Sunday, November 1, 2020

Põhi Peal!

Tänases postituses vaatan üle oktoobris otsa saanud kosmeetikavahendid ja panen nende kohta kirja oma lõpliku arvamuse. Enamus ära kasutatud toodetest olid suured lemmikud, mida ostaksin teinekordki, kuid leidus ka paar sellist, mis tulevikus enam minu ostukorvi teed ei leia. Hüvasti tuli jätta selliste purkide-pudelitega:


BioNike tugevdav kontsentraat - Defence Boost kontsentraat sisaldab hüaluroonhapet ning pre- ja probiootikume. See annab kohese niiskusesüsti ning tasakaalustab naha mikrofloorat. Geeljas seerum imendub väga kiiresti ja ei jäta nahale mingit tuntavat kihti Väga meeldis! Hind: 33.38 EUR.

BioNike näopuhastuspiim - Näopuhastuspiim sai jagu ka kõige kauapüsivamast meigist nagu näiteks veekindel ripsmetušš ja vedelad matid huulevärvid. Samas on ta naha vastu väga õrn ja ei pane silmi kipitama. Toode on lõhnatu, nii et sobib nii lõhnatundlikele kui ka õrna nahaga kasutajatele. Suurest 400-ml pudelist jätkus väga pikaks ajaks. Suur lemmik! Hind: 18.22 EUR.

IDUN Minerals õliseerum - Näoõlid kuuluvad mul muidu rohkem õhtuse nahahooldusrutiini hulka, sest enamasti vajavad nad täielikuks imendumiseks rohkem aega kui kreemid. See õliseerum on aga omamoodi ja imendub väga kiiresti, nii et sobib kasutamiseks ka hommikuti ja enne jumestamist. Toode on lõhnatu ja mõeldud õrna ja tundliku nahaga kasutajatele. Hind: 32.79 EUR.

Catrice Instant Awake peitekreem - Seda peitekreemi olen ära kasutanud juba kaks tükki ning ta on tänu oma kauapüsivale koostisele ja väga heale hinnale saanud mu suureks lemmikuks. Maksab vaid viis eurot, aga teeb oma headuses ära nii mõnelegi kordades kallimale peitekreemile. Tal on keskmine katvus, jääb peale hästi loomuliku ja märkamatu kihina ning ei hakka päeva jooksul silmaümbruskurdudesse kogunema. Minule sobib toon Neutral Fair.

Elemis päevakreem - Elemis toodetest olin palju head kuulnud, nii et kui selle kreemi Lookfantastic ilukarbist leidsin, siis olin väga rõõmus. Kollageeniga vananemisvastane kreem tegi naha pehmeks ja elastseks, kuid mind häiris väga tema tugev lõhnaõlilõhn. Tegu on kalli kreemiga - täissuuruses purk maksab ligi 100 eurot ja selle minisuuruses tuubi hinnaks oli Lookfantastic infolehes märgitud 33 eur, nii et oleksin olnud väga pettunud, kui selle internetist loetud kiidusõnade peale täissuuruses ostnud oleksin. See tugev lõhn oli ikka väga häiriv. Internetipoed võiksid hakata tugevalõhnalisi tooteid kuidagi märgistama. Umbes nagu aasia restoranides on vürtsikus tähistatud 1-3 tšillikaunaga. Samamoodi võiks märgistada tugevalt lõhnavaid tooteid 3 parfüümipudeli märgiga, et lõhnatundlikud kasutajad tooteid tellides halba üllatust ei saaks. Mulle meeldis mida see kreem mu nahaga tegi, kuid häirivalt tugeva lõhna tõttu seda uuesti kindlasti ei ostaks.

Jeffree Star Magic Star puuder - Üks parimaid puudreid, mida ma kasutanud olen. Kinnitab ja matistab meigi väga hästi, kuid ei jäta mingit märgatavat kuiva jahust kihti. Väga meeldib ka puudri lisakaanega suletav pakend, mis ei lase tootel pudiseda ja tolmutada. Jätan selle purgi alles ja valan sinna ümber mõne teise puudri, mille toosil lisakaant ei ole. Minule sobis toon Fair. Hetkel saadaval soodushinnaga 19.95 EUR.

Bodyography Glitter Pigment - Glitter Pigment on hästi mugavalt kasutatav säratoode, mis tänu oma niiskele tekstuurile lubab glitterit peale kanda ilma pudisemiseta. Päris lõpuni ma seda ei jõudnud kasutada, sest kui säilivusaeg otsa sai, siis kuivas toode ära. Aga väga meeldis ja kindlasti on see üks kõige lihtsamini kasutatav glitter, mida ma kunagi proovinud olen. Minul oli toon Sparkler. Hind: 21.EUR.

Tilk! Purify Me kätepuhastusgeel - Kes oleks aasta tagasi arvanud, et sellised tooted äkki kõigil igapäevaselt kasutuses on... Tilk! Purify Me geel sisaldab küll 80% alkoholi, kuid ei kuivata nahka, sest sisaldab lisaks ka niisutavat aaloemahla ja tänu teepuuõli sisaldusele lõhnab hoopis värskendavalt, mitte piirituse järgi nagu enamus poodides ja muudes asutustes väljas olevaid desinfitseerijaid. Väga meeldib! Hind: 13.90 EUR.

Becca Ever Matte Poreless Primer - Becca paksu silikoonise koostisega praimer on väga tõhus matistaja ning pikendab meigipõhja püsivust. Samuti on ta hea pooride peitja ja kui seda jumestuskreemi all kasutada, paistab nahk märgatavalt siledam. Kahjuks on tal ka miinuspool - pideval kasutamisel hakkab praimer poore ummistama ja tekitab vistrikke. Nii et minul oli ta selliseks pühapäevatooteks mida kasutasin siis, kui meiki pidi tõesti väga pikalt vastu pidama. Kui harva kasutada, siis ei juhtunud nahaga midagi, kuid mitu päeva järjest seda kanda ei saanud - kohe olid punnid platsis. Beccat vist Eestis enam ei müüdagi, sest Superb.ee pood, kust ma selle sain, oani kevadel uksed kinni :(

Mizon hüaluroonhappega geelpadjad - Silmaümbruse geelpadjad on mu selle aasta parim avastus nahahoolduse vallas. Tulemused on näha kohe peale esimest kasutamist - silmaümbruse nahk on niisutatud, trimmis ja värske. Väga meeldivad! Purgis on 60 padjakest, nii et jätkub 30ks maskitamiseks. Hind: 23.50 EUR.

Natura Siberica Fury of the Tiger šampoon - Ma olen juba pikalt kandnud erinevaid patsisoenguid ja nende pesemiseks on head igasugused meestele mõeldud šampoonid, milles pole sees silendavaid toimeaineid. Hea hinna-kvaliteedi suhtega on näiteks Natura Siberica meestele mõeldud sari, kust olen ostnud erinevaid šampoone. Mu lemmik on tegelikult sama sarja hirvepildiga Stag Power šampoon, millel ei ole nii tugevat meestekosmeetikale omast lõhna. Tellin neid koos toidukraamiga Barborast, kus Stag Power on sageli otsas, nii et kui seda parajasti ei ole, siis mu teine valik on Fury of the Tiger. See läheb lihtsalt vahule, laseb end juustest hõlpsalt välja loputada ja on sügavpuhastava toimega. Odav ka. Hind: 4.79 EUR.

Essence Bye Bye Panda Eyes ripsmetušš - Sellel tušil on võrdlemisi tagasihoidlikud pikendavad-tihendavad omadused, nii et alguses ei olnud ma temast erilises vaimustuses, kuid ta võlus mind ära oma ülihea püsivusega. See ei määri isegi siis, kui märjaks saab, ei pudise ega lähe laiali. Hakkasin tema all kasutama tihendavat ja pikkust lisavat ripsmepraimerit ja siis sai Bye Bye Panda Eyes mu suureks lemmikuks - super püsivus, aga meigieemaldajat kasutades tuli jälle ilma suurema hõõrumiseta maha, nii et kuigi esimestel kasutuskordadel ma teda väga ei fännanud, siis aja jooksul tõusis ta mu meigikotis aukohale ja oli kahju, kui otsa sai. Hind: 3.99 EUR.

Sellised tühjad totsikud siis oktoobrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment