Wednesday, April 24, 2019

Superlemmikud

Täna tuleb juttu minu viimase aja lemmikutest meigitoodetest. Mõned neist on nii palju kasutust saanud, et põhi juba paistab, teised aga päris värsked suurepärased avastused. Kõik nendest toodetest on tekitanud tunde, et kuidas ma küll enne nende leidmist üldse näo pähe tehtud sain, nii et julgen igaüht tänases postituses mainitud toodetest väga soojalt soovitada.


BioNike Defence Color Hydra jumestuskreem - Niisutav jumestuskreem annab keskmise katvuse ning jääb nahal kerge ja mõnus. Ei jäta maskilikku efekti, hajub kiiresti, püsib hästi - mida veel tahta oskaks? Minule sobib toon Ivorie. Hind: 18.13 EUR.

Laura Mercier läbipaistev puuder - Pikaajaline lemmik, millega tuleb peagi hüvasti jätta, sest toosi põhjas on veel vaid õhkõhuke kiht puudrit. Jääb nahal täiesti läbipaistev ja ei muuda meigipõhja tooni. Olen seda kasutanud nii enda peal, kui teinud meiki teistele ning ta sobib ideaalselt väga erinevatele nahatoonidele. Kinnitab ja matistab jumestuse ning muudab nahapinna ühtlaseks ja sametiseks. Hind on tal küll üsna krõbe, kuid purgikesest jätkub ka igapäevasel kasutamisel kindlasti rohkem kui aastaks. Hind: 45 EUR.


Maybelline Instant Anti-Age Eraser - Super hea peitekreem, mis jääb nahale üliõhukese märkamatu kihina, kuid peidab silmade aluse tumeduse väga edukalt ära. Esimene pulk oli mul toonis Fair ja see saab lähipäevil otsa. Uue ostsin heledaima tooni nimega Ivory, mis annab kohe ekstra ilusa ja kirka tulemuse. Sobib hästi ka lauvärvide praimeriks. Selveri Ilulaadal on see sageli väga hea soodushinnaga (alla 7 euro), mina olen enda omad just sealt soetanud. Praegugi on Ilulaat käimas ja Anti-Age Eraser kampaaniapakkumiste hulgas, nii et kasutage juhust ja proovige järgi. Tavahinnaga maksab kuskil 12 eurot.


BioNike Liplumiere huuleläige - Parim huuleläige, mida elus proovinud olen! Katab ja püsib hästi, ei kleepu absoluutselt ja teeb huuled nii ilusaks. Muudab huuled lopsakamaks ja kaotab kõik joonekesed. Minul on toon Grenade, aga saadaval on 6 imeilusat värvi. Hind: 13.33 EUR.

Physicians Formula Murumuru päikesepuuder  - Magusalõhnaline päikesepuuder annab ilusa ja kergelt kumava sooja jume. Hajub hästi, püsib ideaalselt ning kaotab hetkega talvise kahvatuse. Hind: 18.90 EUR.


Make Up Factory põsepuna - Rosy Haze on täpselt minu toon, mis paneb põsed kenasti õhetama ja  haakub mu nahatooniga ülihästi. Nii loomulik, õrn ja värske - saab igapäevast kasutust. Hind: 15.40 EUR.

Artdeco kulmupuudrid - Artdeco kulmupuudreid on mul kolmes toonis ja nendega saan kujundada sobivas tumedusastmes kulmud iga jumestuse juurde. Väga lihtsalt hajutatavad ja hästi püsivad puudrid, mida on saadaval laias värvivalikus. Ühe puudri hind on 4.50 EUR. Mina olen majutanud oma kulmuvärvide trio Artdeco ilusasse magnetpõhjaga karpi, mis hetkel on Rosalind e-poes saadaval väga hea soodushinnaga 4.95 EUR.

Kas oled midagi neist toodetest proovinud? Mis on sinu hetkelemmikud, mida julged iga kell soovitada?

No comments:

Post a Comment