Monday, August 31, 2020

Põhi Peal!

Üks kuu jälle mööda tuhisenud ja aeg vaadata üle vahepeal otsa saanud kosmeetikatooted ning panna nende kohta kirja oma lõplik arvamus. Augustis sai tühjaks mitmeid suuri lemmikuid, mida kindlasti uuesti osta tahan, kuid oli ka selliseid asju, mis iial uuesti minu ostukorvi teed ei leia. Hüvasti tuli jätta selliste iluvidinatega:


Tilk! Spray Me näovesi - Kodumaine looduskosmeetikabränd Tilk! on mu suur lemmik ja nende uus toode Spray Me sobis mu nahale väga hästi. Näovesi sisaldab aloe verat, probiootikume ja teepuu eeterlikku õli. See niisutab ja rahustab nahka ning tasakaalustab loomulikku mikrofloorat. Kasutasin seda nii hommikul kui õhtul toonikuna ja ainus miinus, mis ma toote kohta välja oskan tuua on see, et 50-milliliitrine pudel sai väga kiiresti tühjaks. Kaks korda päevas kasutades jätkus mul spreid vähem kui kuuks ajaks. Nii et minu meelest võiks seda julgelt müüa ka suurtele näoveesõpradele mõeldud 100-milliliitrises pudelis. Hind: 17.90 EUR.

Gyada vananemisvastane mitsellaarvesi - Gyada mitsellaarvesi võttis vaevata lahti jumestuse nii näolt kui silmadelt ning ei jäänud hätta ka veekindla ripsmetuši eemaldamisega. Nahale jäi täiesti puhas tunne ja suurest 500-milliliitrisest pudelist jätkus väga pikas ajaks. Meeldis! Hind: 17.90 EUR.

Mac Fix+ - Selle tootega oli mul paras love-hate suhe. Kui ma ta ostsin, siis olin spreist suures vaimustuses, sest see kinnitas jumestuse tõhusalt, aitas puudrilistel toodetel paremini üksteise sisse sulada ja oli mõnusalt peene pihustamisega. Kahjuks mida aeg edasi läks, seda halvemini pihusti töötas ja viimase veerandi kasutamine oli kohe päris ebameeldiv, sest pihusti sülitas välja suured piisad, mis jumestuse peale märjad lärakad jättis. Võib muidugi olla, et mul oli lihtsalt defektne pump, kuid päris lõpuni ma seetõttu toodet ei kasutanudki ja uuesti ka osta ei riski. Hind: 22.50 EUR.

Avant päevakreem - See luksuslik kreem jõudis minuni tänu Lookfantastic ilukarbile ja oli üldse viimaseks tõukeks, miks ma karpi tellima hakkasin. Mõnusalt niisutav ja kiirestiimenduv kreem sai mu suureks lemmikuks ja kasutasin seda rõõmuga, kuid uuesti ei ostaks, sest hind on lihtsalt liiga krõbe ja samaväärse tulemuse saan ka mitu korda odavamatelt kreemidelt kätte. Hind: 114 EUR.

Depend küünelakieemalduspadjakesed - Depend küünelakieemaldajaid olen kasutanud juba aastaid, sest nende tooted on tõhusad, hea hinnaga ja lõhnatud. Varem olen ostnud küünelakieemaldusvedelikke, aga viimati ostsin katsetamiseks nende uue toote - padjakesed. Need mulle kahjuks üldse ei meeldinud. Pakis on 32 üliõhukest lehekest, mida on keeruline üksteise küljest lahti saada ja mis laki eemaldamise ajal ebamugavalt käkra lähevad. Pakist jätkus vaid kolmeks kasutuskorraks ja olgugi, et hind on neil soodne, siis tuleb ikkagi märgatavalt odavam osta tavaline vedelikupudel, millest jätkub mul vähemalt pooleks aastaks. Laki võttis ilusti maha ja ei haisenud, aga lehekesed olid liiga õhukesed ja neist jätkus liiga väheseks ajaks. Hind: 1.59 EUR.

Angel sügavpuhastav šampoon - Kevadel tegin oma tütrele tooniva maskiga sinised salgud ja see värv püsis tal juustes mitu kuud ning keeldus lahti tulemast. Angel sügavpuhastav šampoon aitas värvijäägid lapse juustest kätte saada ja mulle meeldis seda ka mu enda afropatside pesuks kasutada. Tekitas mõnusalt koheva vahu, mida oli samas kerge välja loputada, nii et üks igati 5+ toode.  Hind: 7.13 EUR.

Kat von D Lock It põhjapuuder - Väga mõnus kõik-ühes meigipõhjatoode, mis tegi ära nii jumestuskreemi, peitekreemi kui puudri töö. Minu jaoks täpne klapp on toon Light 130. Võimaldas teha nii kerge läbikumava jumestuse kui ka tugeva täiskatva meigi, mis püsis kaua matina ja ei kulunud päeva jooksul maha. Meeldis igati, kuid uuesti ei ostaks, sest olen vahepeal leidnud uue erakordselt hea mineraalpuudri Alima Pure, mis on samas hinnaklassis, kuid jääb nahal veelgi ilusam.  Hind: 35.99 EUR.

Madara Deep Moisture öökreem - Super hea lõhnaga rikkalikult niisutav kreem, mis on siiski meeldivalt kiire imenduvusega ja ei jäta nahale rasvast kihti. Sobis mu nahale super hästi ja meeldis väga! Hind: 33.40 EUR.

Essence Holo Rainbow küünelakk - Kõige ägedam glitterküünelakk, mis mul olnud on, sest see on säraosakesi pilgeni täis ja katab küüned ühtlase sädeleva kihiga. Kahjuks lõpuni seda kasutada ei jõudnud, sest ta kuivas kiiremini ära kui tavalised lakid. Hind oli tal umbes 3 EUR.

Essence kauapüsiv silmapliiats - Toon Lucky Lead on selline huvitav värv, mille kohta ei oskagi täpselt öelda, mis värv ta on. See on matt ja tume suitsune hallikas-lillakas, mis on piisavalt sügav toon, et silmad ilusti ära raamida, kuid ei mõju ka kerge päevameigi juures ülepakutuna. Püsib väga hästi - ei haju ega lähe laiali. Suur lemmik! Hind: 1.69 EUR.

Sellised tooted said siis otsa augustikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment