Monday, October 29, 2018

Make Up Factory

Make Up Factory on Saksamaal toodetud luksuslik meigisari. Kõrgekvaliteedilisi jumestustooteid leiab nende laiast valikust igale maitsele. Ideaalkosmeetika andis mulle testimiseks hulga Make Up Factory tooteid ja tänases postituses saangi teiega jagada oma kasutuskogemust.

Proovisin järgi sellised tooted:

Lauvärvikvartett




Lauvärve on Make Up Factory valikus nii üksikult, kvartettidena kui suurte palettidena. Nelja tooniga karpe on saada tervelt kahekümnes erinevas värvivalikus, nende seast leiab nii õrnu kui ekstravagantseid komplekte. Mina sain endale paleti Pure Nature, mis koosneb rahulikest rohekatest toonidest, mille kõrval on sügavuse lisamiseks veel ka tumepruun.

Värvide pigment on suurepärane ja neid on mugav kasutada, sest nad ei pudise pealekandmisel. Hajuvus on samuti hea. Ainus toon, mille hajutamisele pidi pikemalt aega pühendama oli pruun, mis kippus end väga tugevalt naha külge kinni naksama, nii et äärte pehmeks hajutamine võttis aega.

Värvid nahal:


Lauvärvide püsivus on ideaalne ja ei esinenud mingit tuhmumist ega lauvakku kogunemist.
Hind: 20.40 EUR.

Pure Pigments




Sädelevad lahtised pigmendid on üliefektsed ja jäävad nahale täpselt sama tugevate värvidega kui nad purgis paistavad. Mina proovisin järgi hõbedase, pronksja ja vaskse tooni. No vaadake vaid, kui hea katvus neil on:


Ühel kasutuskorral kulub toodet imevähe ja kauni tulemuse saab nendega nii kuiva kui märja pintsliga peale kandes. Kuiva pintsliga jääb meik õrnem ja pisut läbikumav, märga pintslit kasutades saavutab ekstra sädeleva ja efektse tulemuse. Ühe purgikese hind on 13 EUR.

Põsepuna Rosy Haze



Põsepuna Rosy Haze paistab karbikeses mahe ja tagasihoidlik ning sai minu jaoks täielikuks üllatajaks. Olen rohkem särtsakate põsepunade fänn, nii et õrnroosa toon tundus mulle esmapilgul liiga hele, kuid juba esimesel kasutuskorral oli selge, et olen leidnud endale uue superlemmiku. See on heledale nahale ideaalne toon, mis annab kerge õhetuse, lisab näkku värskust ja sobib iga jumestuse juurde. Ta hajub ja püsib lihtsalt imeliselt ning jääb hästi loomulik. Pole peale selle toosikese avamist enam ühegi teise põsepuna poole vaadanud, sest see on lihtsalt täpselt minu toon. Pigment on tal väga hea ja imelikul kombel jääb ta mitme kihina nahale kandes isegi erksamalt kui ta karbis paistab. Kindel uus lemmik!  Hind: 15.40 EUR.

Inner Glow huulepulgad




Mul on hea meel, et mattide huulte võidukäik hakkab läbi saama ja lettidele ilmub ühe rohkem niisutavaid läikega huulepulki. Matt huul näeb väga cool välja, aga hea niisutav huulevärv on jälle nii mugav kanda, et eelistan seda matile iga kell. Make Up Factoryl on värskelt välja tulnud uus huulepulgakollektsioon Inner Glow, mille seast leiab 6 imeilusat punasesse ja roosasse perekonda kuuluvat tooni, mille südamikus on sädelev palsam. Mina sain endale efektse punase tooni Sicilian Red ja maheda pruunikasroosa Classy Umber.

Pulga keskel olev palsamiosa sisaldab hõbedasi sädelevaid osakesi, tänu millele paistavad huuled lopsakamad ja värv jääb nii mahlakas ning värske. Inner Glow huulepulgad on pehmed ja mõnusad pakkudes lausa palsami väärilist niisutust. Olen täiesti võlutud ja soovitan neid huulepulki teilegi väga soojalt! Hind: 16.95 EUR.

Metallic Eyeliner



Kuldses toonis automaatse silmapliiatsi sabas on hajutusšvamm ning teritaja, mis tema kasutamise eriti mugavaks teeb. Tänu kreemjale koostisele ja heale pigmendile on tema kasutamine lihtne ja kiire - intensiivse lainerijoone saab kätte juba ühe kerge tõmbega. Püsivuse kohta jätkub mul samuti vaid kiidusõnu. Hind:11 EUR.

Kajal Definer



Kajal Definer toonis Green Hills sobib ideaalselt kokku rohelistes toonides lauvärvipaletiga. Tugeva pigmendi ja hea hajuvusega silmapliiatsiga saab teha kauni suitsuse lainerijoone. Eriti meeldib mulle seda kasutada nii, et kõigepealt tõmban paksu joone, mille hajutan pintsliga pehmeks, pöörates erilist tähelepanu sellele, et värv ka ripsmete vahele lükata, et ripsmete ja pliiatsijoone vahele mingit heledamat triipu ei jääks. Selle peale võimalikult ripsmepiiri lähedale teen sama pliiatsiga veel peenikese ja täpse joone. See rõhutab silmi väga hästi ja sellise suitsuse pliiatsijoone tegemine on märksa vähem osavust nõudev kui täpse ja terava lainerijoone maalimine.

Pliiats on nii hea püsivusega, et sobib edukalt kasutamiseks ka silma limaskestal. Hind: 15.50 EUR.

Olen Make Up Factory toodetest siiras vaimustuses. Imeilusad toonid ja suurepärane kasutusmugavus! Erilisteks lemmikuteks said Inner Glow huulepulgad ja Rosy Haze põsepuna, nii et kui oled heade uute põse- või huulevärvide otsinguil, siis need on tõesti tooted, mis minu jaoks eriliselt meelde jäid.

Kas oled Make Up Factory toodetest midagi proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment