Wednesday, September 19, 2018

Jaclyn Hill x Morphe pintslid

Mitmed meigipintslid olid mul tihedast kasutamisest ära väsinud ja olin juba mõnda aega Morphe kodukal käinud nende pintslikomplekte imetlemas. Eriliselt võlus mind Babe Faves silmameigipintslite komplekt, kuhu kuulub 15 Morphe parimat pintslit, aga paraku oli see kogu aeg välja müüdud ja teised komplektid ei tundunud päris sama hästi minu vajadustele vastavat, nii et selleks see ostu tegemine venis ja venis. Praegu on Babe Faves uuesti saadaval ja mul on tõesti raske end tagasi hoida, et seda mitte otsemaid endale tellida. Komplekti hind on 52 EUR ja postikulu ei lisandu, sest kõik tellimused alates 35 eurost tuuakse kohale tasuta. Ühe pintsli hinnaks tuleb niisiis vaid 3,5 eurot ja olles nüüd Morphe pintslitega paar nädalat meiki teinud, võin julgelt öelda, et sellise hinnaga on paremaid pintsleid küll raske leida.

Käisin aegajalt ikka Morphe lehel kontrollimas, kas Babe Faves komplekt on müügile jõudnud ja ühel korral avastasin, et Morphel on koostöös Youtube iluguru Jaclyn Hilliga värskelt välja tulnud erikollektsioon, kus on olemas väiksemad komplektid silmadele või näole ning ka suur pintslite karp, kuhu Jaclyn on komplekteerinud kõik meigipintslid, mida sul üldse elus vaja minna võiks. Minul oli parajasti silmapintslite põud, nii et pikemalt mõtlemata rändas ostukorvi Eye Master Collection, mis koosneb kaheksast pintslist. Komplekt on müügil hinnaga 49 EUR, aga kasutades sooduskoodi "JACATTACK", saab 10% soodustust, nii et komplekti hinnaks tuli 44.10 EUR ja postikulu ei lisandunud. Ühe pintsli hinnaks on koodi kasutades 5,5 eurot.

Pakk jõudis minuni täpselt nädalaga ja pintslid on isegi paremad kui ma loota julgesin. Komplektis on nii naturaalsetest kui sünteetilistest karvadest pintsleid. Jaclyn on suurepärane meigikunstnik, kes oma kogemustele toetudes pani kokku väga praktilise valiku pintsleid, mis jumestamise lihtsamaks teevad ja ükski neist pintslitest ei ole mul seisma jäänud. Komplekt on tõesti hästi  läbi mõeldud:



Pintslid on pakitud hõbedase kotikese sisse:


Jaclyni youtube kanalil on olemas põhjalik ülevaade, kus ta kollektsiooni tutvustab ja jagab näpunäiteid, mis otstarbeks iga pintsel mõeldud on. (Videot vaata SIIT.)

Olgugi, et tegelikult saab ka nende kaheksa pintsliga pea kõik oma meigiideed ellu viia, siis nüüd, kui ma tean kui head Morphe pintslid on, ihaldan ma endiselt suuremat Babe Faves komplekti ka. Paar pintslit peaksid seal olema täpselt samad, mis Jaclyni komplektis, lihtsalt musta sabaga, aga kuna seal on pintsleid tervelt 15, siis pakub suurem komplekt rohkem võimalusi ja mängulusti.

Soovitan Jaclyni ja Morphe koostööna sündinud pintsleid väga soojalt, aga olge hoiatatud - kui oled neid võrratuid pintsleid proovinud, siis soovid neid aina juurde. Kõik pintslid on saadaval ka ükshaaval, kuid siis on hind oluliselt kõrgem.

Mina olen küll hetkel täielikus Morphe lummuses. Millised on sinu lemmikud meigipintslid?

No comments:

Post a Comment