Tuesday, October 2, 2018

Dove uudistooted

Dove healõhnalised kehahooldustoted on ilmselt tuttavad ka kõige kosmeetikavõõramale inimesele. Bränd sai alguse juba viiekündendatel ja on praeguseks müügil rohkem kui kaheksakümnes riigis üle terve maailma. Minule on väga sümpaatse mulje jätnud nende reklaamikampaaniad, kus kasutatakse modellidena "tavalisi naisi", kes astuvad plakatitel üles oma hallide juuste, lisakilode või kortsudega ja on sellest hoolimata rõõmsad, enesekindlad ning imeilusad. Praegusel ajal on kehapositiivne hoiak muidugi rakendatud väga paljude kosmeetikabrändide reklaamivankri ette, aga minu jaoks oli Dove esimene, kelle reklaamidel astusid üles teistsugused naised kui piitspeened noored modellid ja seetõttu on need kampaaniad mulle kohe eriliselt meelde jäänud.

Selleks, et aastakümneid järjest pildil püsida ja kliente ikka ja jälle enda riiuli ette meelitada, on Dove muidugi pidevas arengus ja uusi tooteid lisandub nende valikusse iga natukese aja tagant. Sain hiljuti paki Dove uute pesuvahenditega ja lisaks tavalistele seepidele-dušigeelidele katsetasin järgi ka luksuslikud dušivahud.

Minu kinkekotist tulid välja järgmised tooted:



Argaaniaõliga dušivaht



Olen Dove roosilõhnalist dušivahtu varem kasutanud ja sellest sai üks mu kõigi aegade lemmikumaid pesutooteid üldse! Ma ei tea, mis värk sellega on, et pudelist vahu kujul väljuvad tooted mulle niiväga meeldivad, aga kõik vahulised tooted saavad minult alati oma vormi eest mahlase plusspunkti kirja. Dove dušivaht väljub pudelist tihke vahupallina, mis meenutab natuke habemeajamisvahtu. Ta ongi lisaks pesemisele mõeldud ka raseerimiseks ja sobib selleks otstarbeks väga hästi. Vaht püsib pikalt, ei nõrgu mööda märga keha maha ja muudab raseerimise mugavaks. Nahk on duši alt tulles väga pehme ja ei karju kreemi järgi. Väga meeldib!

Pistaatsia dušivaht



Pistaatsialõhnaline dušivaht on eelmise sugulane, aga need tooted on siiski pisut erinevad. Kui eelmisel pildil olev shower mousse väljub hästi tihke vahupallina, siis shower foam on pehmem ja vaht sulab nahal üsna kiiresti. Pistaatsialõhnalist pesutoodet ei olegi ma varem näinud ja suure pistaatsiasõbrana hakkas see natuke ootamatu lõhnaga dušivaht mulle kohe meeldima. 

Dušigeelid



Dove dušigeele olen aastate jooksul ära kasutanud mitmeid ja kõigist on jäänud hea mälestus just seetõttu, et nahk ei kuiva peale pesu ning on mõnusalt sile ja siidine. Ka Dove uued dušigeelid Purely Pampering ja Anti-stress Micellar Water on tõelised kehapaitajad, mis lisaks pesemisele keha kohe ka niisutavad. Mõlemad vahutavad tublisti ja on ka oma pehmendavate omaduste poolest igati tasavägised, nii et ainus viis nende seast lemmikut valida on lõhn. Mõlemal on õrn ja meeldiv aroom, kuid Purely Pampering geeli õrn pojengilõhn hakkas mulle pisut enam meeldima, nii et esimesena saab tühjaks ilmselt just see :)


Roosa seep



Dove seepe ostan koju pidevalt, sest tükiseepi kulub meil palju. Seega oli tore oma kinkekotist ka üks seep leida. Lisaks meeldivale lõhnale saavad Dove seebid minult plusspunkti kirja väga mugava kuju tõttu. Suured kandilised seebid ei istu üldse hästi pihku ja vähemalt alguses on neid üsna ebamugav kasutada. Dove seepide ümar kuju ja paras suurus laseb ka lastel nendega mugavalt käsi pesta ja nad ei kipu käte vahelt minema lipsama.

Kas oled Dove uusi dušivahte juba proovida jõudnud?

No comments:

Post a Comment