Monday, August 10, 2020

Tilk! uued tooted

Kodumaine looduskosmeetikabränd Tilk! on minu jaoks saanud täiesti asendamatuks. Nende toodete koostisse kuuluvad puhtast Eesti loodusest korjatud ravimtaimed, mis pakuvad tõhusat hoolitsust, olles samal ajal ülimalt nahasõbralikud. Tilk! tootevalik täieneb pidevalt ja sel suvel on nende valikusse lisandunud uued kreemid, koorijad ja värskendav sprei aloe vera ja probiootikumidega. Mulle saadeti uued tooted katsetamiseks ja tänases postituses räägingi oma esmamuljetest.

Spray Me värskendav näosprei



Näosprei sisaldab aloe verat, teepuu eeterlikku õli ja probiootikume. Sprei muudab naha pehmeks, leevendab ärritust ja võitleb vistrike ning enneaegse vananemise vastu. Tootel on mitmeid kasutusvõimalusi - seda saab kasutada tooniku asemel, pihustada meigi peale, et jumestust päeva jooksul värskendada ja aidata puudrilistel toodetel paremini nahaga ühte sulada, tupsutada väikestele haavadele või ekseemile, kasutada päevitusjärgselt naha rahustamiseks, või kergema jumestuse eemaldamiseks.

Teepuuõli lõhn on looduslik putukatõrjevahend, nii et suveõhtutel võiks Spray Me pudelit kotis kaasas kanda ja vedelikku vahepeal nahale pihustada, et sääski eemal hoida. Minul leiab ta põhiliselt kasutust toonikuna - pihustan seda õhtul nahale peale meigi eemaldamist ja enne kreemitamist, või kannan vatipadjale ja kasutan hommikul nahahooldusrutiini esimese sammuna. Hind: 17.90 EUR.

Blossom Me noorendav näokreem



Blossom Me kreem on kiiresti tõusnud Tilk! näokreemide seas minu kahe suurima lemmiku hulka. Siiani oli minu kombineeritud nahale parim klapp nende Nourish Me päevakreem, aga nüüd võitleb temaga lemmikkreemi tiitli pärast uus Blossom Me ja ma ausalt ei oskagi üht teisele eelistada, sest mõlemad on lihtsalt super head.

Blossom Me noorendav näokreem on omamoodi mõrkja ravimtaimelõhnaga. Ta sisaldab hüaluroonhapet, kõrvitsaseemneõli, argaaniaõli, kortslehe ja salvei ekstrakti ning palju muid nahka hellitavaid koostisosi. Kreem imendub kiiresti, jätab naha siidiseks ja pehmeks ning seda kasutada on puhas nauding. Hind: 32 EUR.

Bliss Me sügavniisutav kätekreem



Tilk! on välja toonud ka uue kätekreemi. Nende raudvara hulka kuuluvat Love Me kätekreemi olen ära kasutanud juba mitu head purgitäit ja sellega igati rahul. Aga uus Bliss Me kätekreem on veel kiirema imendumisega, nii et meeldib mulle seetõttu rohkemgi. Kohe peale selle kasutamist saab muretult edasi toimetada ja käed ei tundu rasvased ega libedad. Kätekreemis olevad probiootikumid tasakaalustavad naha mikrofloorat ja aitavad säilitada loomulikku niiskustasakaalu. Väga meeldib! Hind: 18.90 EUR.

Näokoorijad



Suvi on Toonud Tilk! toodete ridadesse ka kaks uut näokoorijat. Rohelise kaanega purgis peidab end teepuuõliga koorija ning kollases sidrunilõhnaline variant


Koorivate omaduste poolest on nad üsna ühtemoodi - mõlemad sisaldavad aprikoosiseemne pulbrit ja on mõnusalt niisutavad, sisaldades kastoor- ja kookosõli, nii et peale maha loputamist on näonahk pehme ja elastne. Koorijate erinevus on põhiliselt lõhnas - kollase korgiga koorija lõhnab nagu värske sidrun ja roheline on kargem ning teepuuõlilõhnaline. Minu eriliseks lemmikuks on saanud just kollane variant. Hind: 17.90 EUR.

Detox Me turbamask



Detox Me turbamask ei ole uus toode, vaid minu ammune superlemmik ja Tilk! meeskond varustas mind lausa kahe uue purgikesega, sest seda hüva kraami kulub mul nagu leiba. See on mu läbi aegade lemmikuim näomask ja kui mul seda parajasti kodus on, siis pole teistel lootustki löögile pääseda. Detox Me on geniaalne kõik-ühes toode, mis niisutab, puhastab poore, võitleb kortsude vastu ja reguleerib rasueritust. Minu kombineeritud nahale täiesti ideaalne! Hind: 18.99 EUR.

Kas oled jõudnud juba mõnda Tilk! uudistoodetest proovida? Kuidas meeldis?

No comments:

Post a Comment