Wednesday, June 30, 2021

Põhi Peal!

Aeg jälle sealmaal, et vaadata üle viimase kuu jooksul ära kasutatud tooted ja panna nende kohta kirja oma lõplik hinnang. Juunis said otsa mitmed mu läbi aegade lemmiktooted, kuid leidus ka mõningaid selliseid kosmeetikavahendeid, millega ma rahule ei jäänud ja mida kindlasti uuesti osta ei plaani. Hüvasti tuli jätta selliste toodetega:


Catrice Glow Shine huulepulk - Mul on väga palju erinevaid huulevärve ja see on täiesti haruldane olukord, kui mõni neist lõpuni kasutatud saab. Seda on mu elus juhtunud ainult paar korda, nii et võite uskuda, et Glow Shine oli lihtsalt täiesti esmaklassikine huulepulk. Ta on niisutav nagu palsam, aga annab sellest hoolimata üsna tugeva värvi. Lisaks läheb värv hästi huulte sisse ja isegi siis, kui see maha hakkab kuluma, toimub hajumine ilusti ja ühtlaselt. Huulevärv sobitub kasutaja huulte tooniga, mistõttu jääb ta igal inimesel peale pisut erinevalt. Hind oli pulgal umbes 5 euro ringis, nii et täiesti hämmastavalt hea hinna-kvaliteedi suhtega toode. Kahjuks ei ole ma seda enam kuskil müügil näinud, muidu ostaksin kindlasti uuesti.

Briogeo Farewell Frizz palsam - Mulle meeldis väga sama firma "Be Gentle, Be Kind" palsam, nii et olin Farewell Frizz palsami proovimise eel hästi positiivselt meelestatud. Paraku sain pettumuse osaliseks - see palsam peaks olema kahusust vähendav, kuid minu juuksed olid seda kasutades isegi nagu rohkem kahused. Kasutasin ta küll, hambad ristis, lõpuni, sest kahju oli raisku lasta, kui raha juba selle peale kulutatud oli, aga üldse ei meeldinud. Hind: 21.90 EUR.

Tilk! Scrub & Pamper kehakoorija - Üliniisutav suhkruterakestega koorija pakub õrna kuid tõhusalt koorivat tulemust. Nahk on peale selle kasutamist hästi elastne ja niisutatud, nii et kehakreemi enam kasutada ei olegi vaja. Läbinisti loodusliku koostisega nagu Tilk! tooted ikka. Hind: 16.90 EUR.

Huxley toonik - Huxley toonik oli meeldivalt niisutava ja rahustava toimega, nii et mulle meeldis, mis ta mu nahaga tegi, kuid tootel olid ka mõned miinused, mille tõttu ma seda uuesti ei ostaks. Esiteks häiris mind tema tugev lõhn. Toonik lõhnas sireliõite järgi, mis iseenesest ei olnud üldse halb, aga lõhn oli minu jaoks lihtsalt liiga tugev. Ja teiseks ebamugav pakend - klaaspudeli suue oli kaetud plastmassist kattega, kus sees oli vedeliku välja kallamiseks üks väike auguke ja toonik voolas sealt välja väga ebaühtlaselt. Algul ei tahtnud nagu üldse tulla ja mingi hetk purtsatas korraga välja suure hulga vedelikku, mis vatipadja üle ujutas.  Hind: 31.90 EUR.

