Tuesday, December 4, 2018

Lõhnateraapia

Natural Goods Company saatis mulle paki mõnusate looduslike toodetega. Madara pühadekollektsioonist kirjutasin eile, aga lisaks Smart Glow kehahooldustoodetele sain proovimiseks ka Taoasis eeterlikud õlid.

Head lõhnad loovad hubase meeleolu ja aitavad tuju tõsta. Praegu, mil õues on nii pime ja külm, on seda hädasti vaja. Taoasis sarjas on ülimalt lai valik eeterlikke õlisid, mille aroomiteraapilised omadused aitavad talvemasenduse vastu võidelda.


Lõhnaküünlad ja viirukid on sageli minu jaoks liiga intensiivsed ning võivad pea valutama panna, seega eelistan neile hoopis aroomilampi ja eeterlikke õlisid, sest sedasi saab lõhna ise hästi täpselt doseerida. Apelsini eeterlik õli on läbi aegade minu lemmik olnud. See on tuju tõstvate omadustega ja tavaliselt panen aroomilampi 3-5 tilka, mis annab tuppa päris tugeva lõhna. Apelsin on üks vähestest aroomõlidest, mis mulle alati sobib ja võin seda lambi sisse panna kasvõi iga päev - teisi aroomõlisid kasutan ettevaatlikult ja alguses vaid tilgakaupa, sest need võivad muidu häirima hakata.

Kaneeli eeterlikku õli polnud ma varem proovinud. Rahvameditsiinis kasutatakse seda väsimuse korral, külmetusest taastumise ajal, närvisüsteemi tugevdajana, ajutegevuse ergutamiseks ja seedimise soodustamiseks. Lõhn on tal üsna intensiivne, nii et üle 2 tilga ma seda korraga lambi sisse panna ei taha, sest muidu võib ta liiga tugevaks minna. Koos apelsiniõliga moodustavad nad väga mõnusa jõuluse lõhnabuketi ja sobivad hästi teineteisega segamiseks. (Mina panen 3 tilka apelsiniõli ja 1-2 tilka kaneeli, siis tuleb parajalt magusvürtsikas jõululõhn.)

Taoasis tooted on müügil Natural Goods Comapany esinduses, mis asub Vana-Kalamaja 41-1. Apelsiniõli hind on 6. 50 EUR ja kaneel 12. 48 EUR. Saadaval on väga lai valik erinevaid õlisid, kõik neist 100% naturaalsed.

Millised lõhnad on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment