Monday, September 30, 2019

Põhi Peal!

Septembris otsa saanud kosmeetikatoodete hulgas oli nii suuri lemmikuid kui ka täielikke pettumusi. Oma lõpliku hinnangu saan täna anda selliste toodete kohta:


SuperDren salendav kehageel - Jääefektiga vett väljutav geel aitab nahka trimmida, tselluliidi vastu võidelda ja rasva põletada. Tekitab mõnusa jahutava tunde, imendub kiiresti ja ei jäta nahale mingit tuntavat kihti. Nahk nägi peale kuuri siledam välja küll, nii et üks igati viis pluss toode. Hind: 34.90 EUR.

SuperDren salendavad kapslid - Sama sarja salendavate kapslite kohta mul paraku kiidusõnu ei jagu. Kasutusjuhend ütleb, et kapslid vähendavad söögiisu, kiirendavad ainevahetust, aitavad rasvu põletada ja tselluliiti vähendada, kuid minu meelest oli neil hoopis vastupidine efekt. Esimene asi, mida ma kapsleid võttes märkasin, oli unetus. Õhtul vähkresin voodis ja ei saanud kuidagi magama jääda ning hommikul ärkasin juba enne kukke ja koitu. Kuna uni jäi napiks, siis oli söögiisu kohe eriti suur ning tahtsin rohkem süüa kui tavaliselt. Loodetud kaalukaotuse asemel hakkasid kilod hoopis lisanduma, nii et võtsin kapsleid 3 nädalat ja siis jätsin kuuri pooleli. (Pakis on kapsleid 4nädalase kuuri jaoks.) Olen tõsiselt pahane, et ma sellise jama peale oma raha raiskasin - olge teie targemad ja jätke need kapslid poodi. Hind: 27.90 EUR.

Artistry personaliseeritud näoseerum - Artistry uuendusliku seerumi saad täpselt oma naha vajadusi silmas pidades ise kokku segada. Valida on viie erineva toimeainega ampulli vahel - niisutav, kortsudevastane, pinguldav, sära andev ja värvimuutusi vähendav. Baasseerumi sisse tuleb segada 1-3 soovitud toimeainega ampulli. Minu seerumisse läksid korstudevastane ja pinguldav toimeaine. Seerum on kerge ja kiirestiimenduva geeli kujul ning pakub nahale kohest niisutust ja pingutavat efekti. Väga meeldis! Hind: 131 EUR.

Artistry Hydra V jumestuskreem - Artistry jumestuskreemid on ühed parimad, mida ma üldse olen proovinud. Hydra V-d olen ära kasutanud juba 2 pudelitäit ja sellest jätkuvalt vaimustuses! Ta on keskmise katvusega ja sulandub väga ilusti naha sisse. Näole ei jää mingit märgatavat meigikihti ning jumestus jääb erakordselt värske ja loomulik. Suur-suur lemmik! Minu suvise jumega klappis toon Ochre. Hind: 46.20 EUR.

Crystal deodorant - Crystal deodorante olen kasutanud juba pikalt, sest need on kõige parema hinnaga alumiiniumivabad deodorandid, mis kaitsevad higistamise eest sama tõhusalt kui alumiiniumiga variandid. Suureks plussiks on ka see, et nad on müügil tavapoes ning ei pea kuskile spetsiaalselt nende järgi minema. Kõige suuremat valikut olen näinud Prismades. Saadaval on nii rullikuga kui spreipudelis variandid, higistamise vastane kaitse on neil võrdselt hea, aga eelistan rohkem rullikuid, nii et seda spreid ilmselt rohkem ei osta. Hind: 4.25 EUR.

Batiste Original kuivšampoon - Seda kuivšampooni olen ostnud juba lugematu hulk kordi ja kindlasti ostan veelgi, sest ta on lihtsalt kõige parema hinna-kvaliteedi suhtega kuivšampoon, mida ma proovinud olen. Teeb juuksed ilusti puhtaks, laseb end kergesti välja kammida ja ei lõhna väga tugevalt. Hind: 6.30 EUR.

Maybelline Anti-Age Eraser peitekreem - Üks kõige lemmikumaid peitekreeme üldse! Katab hästi, kuid jääb nahale väga õhukese märkamatu kihina ja ei hakka päeva jooksul silmaümbruse joonekestesse kogunema. Hea heledate toonide valik - minule sobivad neist lausa 3 heledamat. Järjest ära kasutatud juba 2 pudelikest ja kindlasti ostan veel. Sel korral oli mul heledaim toon Ivory. Tavahind on tal 12 euro ringis, aga mina olen enda omad ostnud alati Selveri Ilulaadalt, kus nad on iga kord väga hea soodukaga ja maksavad vähem kui 7 EUR.

Hoia huulepalsam - Vaid looduslikest komponentidest tehtud kodumaine toode, mis oli mõnusalt niisutav ja tekitas huultel kerge piparmündise õhetuse. Kahjuks sain ära kasutada vaid poole, sest ta kuivas mul lihtsalt ära. Hind: 5.90 EUR.

Oriflame BB huulepalsam - BB kreemid näole on mul juba vanad sõbrad, aga BB huulepalsamist kuulsin esimest korda. Huulepulk on roosakat värvi ja sisaldab väikeseid säraosakesi, nii et arvasin, et ta annab ka kergelt tooni, aga tegelikult jäi ta täiesti läbipaistev ning ei erine kuidagi tavalistest huulepalsamitest. Hind: 6.90 EUR.

Artistry pruun silmapliiats - Väga mõnus silmapliiats, mis on täpselt õige tugevusega - piisavalt pehme, et lihtsalt peale jääda, kuid parajalt kõva, et korrektset ja peenikest joont tõmmata. Lihtne hajutada ja püsib hästi. Hind: 23.63 EUR.

Collistar must silmapliiats - Samuti suurepärane silmapliiats, millega on väga mugav jumestust teha. Hajub ja püsib hästi. Väga meeldis! Hind: 17.35 EUR.

Avon Big& False Lash ripsmetušš - Tušš andis tublisti juurde nii pikkust kui tihedust, püsis hästi ja ei määrinud. Tema eemaldamine oli ainult paras väljakutse, sest iga meigieemaldaja teda maha võtta ei suutnud ja tuli spetsiaalselt selle lahti sulatamiseks osta õli baasil toode. Hind: 8 EUR.

Sellised tühjad totsikud siis septembrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment