Sunday, September 22, 2019

Essence sügis/talv 2019

Essence on taskukohase hinnaga Saksamaal toodetud meigisari. Olen nende kosmeetikat päris palju kasutanud ja iga uue kollektsiooni seast täielikke pärleid avastanud, mis ka kordades kallimatele meigivahenditele tuule alla teevad. Eestis on Essence letid suuremates Selverites, nii et väga mugav on igapäevaseid sisseoste tehes ka vajalikud meigivahendid ostukorvi visata. Värskelt on müügile saabunud sügistalvine kollektsioon ja mulle saadeti hea valik nende hulgast testimiseks. Etteruttavalt võin öelda, et ka sel korral leidsin endale paar väga suurt lemmikut.

What The Fake ripsmetušš



See, et Essence häid ripsmetušše teeb, pole mingi üllatus, aga nende uus tušš on kohe midagi erakordselt head! Täpselt selline nagu mul vaja on - annab tunduvalt juurde nii pikkust kui tihedust, aga ei kleebi ripsmeid kokku. Ei määri, ei pudise ja hari on ka väga mugav, ning sellega pääseb hõlpsalt ligi nii silmanurkadele, kui väikestele alumistele ripsmetele. Lihtsalt täiuslik! Ja maksab vaid 3.99, nii et soovitan seda väga soojalt proovida! Nii hea tuši eest ei oleks kahju ka kordades kõrgemat hinda maksta.

Crystal Power lauvärvipalett




Sel korral on Essence oma palettide disainiga kohe eriti vaeva näinud ja need näevad erakordselt ahvatlevad välja. Lauvärvipalett koosneb üheksast sädelevast ja ühest matist toonist, mis kõik on tugeva pigmendiga, hajuvad hästi ja ei hakka päeva jooksul lauvakku kogunema. Pärlmuttertoonide säraosakesed kipuvad pudisema nii pealekandmise ajal kui päeva jooksul, aga õnneks pudisevad vaid sädelevad osad, mitte värviline pigment, nii et nägu võib selle paleti värve kandes pisut sädeleda, aga ta ei määri. Hind: 6.69 EUR.

Crystal Power põsepuna- ja särapuudripalett




Näopaletina saab seda kasutada vaid üsna jumekas inimene, sest põsepunad on väga tumedad. Samas on mõlemad põsepunatoonid hästi ilusad ja ma olen neid edukalt silmameigis kasutanud. Särapuudritest on üks sooja- ja teine külmatooniline. Glowing Energy on tugevama pigmendiga ja annab nahale kuldse helgi. Shine Bright on hõbedane ja näole heledust ei anna, vaid hoopis wet-look efekti ja rikkalikult sädelust. Need säraosakesed on päris suured ning jäävad nahal märgata ja kuna ma eelistan rohkem selliseid kuma andvaid, mitte sädelevaid särapuudreid, siis eelistan Essence uut monotoodet, mis on järgmistel piltidel.

Näopaleti hind: 6.69 EUR.

Särapuuder ja põsepuna




See särapuuder on vimkaga, sest paistab toosis soe šampanjatoon, kuid nahale kantuna annab hoopis hõbedast helki. Ta on tugeva pigmendiga ja jätab väga ilusa kuma. Eks see ole maitse asi - osadele inimestele meeldib rohkem sädelev highlight nagu need, mis Crystal Power paletis on, aga mina eelistan alati just kumavaid, nii et see sai mu lemmikuks.

Põsepuna on väga tugeva pigmendiga ja igapäevase kerge meigi juures kasutamiseks piisab vaid õhkõrnalt pintsliga puudrist üle käia, et vajalik kogus kätte saada. Toode on täiesti matt ning hajub ja püsib hästi. Saadaval kahes toonis, üks neist lillakas, teine oranžikas. Nii särapuuder kui põsepuna on saadaval hinnaga 2.79 EUR.

Modelleerimispalett




Palette on saadaval kahes tumedusastmes ja mina leidsin oma pakist heledama. Tundub, et selle jaoks värve kombineerides ei mõeldud asja väga läbi, sest tumedam varjuvärv on heleda naha jaoks küll ideaalne modelleerimistoon, kuid heledam värv, mis peaks võimaldama silmade alla, ninaseljale ja muudesse soovitud kohtadesse heledust lisada, ei ole heleda naha jaoks küll sobilik. Minu nahatoonist on see isegi pisut tumedam, nii et kasutada saan paletist vaid tumedamat osa. Varjuvärv on täismatt ja väga hea tooniga, mis näeb nahal välja loomuliku varju moodi. Ta on võrdlemisi kuiva ja jahuse tekstuuriga, nii et hajutamisega tuleb mõnda aega vaeva näha, kuid lõpptulemus jääb ilus.

Selline keskmise tumedusega matt neutraalne pruun on väga suur abiline ka silmameiki tehes ja olen seda kasutanud nii koopajoonel üleminekutoonina kui alumisele ripsmepiirile konkreetsuse andmiseks. Sobib kokku nii sooja- kui külmatooniliste lauvärvidega. Uue kollektsiooni Crystal Power lauvärvipaletis olev matt üleminekutoon on intensiivne punakaspruun ja päris tume, nii et mulle meeldib selle paletiga silmade jumestamisel hoopis modelleerimispaleti pruuni sädelevate värvide juurde kombineerida. Hind:3.99 EUR.

Perfect Shine huulepulk



Essence huulepulki olen varemgi blogis kiitnud ja kiidusõnadeks annavad nad põhjust veelgi. Uued Perfect Shine huulepulgad on lihtsalt imelised! Saadaval on neid viis erinevat ja kõik hästi praktilised igapäevaselt kantavad toonid. Mina leidsin enda pakist värvi nimega Perfect Plan, mis on täpselt minu toon. Ta on hästi pehme ja kreemine ning huultel ülimugav! Mõnus hapukas marjalõhn teeb kasutamise kohe eriti meeldivaks. Väga-väga meeldib - ma arvan, et parim huulepulk, mis Essencel üldse olnud on. Ja seda ei ole lihtne öelda, sest ma olen nende valikust lihtsalt suurepäraseid huulepulki leidnud. Hind: 3.39 EUR.

Shine shine shine huuleläige



Läbipaistev huuleläige sisaldab hõbedasi sädelevaid osakesi. Toode tekitab huultel jahutava-õhetava tunde ja annab väga intensiivse läike. Ta on paksu ja kleepuva koostisega, mis on huultel kogu aeg tunda, nii et seetõttu minu lemmikuks ei saanud. Hind: 2.19 EUR.

Vibrant Shock huulevärv



Vibrant Shock huulepulkadest olen varem kasutanud erkroosat tooni Twited Sister, mis oli väga tugeva pigmendi ja hea püsivusega värv. Sarja sinine toon ei ole päris sama hea pigmendiga ja isegi kahe kihina peale kantuna kipub osades kohtades oma huulevärv kergelt läbi kumama. Sellised erilised ja efektsed värvid peavad minu meelest olema 100% katvusega, et hästi mõjule pääseda, nii et see sinine minu jaoks päris veenvalt ei esinenud. Kaugelt vaadates mõnes moelava meigis võib ta päris lahe olla, aga lähedalt vaadates jääb pisut laiguline, nii et minul ilmselt kasutust leidma ei hakka. Hind: 3.79 EUR.

Kajal silmapliiats



Kajal silmapliiats on ülipehme, nii et peenikest ja täpset joont on temaga seetõttu keeruline tõmmata. Juba õrnalt naha vastu puutudes vajub tera pisut lömmi. Seda on hea kasutada näiteks suitsusilma baasina - värvida kogu liikuv laug pliiatsiga ära ja hajutada pintsliga pehmeks enne kuivade lauvärvidega tööle asumist - nii saab hästi sügava tooniga ja kauapüsiva meigi. Peenikese lainerijoone tõmbamiseks on see pliiats liiga pehme, nii et sobibki igasuguste hajutatud stiilide tegemiseks. Hind: 1.69 EUR.

Soft Touch Mousse



Soft Touch Mousse nime kandev jumestuskreem toonis Matt Honey on minu jaoks kahjuks liiga tume, nii et ei hakanud sellesse purgikesse üldse näppu sisse pistma, vaid panen ta tulevikus hoopis mõne kingiloosi kotti - äkki jõuab ta sedasi õige jumega kasutajani. Hind: 4.39 EUR.


Essence jumestuskreemidest on minu lemmikuteks saanud InstaPerfect ja Fresh and Fit kreemid, mis mõlemad on mul hetkel aktiivses kasutuses. Mõlemad neist on keskmise katvusega ja jäävad nahal hästi loomulikud ja värsked. Alumisel pildil oleva jumestuse põhja tegingi InstaPerfect kreemiga.

Uusi tooteid kasutades tuli jumestus välja selline:


Sügistalvisest kollektsioonist said minu erilisteks lemmikuteks What The Fake ripsmetušš ja Perfect Shine huulepulk, mis on nii mõnus, et tekitab kohe kiusatuse poodi minna ja ka kõik teised toonid ka koju tuua. Kas oled Essence toodetest midagi proovinud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment