Wednesday, June 2, 2021

Halloween Magic parfüüm

Halloween on parfüüme tootnud juba pea 30 aastat. Minu üks esimesi lõhnu, mille endale sain, oli nende lillas pudelis signatuurparfüüm, nii et minul ja Halloweenil on pikk ajalugu. Varem olidki mul olnud vaid mõned toidupoest ostetud minilõhna pudelid ning Halloweeni parfüüm tundus sel hetkel teismelise minu jaoks erakordselt peen ja luksuslik.

Ideaalkosmeetika e-pood saatis mulle Halloweeni Magic lõhnakomplekti, mille magus-puuviljane aroom on romantiline ja üdini naiselik. 


Magic parfüümis on tunda kollase mandariini essentsi, vaarikaid ja pirni. Lõhnasüdames leiab jasmiini, freesia ja roosa pojengi. Tema põhjanootides tunneb patšulit ja vaniljet. Mina iseloomustaksin seda kolme sõnaga: magus, rõõmus ja muretu - tõeline suvelõhn.


Ideaalkosmeetika e-poes on käimas kampaania, mille raames on kõik Halloweeni lõhnad -20% odavamad. Mina sain aga oma lugejatega jagamiseks sooduskoodi IDK-PENELOPE25, millega saab isegi veidi suurema soodustuse  -25%. (Soodustus kehtib tavahinnale, mitte ei lisandu juba olemasolevale soodushinnale.) Kood kehtib 13. juunini 2021.

Force of Beauty blogi Facebooki lehel läheb käima loosimäng, mille võitja saab endale pildil oleva Magic lõhnakomplekti. Hakka Facebokis minu blogilehe jälgijaks ja võta loosist osa!



No comments:

Post a Comment