Wednesday, September 4, 2019

Urban Decay Game of Thrones palett

Ma olen Troonide Mängu fänn alates sellest ajast kui umbes 10 aastat tagasi sarja esimese raamatu ostsin ja see mind juba esimesest leheküljest oma fantaasiamaailma tõmbas. Tänu samanimelisele telesarjale on George Martini loodud maailm suurt populaarsust kogunud ja kosmeetikafirma Urban Decay andis kevadel välja Game of Thronesi teemalise meigikollektsiooni, kust võib leida huulepulki, särapuudreid, silmapliiatseid ja üliefektse kujundusega lauvärvipaleti. Vaata kogu kollektsiooni SIIT.

Kui ma paletti esimest korda nägin, oli selge, et see sobiks ideaalselt mu meigilauda kaunistama, aga kaine mõistus kutsus korrale, sest lauvärve on mul ju tegelikult rohkem kui küll. Nii et käisin seda Kaubamajas imetlemas ning püüdsin aru saada, kas ma tahan seda paletti vaid seetõttu, et olen sarja suur fangirl, või hakkaksin ka reaalselt neid värve kasutama. Sõlmisin endaga kokkuleppe, et kui mu sünnipäevaks, mis pidi tulema poole aasta pärast, pole isu paleti järgi üle läinud ja seda veel saada on, siis kingin paleti endale sünnipäevaks. Ja nagu näha, siis isu püsis ning tõingi selle kaunitari koju:


Ma pole ostu hetkekski kahetsema pidanud ja palett on mu igapäevameiki tublisti mängulusti lisanud. Ma olen värvitüübi testi järgi sügisenaine ning mulle peaksid seega kõige paremini sobima need värvid, mida sügiseses looduses kohtab. Game of Thrones paletis ongi esindatud väga palju selliseid sooje pruune, kuldseid, oranžikaid ja sumedaid lillasid toone, mis sügise tüüpi kõige rohkem kaunistavad.

Palett inspireerib ka muud moodi, mitte ainult endale meiki tehes. Troonide Mängu värvidest võlutuna sündis meil koostöös imeilusa modelli Mia Helena ja jumestaja Avega üks metsikut naist kujutav fotoseeria:



Paletiga saab teha nii palju erinevaid meigilooke, et igav sellega juba ei hakka. Õrnad rahulikud toonid kiire päevameigi jaoks, sügavad tumedad värvid suitsuse õhtumeigi loomiseks, sädelevad, matid, kergelt kumavad - kõik on olemas.

Lauvärvikarp näeb välja nagu raamat:


Kaant avades tuleb välja kokkuvolditav raudtroon ja suur peegel. Pakendit kaunistavad George Martini teostest pärit mõtteterad.




Lauvärvid on peidus raudtrooni all olevas sahtlis:




Lauvärvide alus käib karbi küljest ära, nii et kui meigilaual ruumi napib, siis saab ruumi kokkuhoiu mõttes välja võtta vaid selle.


Ave lasi loomingulisusel lennata ja Game of Thronesi paleti värve kasutades kukkus jumestus välja selline:


Lauvärvide pigmendi kohta jätkub mul vaid kiidusõnu. Tõmbasin mõned oma lemmiktoonid nahale:


Värvid ei pudise pealekandmisel, on imelihtsalt hajutatavad ja püsivad ka ilma praimerita terve päeva lauvakku kogunemata. Mitmed sädelevatest toonidest on huvitava multicolor helgiga, mis valguse käes läiklevad ja erineva nurga alt täiesti uue tooni omandavad. Näiteks see kõige ääres olev helesinine toon küütleb valguse käes täpselt nagu kuukivi - täiesti hüpnotiseerivalt ilus värv ja olgugi, et külmad toonid tavaliselt mulle ei meeldi, on see toon saanud väga suureks lemmikuks.

Olen Troonide Mängu paletist täielikus vaimustuses ja julgen seda väga soojalt soovitada. Super hea värvide valik ning suurepärane kasutusmugavus! Urban Decay tooted on saadaval Kaubamaja ilumaailmas. Paleti hind: 79.99 EUR.

No comments:

Post a Comment