Friday, August 14, 2020

Essence uued maniküüritooted

Essence tuli hiljuti välja uute maniküüritoodetega. Küünelakke on mul palju ja enamus neist just Essence omad. Mulle meeldib, kui küünevärvide osas on palju valikut, et saaks riietega täpselt sobiva valida ja Essence Shine Last & Go lakid on mu suurimad lemmikud, sest neid on tõeliselt laias värvivalikus, nad kuivavad võrdlemisi kiiresti ja maksavad vaid 1.79 EUR. Nii soodsa hinnaga pole ju patt endale iga kleidi juurde sobivas toonis küünelakk osta.

Värskelt lettidele jõudnud  maniküüritoodete hulgas on nii küünehooldustooteid kui ka mõned uued värvilised lakid. Essence saatis uued tooted mulle katsetamiseks.


Anti Split aluslakk



Anti Split lakki võib kasutada ainsa tootena, või kanda seda värviliste küünelakkide alla, et kaitsta küüneplaati värvimuutuste eest ja pikendada selle peal oleva küünelaki püsivust. Kerge läikega aluslakk on küüsi tugevdava toimega ja meeldivalt kiire kuivamisega. Annab küüntele ilusa terve väljanägemise ning kaitseb küünetippusid lõhenemise eest. Väga meeldib! Hind: 1.99 EUR.

Ultra Gloss pealislakk



Ultra Gloss pealislakk pikendab värvilise küünelaki püsivust, kiirendab kuivamist ning annab kauni läike. Kui kasutan küüsi lakkides nii Anti Split aluslakki kui Ultra Gloss pealislakki, püsib värviline lakk küüntel ilusana kuni 5 päeva, mis minu puhul on väga hea tulemus. Ma olen ju suure pere ema ja pidevalt on vaja midagi pesta, küürida või nokkida ning see kõik rikub küünelaki tavaliselt päris kiiresti. Püsivust pikendav alus- ja pealislaki combo on seega minu jaoks lausa hädavajalik. Hind: 2.19 EUR.

Cuticle Remover



Alus- ja pealislakke on Essencel olnud varemgi, aga Cuticle Remover on minu meelest neil täitsa uus toode, millesarnast nende valikus varem näinud ei ole. See on pehmendav geel küünenahkadele, mille abil saab küüneümbrused ilma valu ja vaevata vanast nahast puhtaks. Cuticle Remover pehmendab küünenahad juba 15 sekundiga ning seejärel saab nad puust maniküüripulga abil hõlpsasti tagasi lükata. Hind: 1.99 EUR.

Shine Last & Go lakid


Essence värviliste küünelakkide perre lisandus sel suvel kolm uut tooni - särtsakas oranž, mahe lilla ja sügavpunane. Minu eriliseks lemmikuks sai esiplaanil olev punane toon, mis kannab nime Don't Stop Believing. Purgis ei saagi täpselt aru, mis värv ta on - paistab selline punakas-lillakas ja viskab isegi mingi nurga alt pruuni tooni sekka. Küüntel jääb aga väga ilus tumepunane. Täpselt selline nagu on küpsed tumedad murelid. Ma ostsin just hiljuti endale täpselt samas toonis mustriga kleidi, nii et see lakk jõudis minuni küll väga õigel ajal. Täielikuks katmiseks vajavad Shine Last & Go lakid kahte kihti, neil on hea pintslike, mis ei jäta triibulist tulemust ja lakid kuivavad meeldivalt kiiresti. Minu pikaaegsed lemmikud! Ühe laki hind on 1.79 EUR.

Mis värvi on sinu hetkel kõige lemmikum küünelakk?

No comments:

Post a Comment