Monday, August 9, 2021

Essence

Essence on lihtsalt hämmastavalt hea hinna-kvaliteedi suhtega meigibränd.  Ma olen leidnud endale nende valikust nii lemmik jumestuskreemi, küünelakid kui laineri. Ja ma ei mõtle seda kui "omas hinnaklassis lemmiku" vaid kohe tõesti täiesti parimatest parima, mis näitab koha kätte ka kümme korda kallimatele toodetele.

Essence meeskond saatis mulle katsetamiseks karbitäie tooteid, millest osad on minu jaoks täiesti uued ja teised juba vanad lemmikud, aga lihtsalt teises värvitoonis. Tänases postituses räägingi oma esmamuljetest.

Pretty Natural jumestuskreem



Pretty Natural niisutav jumestuskreem on üks mu läbi aegade suurimaid lemmikuid! Esimene tuub hakkab mul kohe-kohe otsa lõppema, nii et varu kulus marjaks ära. See on kerge kuni keskmise katvusega, jääb nahal väga loomulik ja püsib hästi. Meenutab mulle Charlotte Tilbury Light Wonder jumestuskreemi, mis maksab üle 40 euro. Kui pakkida ta edevasse klaaspudelisse ja öelda, et tegu on kalli luksuskosmeetikaga, siis ilmselt ei vaidleks keegi vastu. Suur lemmik! Hind: 5.59 EUR.

Prime+ Studio niisutav praimer



Niisutav praimer näeb välja ja ka tundub nahal nagu näokreem. Ta imendub kiiresti, pakub tõhusat niisutust ja ei jäta näole mingit tuntavat kihti nagu paljud teised praimerid. Sobib eriti hästi kuivale nahale. Lisaks niisutamisele aitab ta ka poore vähemmärgatavaks muuta, et jumestuskreem eriti veatu ja ühtlase kihina peale jääks. Hind: 3.99 EUR.

Päikesepuuder



 
Efektse välimusega mosaiikmustriline puuder on ideaalne heleda jumega kasutajale, sest erinevat värvi sektorite kokkusegamisel on tulemuseks kena loomuliku päevituse karva helepruun toon. Puudris sisaldub natuke imepeeneid säraosakesi, mis ei anna nahale sädelevat efekti, vaid lihtsalt pisut kuma. hajub väga hästi ja püsib kulmata terve päeva. Parim soodsama hinnaklassi päikesepuuder, mida proovinud olen. Hind: 3.09 EUR.


Keep It Perfect kinnitussprei



Meigikinnitussprei aitab jumetustoodetel paremini nahaga üheks sulada ning tagab meigi pikema püsivuse. Ta jätab loomuliku naha laadse lõpptulemuse - ei ole matistav ega lisa ka kuma. Pudelikesel on üsna agressiivne pump, mis teeb näo üsna märjaks, nii et seda tuleb pihustada kaugemalt kui teisi kinnitusspreisid, et ta näole märgi täppe ei jätaks. 3.39 EUR.

Lauvärvid



Essencel on väga lai lauvärvide valik, mille hulgast leiab nii palette kui üksikuid toone. Monolauvärvide hulgas on nii matte kui sädelevaid värve. Matt hele toon on läbikumava pigmendiga ja ei jää laugudele sama heledana kui ta karbis paistab. Metallikvärv on see-eest väga tugeva pigmendiga ning sellega saabki laugudele täpselt niisuguse värvi nagu ta toosis on. Lillakas metalliktoon kannab nime Fairytale ja on selline väga mõnus lihtsaks silmameigiks sobiv värv,  millega kiiret suitsusilma teha. Hajub ja püsib väga hästi ning pudiseb pealekandmisel minimaalselt. Ühe värvi hind: 2.19 EUR.

Ripsmetušš



I Need A Miracle ripsmetušš annab kergelt pikendava-tihendava efekti. Igapäevasel kasutusel töötab ta ka natuke nagu püsivärv ja muudab ripsmeid tumedamaks. Tušš püsib hästi, ei lähe laiali ning ei pudise. Hind: 3.99 EUR.

Silmapliiats



Selliseid kauapüsivaid silmapliiatseid olen ära kasutanud juba mitmeid ja mul on neid igasugustes värvides tavalistest pruunidest-mustadest päris särtsakateni välja. Need on lihtsalt nii hea hinnaga, et raatsib osta ja katsetada ka selliseid värve, mida igapäevaselt ei kanna. Essence silmapliiatsid on tõeliselt pika püsivusega ja ei lähe laiali ega haju ära ka niiske ilmaga. Pildil oleva tumesinise tooni nimi on Cool Down. Hind: 1.69 EUR.

Easy Brush lainer



Essencelt on pärit mõned minu läbi aegade lemmikud silmalainerid. Eriti tahan kiita nende Liquid Ink ja Super Precise lainereid. Uus Easy Brush lainer ei saanud mulle sama suureks lemmikuks, sest ta on kuivavõitu ja sellega meiki tehes tuleb mitu korda üle teha, et ühtlase katvusega joont saada. Kui lainerijoon tehtud, siis püsib see hästi, kuid minu kogemuse järgi on teiste Essence laineritega lihtsam ilusat tulemust saada. Hind: 3.39 EUR.

Huulevärvid



Semi Shine huulepulgad ühendavad endas mati värvi kauapüsivuse ja läikiva huulepulga nahasõbraliku koostise. Saadaval väga laias värvivalikus, nii et sobiva tooni peaks nende seast leidma küll igaüks. Hind: 2.59 EUR. 

Essence huule- ja silmapliiatseid olen kasutanud juba aastaid, sest need on super head ja väga soodsa hinnaga. Saadaval on nii tavalisi teritatavaid pliiatseid kui ka automaatselt väljakeeratavaid. Mõlemad on hea kreemise koostisega, et oleks mugav peale kanda, kuid pika püsivusega. Heleroosa huulepliiatsi hind: 1.09 EUR. Automaatse huulepliiatsi hind: 1.99 EUR.

Pretty Fast küünelakid



Pretty Fast lakid on mu läbi aegade lemmikud küünelakid üldse ja rõõmustan iga kord, kui Essence selles sarjas mõne uue värvi turule toob. Need kuivavad tõesti ülikiiresti ja jätavad juba ühe kihiga täiuslikult katva ning ilusa sileda tulemuse. Värskelt on välja tulnud kaks uut värvi - tumelilla ja õrnroosa. Minu isiklikuks lemmikuks sai see tumedam toon - ilmselt ei kasuta tükk aega enam ühtegi teist lakki, sest see on lihtsalt nii ilus ja kuivab kiiremini kui ükski teine lakk mida ma proovinud olen. Hind: 1.99 EUR.

Kas oled Essence toodetest midagi proovinud? Mis on sinu lemmik?


No comments:

Post a Comment