Friday, August 7, 2020

Lookfantastic Box August 2020

Sain kätte oma neljanda Lookfantastic beauty boxi ja tänases postituses näitan ette, millised tooted sealt seest välja tulid. Kahjuks polnud ma selle kuu ilukarbiga üldse rahul, nii et pange end valmis üheks pikaks hädaldamiseks. 

Augusti karbis oli vaid üks täissuuruses toode ja ülejäänud kõik väikesed minipakendid ning see oli paras pettumus. Lookfantastic beauty box sisaldas seekord järgmisi asju:

Caudalie nahatooni ühtlustav seerum

Caudalie seerum lubab ühtlustada nahatooni ja kaotada pigmendilaigud nelja nädalaga. Kahjuks ei jätku sellest 10-milliliitrisest tuubist kindlasti nii kauaks, et mingeid tulemusi märgata võiks. Seerum iseenesest on meeldiva lõhnaga ja kiire imenduvusega, nii et meeldib mulle igati, kuid sellist toodet, mida efekti nägemiseks pikemalt kasutama peab, pole minu meelest erilist mõtet beauty boxi minisuuruses panna. Hind: 17 EUR.

Bellapierre põsepuna

Bellapierre mineraalne põsepuna on käesolevas boxis ainus täissuuruses toode. Algul oli terve box minu jaoks paras pettumus, sest enamus sisust on testrid ja see põsepuna paistis ka niisugune toon, mida mina oma heleda jume juures kasutada ei saa, nii et esimese hooga läks tuju karpi avades päris ära. Aga andsin põsepunale siiski võimaluse ja katsetasin ta järgi ning üllataval kombel sobib see üsna tume telliskivipunane mulle päris kenasti. Kasutan hetkel meiki tehes päris lahke käega päikesepuudrit - suvi ju - ja see telliskivitoon sulab päikesepuudriga kenasti kokku ja hakkas mulle väga meeldima. Hind: 16.59 EUR.

Wonder Balm juuksepraimer

Mul on hetkel afropatsid peas, nii et juuksehooldus- ja viimistlusvahendeid ma seega hetkel testida ei saa, aga juuksepraimeri proovimist ootan põnevusega. Lubab anda juustele niisutust ja läiget ning muuta soengu sättimise lihtsamaks. Katsetan järgi siis, kui patsid ükskord lahti harutan. Hind: 8.85 EUR.

Mio dušigeel

Oh kuidas mulle ei meeldi keeratava korgiga dušigeelid! Esimese maailma mure küll, aga no ei ole mõnus märgade kätega seda väikest korginupsakat maha keerata ja tagasi panna. Dušigeel sisaldab sädelevaid vilgukiviosakesi, mis on minu meelest täiesti jabur - miks peaks pesugeel sisaldama säraosakesi, mis kohe samal hetkel äravoolust alla uhutakse? Vaatasin hiljuti dokumentaalfilmi vilgukivi kaevandamisest. Seda hangitakse põhiliselt Indiast, kus selle maapõuest kätte saamiseks kasutatakes suures osas lapstööjõudu, sest nad on ju väikesed, nende jaoks ei ole vaja rajada nii suuri tunneleid kui täiskasvanud kaevuritele ja mõistagi pannakse neid tööle naeruväärselt madala tasu eest. Kui mõelda, et India lapsed on pidanud põhimõtteliselt orjatööd tegema selleks, et saadud vilgukivi siis dušigeeli sisse panna ja kohe kanalisatsioonist alla lasta, ajab see harja päris punaseks. Tuju ei teinud paremaks ka dušigeeli meeldiv lõhn. Hind: 3.49 EUR.

Ahava kehakreem

Ahava kehakreemil on väga tugev lõhn, mis meenutab sellist vanatädide parfüümi. See kargas ninna juba korki pealt keerates ja kui ma väikese koguse kreemi prooviks käele määrisin, siis hakkas see tugev lõhn nii häirima, et pidin kohe minema käsi pesema. Ei suuda nii vängelt lõhnastatud kreeme kasutada ja minust jääb see puutumata. Hind: 8.85 EUR.

Eyeko ripsmetušš

Mul on üsna lühikesed ripsmed, nii et ripsmetuššidelt ootan alati nii pikendavat kui tihendavat efekti. Eyeko Black Magic tušš jäi minu maitsele liiga tagasihoidlikuks. Andis küll pisut pikkust ja ilusa sügavmusta värvi, kuid pakendil lubatud dramaatiline tulemus jäi olemata ja kasutama ma seda tušši ei hakka. Hind: 11 EUR.

Minu meelest oli seekordne ilukarp küll täielik lati alt läbi jooksmine, nii et olen päris pettunud. Selle kuu beauty boxe on väidetavalt kahe erineva sisuga, nii et loodetavasti oli teine karp etem kui see, mille mina sain. 

Tegin karbi tellimuse pooleks aastaks ja maksan iga kuu karbi eest umbes 15 eurot. Kui need bukletis antud hinnad kokku lõin, siis tuli karbi väärtuseks üle 65 euro, kuid minu meelest on nende testsuuruses toodete hinnad sel korral küll ülepingutatult suured pandud. Kes maksaks minisuuruses ripsmetuši eest 11 EUR või tillukese seerumi eest 17? Tõenäoliselt mitte keegi. Igaljuhul loodan, et septembri karp tuleb parem, sest praegune paneb nõutult pead vangutama.

Kas oled ka mõnda ilukarpi tellinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment