Monday, December 31, 2018

Põhi Peal!

Uus kuu käes ja aeg kosmeetikariiulis inventuuri teha. Detsembris tuli hüvasti jätta selliste toodetega:


Velvet Sponge - See sametise pinnaga meigikäsn on üks parimaid, mida ma üldse kasutanud olen. Temaga saab kõigist jumestuskreemidest maksimaalse katvuse välja võluda ja meigipõhi jääb väga ilus ja ühtlane. Sama hea kui kuulus Beauty Blender, lihtsalt palju odavam.  Ta ei pea küll vastu päris sama kaua, kui Beauty Blender, aga kuna hind on nii palju soodsam, siis oleks patt nuriseda. Eestis ma seda müügil näinud ei ole, vaid tellisin ebayst. Kui mina enda esimese käsna ostsin, siis oli hind 4 dollari ringis, aga praegu saab kolmese komplekti kätte vähem kui 7 dollari eest, nii et tellisin kohe hulga varuks. Velvet Sponge saab osta SIIT.

Kivvi noorendav näoseerum - Ülihea lõhnaga rikkalikult niisutav seerum sobis mu kuivale nahale suurepäraselt. Toode omab mainekat Ecocert serifikaati, nii et koostiselt nii puhas kui üldse olla saab. Hind: 38.34 EUR.

Madara Šampoon ja palsam - Läti looduskosmeetikafirma Madara on saanud mu suureks lemmikuks. Sellist läiget nagu Colour and Shine palsam ei ole siiani ükski teine looduslik palsam mu juustele kinkida suutnud. Väga mõnus! Šampooni hind: 14.99 ja palsam samuti 14.99 EUR.

Crystal deodorant - Olen katsetanud palju alumiiniumivabu deodorante ja enamasti ei suuda nad sama tõhustat higistamisvastast kaitset pakkuda kui alumiiniumiga variandid. Lõpuks leidsin Prismast Crystal deodorandi ja sellega otsingud ka lõppevad, sest minu jaoks on ta olnud kõige tõhusam alumiiniumivaba deodorant üldse. Hind on tal ka väga hea ja maksab alla 5 euro. Mul on olemas ka spreipudelis variant, aga eelistan rullikut, sest see ei jäta kaenlaaluseid märjaks. Väga soojalt soovitan ja endalgi juba uus pudel ootamas.

Pulanna lifting näomask - Mõnusalt niisutav kreemjas näomask, mis täidab naha ära ja muudab näo värskeks ja säravaks. Imendub hästi naha sisse, nii et isegi kui paks kiht näole kanda, siis mõjuaja lõpuks ei olegi suurt midagi üle jäänud, mida maha pesta. Hind: 9.66 EUR. (Kasutades sooduskoodi "penelope" saab Pulanna e-poes kõigilt toodetelt 5% hinnast alla.)

Sellised tühjad tuubid-pudelid siis detsembrikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment