Thursday, September 10, 2020

Lookfantastic Beauty Box September 2020

Sain kätte oma viienda Lookfantastic ilukarbi. Tellisin boxi pooleks aastaks, nii et see on mu eelviimane karbike. Tänases postituses näitan ette, mis sealt seest välja tuli.


Espa juuksemask



Mul on hetkel afropatsid peas, nii et juuksemaske kasutada ei saa. Aga tundub põnev toode, mida saab kasutada lisaks juustele ka peanahal, nii et panen ta riiulisse ootele ja kunagi, kui patsid maha võtan, proovin järgi. Boxis on 30-milliliitrine minitoode, mille hind on 5.61 EUR.

Elemis vananemisvastane kreem



Elemis toodete kohta olen palju head kuulnud, nii et seda kreemi boxist leida oli väga hea meel. Elemis on üsna krõbeda hinnaga sari - selle kreemi täissuuruses potsik maksab ligi 100 eurot ja pakis oleva 15-milliliitrise minituubi hinnaks on infolehes märgitud 33 eurot. Kreem sisaldab palju erinevaid luksuslikke vananemisvastaseid komponente, mis lubavad mahendada juba olemasolevaid kortse, ennetada uute tekkimist ja pakkuda tõhusat niisutust. Tõesti jätab see naha väga pehmeks ja elastseks ning imendub kiiresti, kuid minu jaoks on väga suureks miinuseks tema tugev lõhnaõlilõhn. Esimesel kasutamisel määrisin sellega sisse nii näo, kaela kui dekoltee ning lõhn oli nii tugev ja püsiv, et võitlesin sooviga minna nägu pesema, et sellest hingematvast aroomipilvest välja saada. Edaspidi olen Elemis kreemi kasutanud vaid näol ja määrinud kaelale-dekolteele mingit muud kreemi. Sedasi on lõhn küll tugev, kuid talutav. Kuna kreemi toime mulle meeldib, siis kasutan selle minituubikese lõpuni, kuid häiriva lõhna tõttu seda täissuuruses kindlasti ei ostaks.

Brushworks Jade Roller



Jadeiidist rullik on mõeldud näomassaaži tegemiseks. See ergutab vere- ja lümfiringet ning vähendab näoturseid. Rullik on naha vastas mõnusalt jahe ja liigub sujuvalt ilma jõnksude-kriuksudeta. Kuna mul näotursete probleemi ei ole, siis mingit erilist enne-pärast efekti ma seda kasutades ei märganud, nii et tõenäoliselt see mul eriti sagedast kasutust leidma ei hakka. Hind: 11 EUR.



Luxie 209 pintsel - sünteetilistest karvadest ülipehme pintsel on hea kõik-ühes tööriist, sest võimaldab lauvärve nii tugeva ühtlase kihina nahale vajutada kui ka hajutada. Mul ei olegi sellise kujuga pintslit varem olnud, mis on samal ajal nii lapik kui kohev, nii et see kulub küll marjaks ära ja sai juba esimesel kasutamisel suureks lemmikuks. Hind: 16.50 EUR.

Diego dalla palma huulepliiats - Ilus roosakas nude toon on praktiline ja sobib kokku väga paljude mul juba olemasolevate huulepulgatoonidega. Pliiats on võrdlemisi kõva ning ühtlase joone saamiseks on vaja mitu korda üle teha. Püsivus on tal hea, nii et selles osas pole midagi ette heita, kuid liigse kõvaduse tõttu, mis pealekandmise ebamugavaks teeb, ma selle firma huulepliiatseid ise ei ostaks. Näiteks Essence pliiatsid on sama hea püsivusega, aga oluliselt pehmemad ja mugavamad kasutada ning maksavad vähem kui 2 eurot. Diego dalla palma pliiatsi hind on üle 10 euro, nii et selle raha eest saaks Essence omi, mis minu hinnangul on paremad,  terve hunniku.

Illamasqua OMG Highlighter



Illamasqua särapuuder sulab nahaga väga ilusti ühte ja annab kauni kuma. Ta jääb minu heleda naha peal pisut liiga kollakas kuldne, nii et päris igapäevane toode ta minu jaoks seetõttu ei ole. Samas koos kuldse kleidi ja ehetega võiks see väga kaunis välja näha. Jätab kuidagi eriti niisutatud ja värske naha mulje. Illamasqua brändist ei olnudki ma varem midagi kuulnud ja see särapuuder tekitas huvi nende tootevalikut veelgi avastada. Tundub, et päris neutraalset särapuudrit neil ei olegi ja kuldse kumaga OMG ongi kõige tagasihoidlikum, aga see-eest on igasuguseid huvitavaid vimkaga varainte - pärlmutriseid, lillakaid ja sinakaid. Igapäevaselt ma OMG särapuudrit kasutama ei hakka, kuid kuna see jääb nahal erakordselt ilus, siis küll ma talle mingi otstarbe leian :) Minisuuruses särapuudri hind on11 EUR.

Kõigi toodete hind kokku on 87 eurot ja ma maksin karbi eest umbes 15 eurot.

Kas oled mõnda ilukarpi tellinud? Millised on parimad tooted, mida karbist saanud oled?

 

No comments:

Post a Comment