui ka kerget tooni andev huuleläige. Kollases tuubis Soft Luuv on täiesti läbipaistev ja annab huultele vaid läike, aga teised on kergelt toonivad ja mis neid eriti omanäoliseks teeb on see, et tooni annavad erinevatest köögiviljadest (peet, kartul ja redis) saadud pigmendid. Tõesti nii looduslik, et söö või ära. Tuubis tunduvad läiked üsna erksavärvilised, kuid huultele jäävad nad läbikumavad ning annavad vaid õrna tooni.


Tekstuurilt on huuletuubid pisut erinevad - kollane värvitu läige on kõige paksem ning ei lähe nii kiiresti huulte sisse kui teised. Tänu sellele püsib tema läige kõige pikemalt. Värvilised läiked on vedelamad, imenduvad kiiremini, annavad huultele kerge värvitooni ja nende läikiv efekt on tagasihoidlikum ning hajub rutem.  


Minu erilisteks lemmikuteks said tumedamad toonid Perfect Luuv ja Secret Luuv - armastan selliseid huuletooteid, mis on samal ajal nii toonijad kui palsamid, nii et need kaks rändasid kohe käekotti, et alati käepärast võtta oleks. Ühe tuubi hind: 8.99 EUR.

Näopesugeelid



Näopesugeele on Luuvi valikus kolm - ergutav, kooriv ja tundlikule nahale mõeldud. Mina sain endale kaks esimest ja nad mõlemad on nii mõnusad, et raske on nende seast oma lemmikut valida. Ergutav näopesugeel sisaldab astelpajuõli, mis annab talle erakordselt hea värske-hapuka lõhna. Koorivas näopesugeelis sisalduvad pisikesed bambuseterakesed, mis aitavad näo kohe eriti hästi puhtaks saada. Mõlemad pesugeelid saavad vaevata jagu ka kauapüsivatest meigitoodetest ning ei kuivata pesemise ajal nahka. Suured uued lemmikud!!! Ühe näopesugeeli hind: 9.99 EUR.

Kehakreem



Ma olen enamasti üsna laisk kehakreemitaja, aga selle kreemi kasutamine on puhas rõõm ja nüüd ma lausa ootan kehakreemitamist. Tal on imehea hapukasmagus lõhn, vahuline tekstuur ja rammus, kuid kiiresti imenduv koostis. Nahk on seda kasutades ülipehme, elastne ja tänu porgandiõli sisaldusele tundub ka jumekam.  Tõesti üks parimaid kehakreeme, mida ma elus kasutanud olen. Luuv valikus on veel 2 kehakreemi - üks ploomiõliga ja teine jõhvikaekstraktiga. Kuna see esimene kreem mulle nii suureks lemmikuks sai, on tulevikus kindlasti kavas ka teised Luuv nahaniisutajad järgi proovida. Hind: 17.90 EUR.

Sellised uued tooted siis minu nahahooldusrutiinis. Kas oled mõnda Luuv toodetest proovinud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment