Sunday, September 6, 2020

Septembri lemmikud

Tänases postituses tuleb juttu minu viimase aja suurimatest meigilemmikutest. Osad neist on kasutuses olnud nii kaua, et põhi juba paistab, teised aga päris värsked head avastused. Igal juhul julgen kõiki neist väga soojalt soovitada, sest nende kasutusmugavusele ja heale püsivusele võib alati kindel olla.


Physicians Formula The Healthy Foundation - Keskmise katvusega jumestuskreem, mis ühtlustab nahatooni kenasti ära ja jääb peale õhukese märkamatu kihina. Ei uju päeva jooksul nahakurdudesse ega kulu maha. Ilus värske tulemus ja ülihea püsivus on temast teinud ühe mu läbi aegade lemmikuima jumestuskreemi. Minu heledale neutraalse alatooniga nahale on täpne klapp toon nimega LN3. Hind: 18.90 EUR.

Essence Stay All Day peitekreem - See super hea hinnaga peitekreem teeb ka kümme korda kallimatele toodetele ära. Ta on keskmise katvusega, jääb peale õhukese kihina ja ei kogune päeva juuksul silmaümbruse joonekestesse. Sobib väga hästi ka lauvärvide praimeriks, sest annab hea heleda baasi, mille peal värvid eriti erksalt peale jäävad ja kaua püsivad. Minu toon on Soft Beige. Hind: 2.79 EUR.

Alima Pure mineraalpuuder - Ma olen suur mineraalkosmeetikafänn ja proovinud väga palju puudrilisi meigipõhjasid, aga hiljuti avastatud Alima Pure suutis mind oma headusega täiesti pahviks lüüa. Sellega saab teha nii õrna läbikumavat meiki kui ehitada mitme kihiga üle täiskatva jumestuse. Vahet pole kui paks või õhuke sellega tehtud meigikiht on - see jääb ikka nii ilus ja loomulik, sulab nahaga kenasti ühte ning ei paista kuiv ega puudrine. Sellega tehtud jumestus püsib pikalt matina ja ei kulu päeva jooksul maha. Minule sobib toon Neutral 2. Hetkel saadaval soodushinnaga: 26.25 EUR.

Profusion jumestuskreemi pintsel - Jumestuskreemide peale kandmiseks olen alati eelistanud niisket švammi, sest nende abil on kõige lihtsam ühtlast tulemust saavutada. Kahjuks on head švammid üsna kallid ja peavad vastu vaid paar kuud, nii et olen pikalt otsinud jumestuskreemipintslit, millega saaks sama hea tulemuse kui švammiga. Hea pintsel peab ju aastaid vastu, nii et tuleb palju odavam kui pidevalt meigišvamme osta. Profusioni tihedate ja ülipehmete sünteetiliste karvadega meigipintsel on parim põhjapintsel, mida proovinud olen. Ei jäta nahale pintslitriipe ja vajutab jumestuskreemi nahale sama ühtlaselt kui niiske švamm. Hind: 9.90 EUR.


Vivienne Sabo lauvärvikvartett - See paletike võitis mu südame oma ülipraktiliste mattide värvide poolest. Hele nahatoon ja neutraalsed pruunid on sellised toonid, mis mul pea igas meigis kasutust leiavad. Värvid on hea pigmendiga, hajuvad väga hästi, pudisevad minimaalselt ja püsivad terve pika päeva. Hind: 6.50 EUR.

Make Up Factory põsepuna - Õrnroosa põsepuna toonis Rosy Haze on esmapilgul selline tavaline lihtne roosa, mis ei eristu teiste seast millegagi. Ometi on see ainus põsepuna, mida olen ühe karbikese juba lõpuni kasutada jõudnud ja teise asemele ostnud. See sobib ideaalselt iga meigi juurde ning annab näole värskust ja nooruslikku õhetust, olles samal ajal nii tagasihoidlik, et kui ei teaks, et põsepuna näol on, siis ei paneks tähelegi. Ideaalne loomuliku ilu rõhutaja! Hind: 12.32 EUR.


The Body Shop Coconut Bronze päikesepuuder -  Matt päikesepuuder on imelihtsalt hajutatav ja lubab värvi kihtide kaupa üles ehitada. Jääb väga loomulik ja sobib ideaalselt modelleerimiseks. Hind: 19.50 EUR.

Artdeco kulmupuudrid - Artdeco kulmupuudrid on juba aastaid mu absoluutsed lemmikud olnud. Lai toonide valik, hea hajuvus, tugev pigment ja kauapüsiv koostis. Mida veel võiks üldse tahta? Minul on kolmest toonist ise kokku pandud kulmupuudrite palett, mille abil saab täpselt õige värvi igaks elujuhtumiks kokku segada. Ühe tooni hind: 5.40 EUR.

Color WOW juuksepuuder - Väljakasvanud juuksejuurtele mõeldud puuder on saanud mu eriliseks lemmikuks sel ajal kui mul afropatsid peas on. Siis ei saa ju väljakasvu värvida ja kuna mul on juba juustes natuke halli, siis ei meeldi üldse, kui see patside alt paistma hakkab. Color WOW puudriga saab väljakasvu ilusti ära katta ja soeng näeb alati värske välja. Mina kasutan tooni Light Brown. Hind: 26.60 EUR.


Morphe x Jaclyn Hill lauvärvipalett - Mõnusalt palju mängulusti pakkuv palett, kus on nii matte kui sädelevaid värve. Lauvärvid on tugeva pigmendiga, hajuvad imelihtsalt, püsivad hästi ja ei pudise pealekandmisel praktiliselt üldse. Seda reklaamiti tegelikult kui "ühte ja ainsat" paletti, mille abil saad kõik oma meigiideed teoks teha, kuid minu jaoks jääb selles paletis puudu hele matt toon ja neutraalne helepruun. Selleks kasutangi Jaclyn Hilli paleti kõrval alati ka eelpoolmainitud Vivienne Sabo kvartetti, kus just need puuduvad toonid esindatud on. Jaclyni paleti heledad toonid on kerge sädelusega ja matid pruunid väga soojatoonilised, nii et selleks ta minu jaoks päris üks ja ainus ei ole. Kuid muus osas on see üks väga palju võimalusi pakkuv lauvärvikomplekt.  Hetkel saadaval soodushinnaga 28 £.

BioNike kauapüsiv huulepulk - Toon Framboise on särtsakas fuksiaroosa huulevärv, mis püsib väga hästi ja olgugi, et tegu on poolmati värviga, ei kuivata ta üldse huuli, vaid on väga mugav kanda. Hind: 11.96 EUR.

Bodyography puuder - Suurepärane meigi kinnitaja ja matistaja. Valge puuder hajub nahal läbipaistvaks ja annab kerge blur efekti, mis muudab poorid ja kortsukesed vähem märgatavaks. Hind: 27 EUR.

Catrice Glow Shine huulevärv - See huulepulk saab mul kohe otsa, sest on terve viimase aasta olnud mu põhiline huulepulk, mida kannan pea iga päev. Ta annab huultele virsikuroosa tooni ja kerge kuldse sädeluse ja intensiivistab lisaks sellele ka oma huulte tooni, nii et igal inimesel jääb ta seetõttu peale natuke erinevalt. Toode on niisutav nagu huulepalsam ja läheb hästi huule sisse, nii et on ilus igas kulumisetapis. Hind oli tal kuskil 4-5 euro vahel.

Kas oled midagi neist toodetest proovinud? Millised on sinu viimase aja parimad avastused meigivallas?

No comments:

Post a Comment