Saturday, October 27, 2018

Oriflame Eclat Mon Parfum

Minu tutvus Oriflame lõhnadega sai alguse juba teismeeas, mil olin täiesti lummatud nende Freya parfüümist. Selle eriline pakend ja metsikult laheda stilistikaga modell püüdsid kataloogis kohe mu tähelepanu ja lõhn ise vastas täiesti sellele ettekujutusele, mida reklaamis kasutatav stilistika tekitas.

Nüüd sai mu suhe Oriflame lõhnadega uue hoo sisse, sest sain Oriflamelt kingituseks nende parfüümikollektsiooni uusima liikme - Eclat Mon Parfum.


Oriflame on oma uue lõhna üle erakordselt uhke, sest see on valminud koostöös Pariisi DeLaire parfüümimajaga ja Eclat Mon Parfum on üks vähestest parfüümidest maailmas, millel on au kasutada eritellimusel valmistatud DeLaire akordi. Seda privileegi on viimase 140 aasta jooksul võimaldatud ainult kõige ikoonilisematele lõhnabrändidele.

Tulemuseks on sundimatut Pariisi elegantsi väljendav meistriteos - "Pariis pudelis" nagu ütleb lõhna looja, meisterparfümeer Emillie Coppermann.


DeLaire akord toob esile valge iirise lõhna parimad omadused. Parfüümile annab ahvatleva puuviljase noodi pirn ja mõrkust lisab mandlipuuder. Esimesed sõnad, mis mul selle lõhna iseloomustamiseks pähe tulevad on kerge, tütarlapselik ja positiivsusest pakatav.

Tegu on tõelise hea tuju lõhnaga, mis on piisavalt õrn, et seda igapäevaselt kasutada, kuid samas naiselik ja luksuslik. Ma olen rohkem kergete puuviljaste lõhnade austaja, kuid lilleline ja särav Eclat Mon Parfum sai kohe suureks lemmikuks.

Eclat Mon Parfum on Oriflame oktoobrikuu kataloogi kaanestaar ja praegu kehtivas kataloogis on ta saadaval soodushinnaga 27.99 EUR. (Tavahind 45.90 EUR).


 Millised lõhnad on sinu lemmikud ja kas oled Oriflame parfüümide kollektsioonist midagi kasutanud?

No comments:

Post a Comment