Wednesday, September 23, 2020

Uued meigitooted

Ideaal Kosmeetika kauplusest jõudis minuni pakike mis sisaldas head-paremat meigikraami firmadelt Make Up Factory ja Pupa. Aastaaegade vahetumisega tuleb alati isu ka igapäevaselt kasutatavates värvides uuenduskuur teha, nii et soe telliskivipunane põsepuna ja sumedad-suitsused lauvärvitoonid jõudsid minuni täpselt õigel ajal, et aidata sügise saabudes jumestusse vaheldust ja mängulusti tuua.

Tänases postituses näitangi uued tooted ette ja räägin oma esmamuljetest.

Make Up Factory Ultra Coverage Foundation



Nagu nimest eeldada võib, on Make Up Factory Ultra Coverage Foundation tugeva katvusega toode, mille üksainus kiht katab näo nii hästi ära, et mingid nahatoonierinevused sealt enam läbi ei kuma. Igapäevaseks kandmiseks jääb see kreem minu jaoks liiga tugevaks, sest lähedalt vaadates on näha, et nahal on jumestuskiht ja ma eelistan päevameigi jaoks selliseid tooteid, mis küll ühtlustavad, kuid jäävad nahal võimalikult märkamatud. Ultra Coverage Foundation sobib seega rohkem fotomeigi tegemiseks või lavameigi jaoks - teeb naha tõesti veatult ühetooniliseks ja püsib väga hästi. Minu heleda neutraalse alatooniga nahaga klapib toon Medium Beige. 

Jumestuskreemil on väga hea püsivus - see ei hakka päeva jooksul nahakurdudesse kogunema ja püsib kulumata hommikust õhtuni. Kes soovib tugevat katvust ning head püsivust, siis selles tootes ei pea pettuma. Hind: 25.90 EUR.

Make Up Factory põsepuna



Sama sarja roosat põsepuna olen kasutanud juba rohkem kui aasta ja see on olnud ainus põsepuna, mida olen uuesti ostnud kui üks karbike tühjaks sai. Make Up Factory põsepunad on lihtsalt nii kasutajasõbralikud - imelihtsalt hajutatavad, hästi püsivad ja sulavad nii ilusti nahaga ühte, et ei jäta mingit märgatavat puudrilist lisakihti. Selle telliskivipunase tooni number on 31.

Ma olen alati rohkem roosade põsepunade fänn olnud ja sellist pruunikat tooni mul varem olnud ei olegi. Mõtlesin, et see toon näeb mu näos võõras välja ja vajab harjumist, kuid üllatuslikult meeldis ja sobis see mulle väga hästi. Oranžikaspruun värv näeb väga ilus välja ka silmameigis ja olen seda kasutanud koopajoonel üleminekutoonina. Jumestus näeb välja ilus tervik, kui põsepunatoon ka silmameigis kordub. Väga meeldib!


Inner Glow huulepulk



Inner Glow huulepulkasid on mul olemas juba erkpunast ja nude tooni ja nüüd lisandus mu kollektsiooni ka oranžikaspunane variant. Inner Glow huulepulgad eristuvad teiste seast oma sädeleva südamiku poolest. Osadel toonidel on sees hõbedast, teistel kuldset sädelust. Huulevärv on mõnusalt niisutav nagu palsam ja lõhnab meeldivalt puuviljade järgi. Väga mugav kanda ja ei hakka huuli kuivatama ka pikemat aega järjest kasutades. Hind: 16.95 EUR.


Pupa The Dark Side of Beauty lauvärvid



Pupa The Dark Side of Beauty lauvärvid on väga tugeva pigmendiga ja sisaldavad rikkalikult sädelevaid osakesi. Mina sain järgi proovida tumehalli tooni, kus sees on kuldset sädelust ja musta lauvärvi koos sügavsiniste säraosakestega.


Nende lauvärvide puhul tasub pealekandmisel olla ettevaatlik ja panna pigem vähem kui rohkem. Tugev pigment naksab kohe laugude külge kinni ja kui seda satub kuskile, kuhu ei peaks, siis üleliigset päris märkamatuks hajutada või ära pühkida ei saagi. Kiht-kihilt üles ehitades on võimalik saavutada aga väga tugeva tooniga efektne silmameik, mis püsib kulumata ja lauvakku kogunemata senikaua kui sa ta ükskord maha võtta otsustad. Lauvärvid ei pudise pealekandmisel praktiliselt üldse, nii et ainus asi mida neid kasutades peab jälgima ongi see, et värvi liiga palju ei paneks. Ühe lauvärvi hind: 17.50 EUR.

Uued tooted kasutuses:


Make Up Factory ja Pupa tooted on müügil Ideaal Kosmeetika kauplustes ja e-poes.

No comments:

Post a Comment