Tuesday, April 2, 2019

MiroModo looduspood

MiroModo sündis poe asutajate looduskosmeetikaarmastusest ja suurest huvist eeterlike õlide maailma vastu. Toode algab selle loojast ning MiroModosse võetakse müüki vaid sellised kosmeetikavahendid, mis on valmistatud loodust ja kõike elavat austades. Kõik MiroModos müügil olevad tooted on läbinisti looduslikud ja ei sisalda organismile kahjulikke aineid.

Lisaks toodetele pakub MiroModo ka massaažikoolitusi ja aroomiteraapia õpet. Täpsemat infot koolituste kohta vaata SIIT.

Mina sain MiroModo valikust järgi proovida sellised tooted:

Ulla Grace näoõli



Toote nimi on küll pinguldav seerum, kuid tegelikult on tegu tummise ja rikkalikult niisutava õliseguga, mitte kerge ja kiirestiimenduva vedelikuga nagu seerumite harjumuspärasem vorm on. Baaskoostisosade nimekirja kuuluvad seesami-, aprikoosiseemne-, jojoba- ja astelpajuõli, millele annavad lisaväge erinevad eeterlikud õlid. Lõhna poolest on ta väga huvitav ja metsane, ilmselt annab lõhnabuketis põhilist tooni eukalüptiõli.

Seerum on vananemisvastane ja omab pinguldavat toimet. Ta sobib ekseemide raviks ja psoriaatilise naha hooldamiseks. Astelpajuõli annab seerumile oranžika värvuse ja pideval kasutamisel saab nahk ka pisut jumet, eriti hästi oli see näha dekolteepiirkonnal, mis juba paari kasutuskorra järel jumekamaks muutus.

Õlisegu vajab imendumiseks üsna pikalt aega, seega sobib rohkem õhtuseks naha poputamiseks. Sellega koos on väga mõnus teha näole kupumassaaži - kupp hoiab Ulla Grace õliga nahal väga hästi kinni la libiseb sujuvalt. Kupumassaaž paneb kasulikud ained kohe eriti hästi imenduma, nii et kui olen õhtul selle protseduuri ära teinud, siis hommikul on nägu superpehme ja sile. Hind: 28 EUR.

Hea une losjoon



Und soodustav Sweet Dreams losjoon on loodud keha ja vaimu vaigistama, valmistades neid puhkamiseks ette.  Ma kipun sageli väärtuslikku uneaega ülemõtlemisele raiskama ja enne magama jäämist vähkren vahest und oodates päris pikalt. Hea une losjoon lubab muuta uinumise lihtsamaks ja aidata tasakaalustada une ja ärkveloleku rütmi.

Kiirestiimenduv kreem on õrna meeldiva lõhnaga. Seda tuleb 20 minutit enne magama minekut kaelale, dekolteele ja randmete siseküljele määrida. Minul paraku oodatud mõju ei avaldunud ja kiiremat uinumist kreem mulle ei taganud. Huvitav on aga see, et selle aja jooksul kui ma losjooni kasutanud olen mäletan ma kõiki oma unenägusid väga täpselt. Kui enamasti jäävad mulle unenäod meelde vaid siis, kui ma poole pealt üles ärkan, siis praegu on igal hommikul meeles kohe mitu öö jooksul nähtud unenägu. Sellist kõrvalnähtu küll tootekirjelduses ei mainita, aga minul on alates esimesest losjooni kasutamise õhtust igatahes unenäod väga selgelt meeles. Kas keegi mu lugejatest on ka seda toodet kasutanud ja sarnast asja kogenud?

Sweet Dreams losjooni hind: 26 EUR.

Lehto Peat turbamask



Ma olen suur turbamaskide sõber ja proovinud mitmeid erinevaid, mis kõik mulle ka väga hästi sobinud on. Lehto Peat on Soomes toodetud raviturvas ja kui enamasti on põhjanaabrite juures kõik ikka kallim, siis turbamask on tore erand ja sellise suure 300-milliliitrise tuubi "musta kulda" saab kätte vaid 16 euroga:


Turbamask on suurepärane vahend näohoolduseks ja sobib igale nahatüübile. Samuti saab temast abi liigese- ja lihasvalu korral. Soojus muudab raviturba mõju tugevamaks, seega on eriti hea maskitada saunas käimise ajal. Turbamaski võib nahale kanda puhtalt, või segada sinna sisse erinevaid õlisid. Õli lisamine muudab mahapesemise lihtsamaks, kui tegelikult pole see maha loputamine kuigi raske, kui maskikihil ära kuivada ei lase. Eduka turbamaskitamise saladus ongi see, et tuleb näole kanda rikkalikult paks kiht, nii et see kuskilt läbi ei kumaks ja kui tunned, et kuskilt kuivama hakkab, siis pihustad vett peale, või patsutad kuivavat kohta niiskete kätega.

Peale maski tegemist on poorid puhtad ja ahenenud, nägu pingul ning nahk tundub üldse kuidagi tugevam ja vastupidavam. Lehto Peat maski tuub sisaldab tõesti rikkalikult palju toodet, nii et jagub ka kehamaskide tegemiseks. Seda võib kanda valutavatele lihastele ja liigestele, või kasutada tselluliidivastases võitluses. Siiani kõige parema hinna-kvaliteedi suhtega turbamask, mida proovinud olen. Väga soojalt soovitan! Hind: 16 EUR.

Tutvu MiroMondo läbinisti looduslike toodetega e-poes www.miromodo.ee.

No comments:

Post a Comment