Tuesday, October 9, 2018

Morphe Babe Faves pintslid

Tellisin endale viimaks ära pikka aega wishlistis olnud Morphe Babe Faves pintslite komplekti. Olin seda kaua Morphe lehel piilumas käinud, aga ta oli mõnda aega välja müüdud ja jõudsin endale vahepeal juba hetke ajel Morphe ja Jaclyn Hilli koostööna sündinud silmameigipintslite komplekti tellida. See komplekt ületas mu ootusi ning ajas hamba verele, et Morphe teised pintslid ka järgi proovida, nii et ühel tõbisel päeval, mil vaevlesin puuduliku ninahingamise ja olematu hääle käes, tellisin endale lohutuseks selle kauaigatsetud komplekti ära.

Babe Faves koosneb Morphe 15 enimmüüdud silmameigipintslist, mis kõik eraldi ostes maksaksid üle 100 euro, kuid komplektina soetades saab kätte vaid 52 euro eest. Internetist leiab ka mitmeid sooduskoode, millega saab 10% hinnast alla. Mina kasutasin youtube iluguru Nikkitutorialsi koodi "nikkie" ja tänu sellele läks pintslihunnik maksma 46.80 EUR, mis teeb ühe pintsli hinnaks vaid 3.12 EUR. Pintslite kvaliteeti arvestades on see uskumatult hea diil. Kõik üle 35-eurosed tellimused saadetakse Eestisse postikuluta ja kuller toob paki lausa koju kätte. Olen Morphe lehelt tellinud kaks korda ja mõlemal korral on tellimuse esitamisest kulleri koputuseni läinud täpselt nädal aega.

Komplektis leidub nii sünteetilisi kui naturaalkarvadest pintsleid ja eriti lai valik on igasuguseid hajutuspintsleid. See on tegelikult üsna ootuspärane, sest hästi töötavaid lapikuid pintsleid on täitsa hea hinnaga igalt poolt saada ja aegajalt on isegi lauvärvipalettidega kaasas olevad lapikud pintslid päris viisaka kvaliteediga, samas kui häid hajutuspintsleid tuleb tikutulega taga otsida. Nii ongi Morphe enimmüüdud pintslite komplektis põhirõhk just erinevatel hajutuspintslitel ja ühtegi klassikalist lapikut pakis polegi.



Kui võrrelda Babe Faves ja Morphe x Jaclyn Hilli silmameigipintslite komplekte, siis Jaclyni komplekti pintslid tunduvad luksuslikumad. Jaclyni valge disain lihtsalt mõjub eriti elegantselt. Ja see võib olla muidugi juhus, aga kõik Jaclyni pintslid olid mul karvapealt korras ja ilusad, aga paar Babe Faves pintslit hoidsid kuidagi viltu ja olid harali karvadega, nii et üldmulje on Jaclyni pintslitest parem ja mul ei ole kahju, et nende eest rohkem maksin.

Jaclyn Hilli pintslikomplekt on kokku pandud nii, et kõik 8 pintslit leiavad seal võrdselt palju kasutust - tõesti väga hästi läbi mõeldud valik. Babe Faves komplekti kasuks räägib see, et seal on väga mõnus kulmupintsel, mis Jaclyni komplektis puudub, aga 15 pintsli seas ei ole ühtegi lihtsat lapikut pintslit, mida mina meiki tehes pea alati vajan. Osad Babe Faves hajutuspintslid ei leia mul üldse kasutust, sest olgugi, et nad on pisut erinevad, siis suures plaanis on nad ikkagi päris sarnased ja teevad sama töö ära, nii et need, mis on lömmis ja harali karvadega, jäid mul lihtsalt seisma.

Mul on hea meel, et mõlemad komplektid mul olemas on, aga olles neid nüüd mõlemaid kasutanud, siis eelistan ikka Jaclyn Hilli komplekti. Iga pintsli hind tuleb küll pisut kallim kui Morphe tavapintslitel, kuid ka 5,5 eurot nii kvaliteetsete pintslite eest on ikkagi väga hea hind. Ja tõesti iga Jaclyni komplekti pintsel on ideaalne - mitte ühelgi ei ole turritavaid karvu või muid vigu. Nii et olgugi, et Babe Faves komplekt võlus mind oma ülihea hinna ja suurema pintslivalikuga, siis eelistan ma igapäevaselt ikka Jaclyni komplekti ja tema pintslitele lisaks läheb alati käiku vaid Babe Faves komplekti kulmupintsel.

Nii et kui olete väga hea hinna-kvaliteedi suhtega meigipintslite otsinguil, siis Morphe omasid julgen soojalt soovitada, aga endalegi üllatusena eelistan suurele Babe Faves komplektile hoopis Jaclyn Hilliga koostöös sündinud The Eye Master pintslikomplekti.

Kas oled mõnda Morphe toodet proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment