Monday, October 22, 2018

Wet n Wild sügisesed värvid

Wet n Wild on bränd, mis oma julgete värvide ja hea hinnaklassiga hullutab noori meigihuvilisi kogu maailmas. Olen Wet n Wild toodete kohta kuulnud palju kiidusõnu ja seetõttu rõõmustas mind väga Ideaalkosmeetikalt saadud pakk, kust leidsin Wet n Wildi tooteid nii silmadele, huultele kui küüntele.


Lauvärvipalett Color Icon "Comfort Zone"



Värvid, mis sobivad sügisesse nagu valatult. Mina olen värvitüübi testi järgi sügisenaine, nii et toonid on just täpselt need, mida heameelega nii meigis kui riietuses kannan. Karbi tagumisel küljel on näpunäited, kuidas erinevaid värve kombineerides luua nii rahulikke päevaseid kui julgeid õhtumeike. Paletis on esindatud nii matte kui pärlmutrisi toone ja osad värvid on väga laheda multicolor helgiga. Viimased saidki minu lemmikuteks. Lauvärvide kvaliteet ja kasutusmugavus on lihtsalt suurepärased - intensiivne pigment, väga hea hajuvus ja püsivus ning koostis, mis pealekandmisel ei pudise. Kindel uus lemmik minu meigilaual! Hind: 7.50 EUR.

Comfort Zone paletti kasutades tuli välja selline silmameik:


Liquid Catsuit metalne vedel huulepulk



Ülemisel pildil on huultel just seesama toon, mille nimeks Life is No Pink-nic. Värv on iseenesest rahulik punane, kuid selle muudab huvitavaks efektne metallik läige. Tegu on ülipüsiva tootega, mis vajab eemaldamiseks tõhusat meigieemaldajat - niisama salvrätiga tupsutades teda lahti ei saa. Kahjuks kipub ta pikemal kandmisel huuli kuivatama, nii et igapäevaseks kasutamiseks seetõttu kuigi mugav ei ole. Hind: 4.90 EUR.

Liquid Catsuit vedel lauvärv



Vedelad lauvärvid ei ole end minu meigilemmikute hulka võidelnud, sest nende pealekandmise täpsus ja kontroll hajuvuse üle jääb tavalistele lauvärvidele alla. Samas on kreemvärvidel ka omad plussid - näiteks ei pudise nad pealekandmisel, mis neile eriti just sädelevate värvide ees suure eelise annab. Wet n Wild lauvärv Emerald Glaze on sügav tumeroheline toon, mis sisaldab rikkalikult säraosakesi. Värv püsib hästi ja selle peale kandmiseks ei ole isegi pintslit vaja - piisab vaid näpuga hajutamisest ja efektne silm ongi valmis. Laugudele tuleb kanda õhuke kiht, sest paks kiht hakkab pragunema ja ei jää ühtlane. Hind: 5.50 EUR.

Tugevdav alus- ja pealislakk



Wet n Wild toodete hulgast leiab lisaks jumestustoodetele ka üht-teist vajalikku maniküüri tegemiseks. The Saving Base aluslakk katab küüned piimja kihiga, mis annab läikiva ja terve väljanägemise. Minimalistliku stiili austajad võivad seda kasutada ainsa tootena, mis lisaks kena läike andmisele mõjub küüsi tugevdavalt. Aluslakina kasutades aitab ta pikendada värviliste lakkide püsivust ja kaitsta küüneplaati määrdumise eest. Koostisse kuuluvad bambuseekstrakt, kaltsium, avokaadoõli, aminohapped, nailon, sünteetiline teemantpulber, kuld, E vitamiin, keratiin, arginiin ja teepuuõli. Hind: 3.50 EUR.

Hard as Ice pealislakk annab küüntele intensiivse läike ja pikendab värvilise laki püsivust. Pakendil välja kuulutatud nädalast kandmisaega pealislakk minu maniküürile ei taganud, aga mul saavad laste eest hoolitsedes ja majapidamistöid tehes käed muidugi parajalt vatti ka, nii et ka see 4 päeva, mis Hard as Ice pealislakk minu maniküüri elueaks andis, on päris hea tulemus. Sageli on muidu juba teise päeva õhtuks mul lakk äärtest kulunud, sest olen pidevalt käsipidi vees ja see rikub küünelakki väga kiiresti. Pealislaki hind: 3.50 EUR.

Minu esmatutvus Wet n Wild toodetega oli igatahes väga positiivne. Eriliseks lemmikuks said Color Icon lauvärvid, mida on lisaks sügisetoonilisele "Comfort Zone" paletile saada veel kahes ahvatlevas värvivalikus.

Kas oled Wet n Wild toodetest midagi proovinud? Millised on sinu muljed?


No comments:

Post a Comment