Saturday, September 8, 2018

Uut meigilaual

Essence suudab oma ülihea hinna-kvaliteedi suhtega ikka ja jälle üllatada. Toodete keskmine hind jääb neil alla 3 euro, aga kvaliteet on selline, et pimetesti tehes võiks hinnaks kordades rohkem pakkuda. Sain Essencelt paki uute toodetega ja tänases postituses neid teile näitangi.


 Ultra Last huulepulk ja huulepliiats



Ultra Last huulepulk toonis Fancy Blush on mul juba varasemast olemas ja saab päris sageli kasutust. Essence huulepulkade kohta jätkub mul ainult kiidusõnu - tugeva pigmendi ja hea püsivusega ning mõnusa koostisega, mis huuli ei kuivata. Kuna mul on see värv juba olemas, siis pistan ta tulevikus mõnda kingiloosi kotti, et ka keegi mu lugejatest seda katsetada saaks. Hind 2.59 EUR

Ultra Last huulepulkadega käivad käsikäes Draw the Line huulepliiatsid. Fancy Blush huulevärvi jaoks on olemas ka täpselt sama tooni ja sama nime kandev huulepliiats. Pliiats on mõnusalt kreemjas, super pigmenteeritud ja aitab huulepulgal paremini püsida. Väga praktiliseks muudab Draw the Line pliiatsi see, et tema tagumise otsa sisse on peidetud teritaja. Tavaliselt on ju automaatsete pliiatsite häda see, et peale paari kasutuskorda tömbistuvad nad ära ja enam täppistööd teha ei võimalda. Essence on kõige peale mõelnud ja teritaja pliiatsisappa kaasa pannud. Väga meeldib! Hind 1.69 EUR.


My Must Haves lauvärvid



My Must Haves sarja värvid on kõik müügil üksikult ja neile saab juurde osta tühja paleti, et ise sobivatest värvidest komplekt kokku panna. Minule saadeti toonid Go Goldie!, Chilli Vanilli ja Purple Clouds. Go Goldie! on hea pigmendiga hele pärlmuttertoon, mis ei pudise pealekandmisel ja püsib ilma lauvakku kogunemata terve päeva. Väga ilus toon silma sisenurga särama löömiseks, kulmu alla highlighteriks või liikuva lau keskele kandmiseks, et ükskõik millisele jumestusele särtsu juurde anda.

Chilli Vanilli on hea pigmendiga matt värv, mis kulub ära pea iga meigi juures. Seda võib kasutada ühtlase heleda baasi loomiseks, et värvilised värvid erksamalt nahale jääksid ja paremini hajuksid. Samuti on sellega hea parandustöid teha, kui mõni hajutus päris sujuvalt välja tulnud ei ole, või liiga kaugele välja läinud on. Miinuspoole pealt kipub ta pealekandmisel pudisema ja on üldse sellise kriidise tekstuuriga, mida ei ole eriti mõnus hajutada.

Purple Clouds sai mu lemmikuks ja on üldse üks kõige ilusamatest lauvärvitoonidest, mida ma Essence valikus näinud olen. Põhitoonilt on ta lilla, kuid helkleb siniselt. Sellega on imelihtne meiki teha - kuna värv on nii erilise multicolor efektiga, siis piisabki vaid ühte tooni üle terve lau kanda ja efektne silm ongi valmis. Lisaks on tema kasutusmugavus ka super! Ei pudise pealekandmisel, et kogune päeva jooksul lauvakku ja on väga lihtsalt hajutatav. SUUR lemmik!

Toonid nahal:



Iga lauvärvitooni hind 1.69 EUR.


Instant Volume Boost ripsmetušš



Nii nagu nimi lubab, annab tušš ripsmetele juurde tihedust. Aga kui teemaks on ripsmed, siis on minu motoks "I Want It All" ja lisaks tihendavale tulemusele ootan ma ka pikendamist. Selles osas jäi Instant Volume Boost minu jaoks nõrgaks, nii et lemmikute ridadesse ta seega ei pääse. Hind 3.39 EUR.

The Gel küünelakid



The Gel sarja küünelakke on mul juba päris palju ja nad meeldivad mulle nii väga! Jäävad küüntel hästi siledad ja kuivavad ka päris kiiresti. Sel korral leidsin oma pakikesest kuldse sädelusega tooni On Air! ja beebiroosa Be Awesome Tonight!. Ühe laki hind: 1.69 EUR.

Minu lemmikuks sai On Air! toon, mis on oma kuldse sädeluse poolest hästi luksuslik, ent samas mitte nii silmatorkav, et seda oleks keeruline igapäevaste riiete juurde sobitada. Lakk sisaldab palju säraosakesi ja ei jää küüntele sama siledalt kui teised Gel sarja lakid, kuid ei ole siiski nii kareda pinnaga kui tavalised glitterlakid. Küüntel näeb kahe kihina peale kantuna välja selline:



Holo Rainbow küünelakk



Toon Holo Maniac näeb purgis välja tumeroheline, aga küüntel jääb rohkem sinakas ja sätendab kõikmõeldavates värvides. Hullumeelselt äge! Sisaldab rohkem sädelust kui ükskõik milline teine glitterlakk ja kahe kihina peale kandes katab küüned üleni säraga.  Kuivab kiiresti ja püsib väga hästi. Küüntel näeb välja selline:



Holo Rainbow lakid kaovad varsti müügilt, nii et nende soetamiseks on veel viimane võimalus. Hind 3.09 EUR.


Colour Boost huuleläige



Toon I'm dark I'm back on tumepruun ja katab huuled üliläikiva kihiga. Tumedad huulevärvid kipuvad muidu huuli kitsamaks tegema, aga tänu läikivale viimistlusele on Colour Boost huulevärv sellest patust prii. Mina ei tunne end nii tumeda huulevärviga omas elemendis, nii et ilmselt see toode mul eriti sagedast kasutust saama ei hakka. Hind: 3.09 EUR


 Eyeliner Pen



Essence lainerid on mu väga suured lemmikud ja mõni neist on alati meigilaual aukohal. Mul on olemas ka näiteks Kat Von D Tattoo Liner, mida paljud ilugurud maailma parimaks kiidavad, ent kasutan regulaarselt hoopis Essence Super Precise lainerit, kuna see püsib mul lihtsalt paremini kui kordades kallim Kat Von D kultustoode. Seega olen Essence lainereid proovides alati väga positiivselt meelestatud. Uus Eyeliner Pen on mõnusa viltotsikuga, mis võimaldab teha hästi täpset tööd. Ta ei lase korraga palju toodet välja, nii et tumemusta joone saamiseks peab mitu korda ühte kohta üle tegema. See võib olla nii pluss kui miinus. Minul on oma silmale lainerijoone tõmbamine päris hästi käpas, nii et eelistan pigem pintselotsikuga tooteid, mis kohe intensiivse joone kätte annavad, aga algajal lainerikasutajal on selle Eyeliner Peniga kindlasti märksa julgem joont tõmmata, sest temaga saab tumedust ja joone paksust tasapisi üles ehitada. Ta ei püsi mul päris sama hästi kui superlemmik Essence Super Precise lainer, vaid hakkas silma sisenurgast pisut jooksma, aga enamasti kannangi sellist lainerijoont, mis päris silma sisenurka välja ei ulatu ja siis ei olnud päeva jooksul mingit määrimist ega hajumist. Nii et olgugi, et uus toode mu vanu lemmikuid troonilt tõugata ei suutnud, olen temaga siiski üsna rahul. Hind 3.09 EUR.


Eyebrow Designer



Pruun kulmupliiats on just parajalt kõva, et võimaldada teha täpset täitmistööd. Korgi küljes on harjake, millega saab kulmukarvad enne kujundamist soovitud suunas kammida. Toon 02 on ilus keskmine pruun, mis minu jume ja juuksevärviga väga hästi passib. Meeldib! Hind 1.79 EUR.


Matt Touch põsepuna



Toon Berry Me Up on rahulik roosakas toon, mis sobib küll pea igale nahatoonile ja väga erinevate meigistiilide juurde. Hajuvus ei ole tal kiita ning õrnade üleminekute jaoks käin sellega meiki tehes ääred alati kergelt puudrise pintsliga üle, et põsepuna pehmeks hajutada. Kuna toon mulle väga meeldib ja sobib, siis ei ole see väike lisasamm kontimurdev ja ühe miinuse pärast ei hakka ma põsepuna küll maha kandma. Püsivus on tal hea ja puna on ka pika päeva lõpuks kenasti omal kohal. Hind 3.39 EUR

Kas oled Essence valikust midagi proovinud? Millised tooted on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment