Monday, August 16, 2021

Minu unistuste seelik

Blogi kauaaegsemad lugejad mäletavad ehk kahe aasta tagust postitust, kus oli juttu LizKiz Couture moestuudiost ja seal valmivatest pitsivahulistest seelikutest. Disainer Mariliis kutsus mind tütardega froufrou seelikumaailmaga tutvuma ning lapsed said endale täpselt oma maitsele seelikud luua.

Tüdrukute satsikad tulid välja niisugused:

Postitust saab lugeda SIIN.

Sel korral seadsin aga sammud LizkKiz Couture salongi üksi, eesmärgiga endalegi üks kahar froufrou koju tuua.

Stuudios kohapeal on olemas juba muljetavaldav valik valmis seelikuid nii lastele kui täiskasvanutele:


Valmis seelikute valikuga saab tutvuda LizKiz kodulehel

Alati saab muidugi tellida seeliku täiesti oma maitse järgi ning eritellimused valmivad 5-10 päevaga. Laste seelikud saavad valmis rutem, täiskasvanute omadega läheb pisut kauem aega. Kui mingil põhjusel on seelikut vaja väga kiiresti kätte saada, siis sobiva materjali olemasolul pakutakse LizKiz stuudios ka kiirtellimuse võimalust ja seeliku saab kätte juba järgmisel päeval. Siis lisandub hinnale 30% kiirtellimuse tasu.

Stuudios on meeletult sõbralik ja abivalmis õhkkond, kus tunned end nagu printsess või superstaar - proovimiseks tuuakse ikka uusi ja uusi seelikuid ning kui olemasolevatest ükski ei tundu päris see õige, siis kuulatakse ära kõik su soovid ja täpselt sinu nägu froufrou loomine saabki alata.

Mulle oli juba kodulehel silma jäänud musta värvi tülli-pitsi segu seelik nimega Ebatavaline must. Seda selga proovides tundsin kohe, et just musta seelikuga ma siit lahkun, kuid 6 satsireaga seeliku pikkus tundus minu 175-sentimeetrise kasvu juures pisut liiga lühike. (Ma tahtsin, et põlved oleksid kaetud ja 6 satsireaga seelik lõppes kuskil poole põlve peal.) Kui järgmiseks proovisin sinisekirjut seitsme satsireaga seelikut, mille pikkus oli täpselt selline mida ma soovisin, oligi otsus tehtud - minu froufrou saab olema segu erinevatest mustadest kangastest ja 7 satsireaga.

Neid kahte seelikut selga proovides küpseski valmis plaan, milline minu seelik olema hakkab:


Mõlemad seelikud on M suuruses ja postituse kirjutamise hetkel veel LizKiz e-poes saadaval.

Kui toonid olid paigas, sai sukelduda kangakarpidesse. LizKiz Couture stuudios on tuhandeid meetreid pitsi ja tülli seelikuteks saamist ootamas. Kõik kenasti toon-toonis karpidesse pakitud.


Mina tahtsin, et mu seelik oleks huvitav, aga siiski piisavalt tagasihoidlik, et saaksin seda igapäevaselt kanda, niisiis sai põhiosaks valitud pehmet musta tülli ja lisatud siia-sinna juurde lillemustrilist pitsi. Mõtlesin alguses, et paneks natuke täppe ka sekka, aga hakkasin kahtlema ja lõpuks jäi ikka ainult tüll koos lillelise pitsiga.


Seeliku saab tellida laia ja veniva või peenikese fikseeritud suuruses värvliga:


Mina valisin veniva värvli, sest see on seljas ülimugav ja suur pluss on see, et sellise värvliga seelik on erakordselt andestav kaalukõikumiste suhtes - võta mõned kilod alla, või juurde ja seelik istub ikka nagu valatult. Fikseeritud värvliga seelikutele tehakse külje peale lukk, veniva värvliga seelikud saab niisama selga tõmmata.

Minu froufrou tuli välja selline:





Milline võiks olla sinu unistuste seelik?

No comments:

Post a Comment