Sunday, September 30, 2018

Põhi peal!

Septembris otsa saanud pudelite-purkide hulgas oli nii suuri lemmikuid kui ka täielikke pettumusi. Oma lõpliku hinnangu saan täna anda selliste toodete kohta:


Blinc kulmutušš - Minul oli kasutuses toon Light Brunette, aga saada on neid tervelt üheksas värvitoonis. Peale kulmutuššide avastamist olen lõpuks oma kulmudega sõbraks saanud. Mul kasvavad nad üsna erineva kujuga ja olgugi, et hommikul meiki tehes vormisin nad kulmupuudriga võimalikult sarnaseks, vajusid kulmud päeva peale ikka nii nagu ise tahtsid. Kui hakkasin lisaks kulmude täitmisele neid ka tušiga fikseerima, läks meik kohe palju ilusamaks ja püsivamaks. Kui kulmud olid värskelt püsivärviga värvitud ja tahtsin loomulikumat tulemust, siis kasutasin ainult tušši, aga päevadel, mil joonistasin kulmud tugevamalt välja, oli Blinc tušš mul kulmumeigi viimaseks sammuks. Hind: 24 EUR.

ReflectoCil kulmude püsivärv - Seda püsivärvi olen kasutanud juba aastaid ja uus tuub juba olemas ka. Kasutan tooni Natur Braun, mis jääb väga ilus loomulik ja püsib hästi. Hind 5.50 EUR.

Wella Shockwaves kuivšampoon - See toode oli tõepoolest šokk ja paraku mitte meeldiv. Kuivšampoon väljus pihustist täiesti märjana ja jättis juuksed alguses koledateks niisketeks pulkadeks. Umbes viie minuti jooksul hakkas see veider ollus peas siiski kuivama ja puudrisemaks muutuma, kuid seda kleepjat kihti oli võimatu juustest välja kammida. Sain kuivšampooniga üle käia vaid pool pead, sest siis läks pihusti umbe ja toodet rohkem välja ei tulnudki. Kõige halvem kuivšampoon, mida ma oma elus olen kasutanud! Hind: 2.69 EUR.

Natura Siberica mitsellaarvesi - Omapärase mõrkja lõhnaga mitsellaarvesi sisaldab sütt, mis aitab poore puhtana hoida. Toode omab Ecocert sertifikaati ja sai minu suureks lemmikuks! Hind: 9.45 EUR.

Toni&Guy kuivšampoon -  Kohevust lubav kuivšampoon tegi oma töö kenasti ära ja juuksed olid peale selle kasutamist puhtad ja kohevad küll. Mind häiris aga toote väga tugev keemiline lõhn. Kui oli tahtmine seda kasutada, siis läksin õue, sest muidu oli toas veel mitu tundi seda lõhna tunda. Nii et toime poolest ok, kuid lõhna pärast uuesti ei ostaks. Hind: 12.10 EUR.

Artdeco All Seasons päikesepuuder - Karbikeses oli kolme eri tooni päikesepuudrit, mis teeb toote ülimalt praktiliseks - vahet pole, kas oled talviselt hele, või tublisti päikest saanud - üks puudritoos sobib igas olukorras. Sektorid olid piisavalt suured, et ilusti vaid soovitud toonile ligi pääseda. Hajus imeliselt ja püsis hästi. Väga soojalt soovitan! Hind: 26.90 EUR.

Tilk! Love Me kätekreem - Tilk! vahuliste kreemide jaoks on mul südames kohe eriliselt soe koht. Olen nende valikust päris palju tooteid järgi proovinud ja kõigiga rohkem kui rahul. Kätekreemgi ei olnud erand - mõnusalt niisutav, kiiresti imenduv, läbinisti loodusliku koostisega ja väga meeldiva lõhnaga. Super! Hind: 13.90 EUR.

Ontic Minerals mineraalpuuder - Seda puudrit olen tühjaks kasutanud juba ei tea kui mitu topsitäit ja kindlasti ostan tulevikus uuesti. Neutraalne hele toon Latte for Two on täpselt minu toon, mis ei jää näol ei kollane ega roosa, vaid ilus loomulik nahavärv. Ülimalt nahasõbralik koostis, hea katvus ja püsivus. Olen suur fänn! Hind: 26.95 EUR.

Nyx HD finishing Powder - Tubli meigi kinnitaja ja matistaja. Olgugi, et karbis oli ta kriitvalge, hajus nahal täiesti läbipaistvaks. Niiske švammiga peale kandes oli tulemus kohe eriliselt veatu ja püsiv, aga märjalt kasutades muutis nahka pisut heledamaks, nii et sedasi kasutasin ainult silmade all - mujal näol kandsin peale suure kuiva pintsliga. Väga meeldis, aga järgmine kord ostaksin ilmselt tooni Banana, sest äkki saaks seda üle terve näo niiske švammiga kasutada, et kogu jumestus ühtlase veatu kihiga kinnitada. Hind: 11.49 EUR.

Esse kehakreem - Esse tooted on saanud mu suurteks lemmikuteks ja kõik, mida proovinud olen, on mu nahale ideaalselt sobinud. Esse kasutab oma kreemides probiootikume ja prebiootikume, mis aitavad kaitsta ja taasluua sõbralikku mikrofloorat, mida me kehalt iga päev maha peseme. Nii et Esse tooted mitte lihtsalt ei niisuta, vaid panevad naha paremini tööle ja niisutatud tunne püsib neid kasutades märgatavalt kauem kui teiste toodetega. Hind 46 EUR.

Avon Mark meigikinnitussprei - Aitas jumestusel paremini püsida ja kaotas selle puudrilise välimuse. Väga hea hinna-kvaliteedi suhtega toode. Ainus miinus oli minu jaoks tema kibe maitse, mis paratamatult huultele jäi, kui spreid üle näo pihustada. Hind: 3.49 EUR.

Esse näomask - Super toode! Kohe peale esimest kasutamist oli nahk imeliselt pehme, niisutatud, värske ja trimmis. Ta on kõrge hüalüroonhappe sisaldusega ja tänu sellele tugevate vananemisvastaste omadustega. Algul vaatasin, et purk on nii pisike (50 ml) ja saab kindlasti juba paari kasutamiskorraga otsa, aga toodet kulus korraga vähe, nii et jätkus üllatavalt kauaks. Väga-väga meeldis! Hind: 54 EUR.

Marrakesh silendav šampoon ja palsam - Marrakesh juuksehooldussari on saanud mu suureks lemmikuks! Argaania- ja kanepiõli sisaldusega šampoon ja palsam pakkusid tõhusat niisutust ning taltsutasid juuste kahusust, muutes juuksed samal ajal kohevaks ja väga hästi hoidvaks. Ma pole vist kunagi ühest palsamist varem nii suures vaimustuses olnud, et viimaste riismete kätte saamiseks pudeli katki lõikan, aga Marrakesh palsam oli nii suur lemmik, et ei tahtnud piiskagi raisku lasta. Šampooni hind on 17.90 EUR ja palsamil 18.90 EUR.

Sellised tühjad totsikud siis septembrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment