Saturday, August 8, 2020

Alima Pure

Alima Pure on USAs valmistatud kõrgekvaliteediline mineraalkosmeetikabränd, mis jõudis Eestisse alles hiljuti ja on müügil Pure Cosmetics e-poes. Mina olen juba aastaid olnud suur mineraalkosmeetikafänn - esiteks toodete nahasõbraliku koostise poolest ja teiseks seetõttu, et mineraalmeigiga saab näo pähe teha palju kiiremini kui jumestuskreemiga. Kiiretel hommikutel on täitsa tubli ajavõit, kui meigi saab valmis vaid ühte põhjapuudrit kasutades, mitte peitekreem-jumestuskreem-puuder triot käiku lastes.

Igal juhul oli suur rõõm, kui Pure Cosmetics meeskond mulle Alima Pure meigipõhjatooted katsetamiseks saatis. Proovisin järgi sellised tooted:


Satin Matte põhjapuuder

Mineraalpuuder on geniaalne kõik-ühes toode, mis teeb ära nii peitekreemi, jumestuskreemi kui puudri töö. Ühe kihina peale kandes saab temaga kerge ja läbikumava jumestuse ning puudrikihte lisades saavutab täiskatva meigipõhja. Üle näo peale kandmiseks sobib kõige paremini tihedate karvadega kabukipintsel ja tugevamat katvust vajavatele kohtadele, näiteks vistrike peitmiseks, on hea kasutada väikest lapikut pintslit, millega saab puudri tugeva kihina nahale suruda.
Toonide valik on Pure Cosmetics veebipoes tehtud lihtsaks, sest puudrite nimetuste juures on kirjeldus, millisele nahatoonile see võiks sobida. Minule saadetud Neutral 2 on mu heledale neutraalse alatooniga nahale igatahes täiuslik klapp.

Ma olen aastate jooksul kasutanud palju mineraalpuudreid ja mulle on nad alati väga meeldinud, kuid seda, et üks mineraalpuuder võib nii hea olla kui Alima Pure oma, ei osanud ma ettegi kujutada. Kui teiste puudritega tuleb enamasti mõnda aega oodata, et nahaniiskus puudrikihi ära niisutaks ja see nahaga kenasti ühte sulaks, siis Alima Pure põhjapuuder jättis koheselt kauni niisutatud välimusega tulemuse, mis ei näe välja üldse kuiv ja puudrine.

Nahk on seda kasutades värske ja loomulik ning seda isegi juhul, kui olen kolme puudrikihiga üles ehitanud täiskatva põhja. Jumestus püsib veatuna terve pika päeva - ei kulu maha ega kogune kortsukestesse. Võin kindlalt väita, et see on parim mineraalpuuder, mida ma oma elus olen kasutanud ja proovinud olen neid ikka väga palju.
Satin Matte puudreid on saadaval tervelt 31 erinevat tumedust ja alatooni, nii et sobiva peaks nende seast leidma küll iga naine. Soovitan seda toodet väga soojalt ja jään ise samuti tema truuks püsikasutajaks. Hind: 35 EUR.


Radiant Finishing Powder

Mineraalpuudriga meiki tehes saab väga ilusa tulemuse juba ainult baaspuudrit kasutades, kuid kes soovib veel sammukese meigimaailmas edasi astuda ja jumestust täiuslikkusele lähemale tuua, siis seda saab teha Radiant Finish pealispuudri abil. Neid on saadaval kaks tooni - heledam kannab nime Olympia ja tumedam on Augusta. Minule saadeti heledam variant Olympia.

Radiant Finishing Powder annab jumestusele kerge kuma ja tänu oma valgustpeegeldavatele omadustele muudab naha tekstuuri vähem märgatavaks, nii et poorid ja kortsukesed on kaugelt vaadates vähem näha. Mul on kombineeritud nahatüüp ja T-tsoon kipub päeva jooksul läikima hakkama, nii et üle kogu näo ma kumaefektiga puudrit ei kasuta, vaid jätan lauba katmata, et matt tulemus seal kauem püsiks. Ülejäänud näole annab Radient Finishing Powder väga ilusa tervelt kumava tulemuse. Olen seda ka väikese tiheda pintsliga tugevama kihina põsesarnadele kandnud, et tekitada kerge loomulik highlight. Ta ei jäta sellist pimestavat kaugele paistvat laiku nagu spetsiaalsed särapuudrid, vaid õrna ja tagasihoidliku kuma, mis on päevameigi juures väga kena. Hind: 27 EUR.
Kui Neutral 2 ja Olympia puudritoone kõrvuti vaadata, siis esmapilgul tunduvad nad päris sarnased, kuid lähemal uurimisel on Olympia pisut-pisut tumedam ja see annab ka Neutral 2 puudriga tehtud jumestusele veidike tumedust juurde. Nii et olgugi, et Olympia puudri juurde on veebipoes kirjutatud, et see sobib väga heledale ja heledale nahale, siis keskmise eestlase nahatooni arvestades soovitaksin seda pigem heleda ja keskmise nahatooniga kasutajale. Väga heleda naha jaoks, mis vajab number 1 tumedusega põhjapuudrit, võib Olympia jääda tumedaks.
Mineraalpuudrit kulub üsna vähe ja purgikesest jätkub seetõttu pikaks ajaks. Sellise koguse puudriga, mis ülalpool oleval pildil Neutral 2 puudrit kaane sees on, saab kogu näo mitme kihiga katta, et saavutada täiskattev meigipõhi. Kaane sees olevast Olympia puudrikogusest tuleb näo ühe kihiga katmiseks ära kasutada vaid pool, nii et seda kulub kohe eriti vähe.

Siin jumestuses on meigipõhja tegemiseks kasutatud ainult Neutral 2 puudrit, sest oli palav päev ja tahtsin võimalikult kaua kestvat matti tulemust:
Pure Cosmeticsi instagramis ja Facebookis on hetkel käimas loosimäng, kus võib endale mõlemad selles postituses kirjeldatud puudrid võita. Kes aga ei taha vaid loosiõnnele lootma jääda, vaid tahab kohe tellimuse teele panna, siis koodiga ALIMA15 on kogu Alima Pure tootevalik Pure Cosmetics kaupluses -15% soodsam.


No comments:

Post a Comment