We Love deodorant - Selle deodorandi osas olid ootused kõrgel, sest ta sai eelmisel aastal Buduaari lemmiku valimistel auhinnalise koha ning enamasti olen Buduaari lemmiku tiitliga pärjatud tooteid ostes alati väga rahul olnud. Deodorant on läbinisti loodusliku koostisega, alumiiniumivaba ning pakendatud papist tuubi, nii et 100% naha- ja loodussõbralik. Olin täiesti kindel, et hakkan seda toodet armastama. Paraku läks teisiti. Ostsin selle kevadel, mil ilmad olid veel jahedad ja siis kaitses deodorant higistamise eest hästi. Kasutusmugavus jättis tal kahjuks soovida - tegu on paksemat sorti kreemdeodorandiga, mis on pulgakujuliseks pressitud ja kui seda kaenla alla määrida, siis ei jaotu toode ühtlaselt, vaid nahale jäävad kreemirullid, mille peab käega naha sisse masseerima. Kuna toode on rasvane, siis jääb kätele ebameeldiv rasvane kiht, mis niisama loputades ära ei tule, vaid on vaja korralikult vee ja seebiga pesta, et käed puhtaks saada. Kuna toode alguses higistamise vastu toimis, siis kannatasin need väikesed ebamugavused ära, kuid kui kätte jõudis suvesoe ilm, siis kadus ära ka deodorandi mõju ja soojade ilmadega ei olnud sel enam mitte mingit higistamisevastast kaitset. Nii et päris lõpuni ma seda ei kasutanud ja uuesti selle sarja deodorante kindlasti ei osta. Hind: 9.90 EUR.

SugarBearHair vitamiinid - Vitamiinid on väga tõhusad ja juuksekasvu kiirenemist näeb juba üsna pea peale nende kasutuselevõttu. Kui tavaliselt värvin ma juuksejuuri iga 6 nädala tagant, siis SugarBearHair kuuri ajal hakkas väljakasv häirima juba 4 nädala pärast. Kummikarud on väga hea maitsega, nii et neid on meeldiv võtta. Purgist jätkub kolmekümneks päevaks. Hind: 36.90 EUR.

Charlotte Tilbury puuder - Airbrush Flawless Finish on ülipeen puuder, mis kinnitab ja matistab meigi pikaks ajaks. Isegi kui on vaja seda päeva jooksul juurde lisada, sulab uus puudrikiht vana jumestusega nii hästi kokku, et ei teki paksu meigikihi tunnet ja välimust. Väga meeldis! Minule sobis kõige heledam toon Fair. Hind: 42.99 EUR.

Polli näopesuvaht - Puhastusvahend väljub pumbast koheva vahupallina, mis võtab meigi hästi maha nahka kuivatamata. Tugeva või kauapüsiva jumestuse eemaldamiseks oli vaja nägu pesta 2 korda, kuid isegi topeltpesu tehes jätkus toodet väga pikaks ajaks. Hind: 13.08 EUR.

Dr Botanicals CBD seerum - Kanepiõli sisaldusega seerum on mõeldud kuivale nahale ja tal on niisutav, rahustav ja tasakaalustav mõju. Seerum on geeljas ja üsna vedel ning imendub naha sisse hetkega, jätmata näole tuntavat kihti. Kasutasin temaga koos erinevaid näokreeme ja ta sobis kõigi kreemidega hästi kokku. Hind: 23. EUR.

Tilk! Revitalize Me näokreem - Kreem on mõeldud normaalsele ja kombineeritud nahale ja suvisel ajal kuulubki minu nahk just sellesse kategooriasse. Talvel on mu nahatüüp pigem kuiv/kombineeritud. Revitalize Me on kiirestiimenduv kerge päevakreem, mis sobib ideaalselt igapäevaseks kasutamiseks ja ka meigialuskreemiks. Hind: 27.90 EUR.

Nars päikesepuudri/põsepuna duo - Selles karbikseses on koos Narsi kaks populaarseimat toodet, milleks on Orgasm põsepuna ja Laguna päikesepuuder. Orgasm on üks maailma müüdumaid põsepunatoone, mis peaks olema universaalselt kaunistav ja sobima kõigile nahatoonidele. Minu heledale nahale tundus see esialgu natuke tume, seetõttu ei julenud kohe täissuurust osta, vaid võtsin selle minitoodete karbikese. Kui muidu olid mu lemmik põsepunad alati matid ja üsna heledad roosad, siis Nars Orgasm õpetas mind põskedel julgemaid värve kasutama ja näitas, et natuke säraosakesi teeb naha väga ilusaks. Nii et minu meigiharjumusi muutis see toode üsna palju ja ostaksin nii Orgasm põsepuna kui Laguna päikesepuudri meelsasti tulevikus ka täissuuruses. Hind: 22.90 EUR.

Sellised tooted said siis otsa juunikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment