Sunday, April 21, 2019

Uut BioNikelt

Minu selle aasta parim avastus meigivallas on olnud BioNike nahasõbralik apteegikosmeetikasari. Nende mõnusad meigipõhjatooted saavad mul igapäevast kasutust ja eriliseks lemmikuks on hetkel nende keskmise katvusega niisutav jumestuskreem Defence Color Hydra ning pliiatsikujuline väga hea püsivusega Liplumiere huuleläige toonis Grenade. BioNike meeskond varustas mind veel mõnede uute toodetega ja tänases postituses jagangi oma kasutuskogemust.

BioNike meigialuskreem



Geeljas praimer katab naha siidise ja libeda kihiga, tänu millele jumestuskreem hästi ühtlaselt nahale liugleb ja märvatavalt paremini püsib. Mul on kuivemat sorti nahk, nii et üldiselt meigi püsimisega probleemi ei ole, aga lõualt kipub jumestuskreem kiiremini kaduma, sest kui lapsed sülle ronivad, siis hõõruvad nad oma peaga ikka lõua vastu ja pühivad sellega meigi maha. BioNike praimer muudab jumestuskreemi puudutuskindlaks ja tänu sellele püsib meigikiht veatuna õhtuni välja. Pärast on vaja mitu korda nägu pesta ja ka siis võib veel mitsellaarveega niisutatud vatipadjaga üle käies nahalt meigijääke leida. Nii et tõesti muudab jumestuse ülimalt püsivaks.

Ma ei ole igapäevane praimerite kasutaja, sest kahjuks kipuvad need tooted mul poore ummistama ja kui olen mitu päeva järjest meigialuskreemi kasutanud, hakkavad nahale tekkima väikesed valged punnid. See ei ole ainult BioNikega nii, vaid enamuste praimeritega, mida siiani proovinud olen. Ühepäevasel kasutamisel enamasti seda punnide muret ei ole, nii et kui nii kord nädalas praimerit kasutan, siis selle peale nahk protestima ei hakka. Nii et minu jaoks on praimerid selline pidupäevatoode. Hind: 21.66 EUR.

Kreemjas põsepuna



Kreemjas virsikukarva põsepuna toonis Peche jätab kerge ja värske tulemuse ning jääb nahal väga loomulik. Hajutamiseks on pulga sabas väike švamm, millega pehmeid üleminekuid luua. Toode hajub väga hästi ja sellega tekib pigem tavapärasest vastupidine mure, et ta kipub hoopis liiga tagasihoidlikuks hajuma. Sobib kindlasti hästi algajale meigihuvilisele, kes põsepunaga alles esmatutvust teeb, sest tema doseerimisel on raske üle pingutada. Ma olen üsna julge põsepuna kasutaja, nii et minu jaoks kipub ta liiga õrnaks jääma. Allpool oleval pildil kasutasin põskedel just seda ja tulemus jäi vaevumärgatav. Foto sööb muidugi jumestusest umbes 40% ära, nii et päriselus oli värv siiski kenasti näha, nii et pigem soovitan seda õrna ja kerge päevameigi jaoks.

Kreemjas värv ei aja enda all olevat jumestuskreemi kohalt ära ja seda saab kanda vajadusel isegi puudri peale. Meigis kehtib üldiselt rusikareegel, et alati lähevad enne kreemjad ja siis puudrilised tooted, kuid ükskord olin juba näo ära puuderdanud ja alles siis tuli meelde, et tahtsin uut põsepuna katsetada ja sain sellega kena tulemuse ka puudri peale kantuna. Põsepunapulkasid on BioNikel saada kahes toonis - oranžikas ja roosa. Hind: 19.62 EUR.


Defence Color ripsmetušš



Defence Color tušš lubab anda lausa kunstripsmete väärilist efekti. Tal on hästi mõnus koonusekujuline hari, millega pääseb silmanurkadele väga lähedale ja saab ka kõige pisemad ripsmed kenasti tušiga kaetud. Tušš annab juurde rohkem pikkust kui tihedust, nii et ma olen tema all tavaliselt veel ripsmepraimerit kasutanud, et efektsemat tulemust saavutada. Püsib hästi, ei määri ega pudise. Hind: 17.47 EUR.

Sellised uued tooted siis täna. Kas oled BioNike valikust midagi proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment