Thursday, June 16, 2022

Tilk! uudistooted

Tilk! looduskosmeetika ridadesse on lisandunud kaks uut toodet ning nende suure fännina kibelesin mõlemaid muidugi järgi proovima.  Uuteks tulijateks on AHA-hapetega kehakreem ning musta küüslauguga silmakreem. Kreemid on täiesti looduslikud, julmusevabad ja Eestis käsitööna valmistatud. Tänases postituses räägingi oma muljetest.

Stimulate Me kehakreem



Vahest tean juba esimesel kasutamisel, et mõnest tootest saab mu uus superlemmik ja Stimulate Me kehakreemiga tekkiski see äratundmine koheselt. Stimulate Me on kerge ja kiirestiimenduv nagu ihupiim, kuid muudab naha nii pehmeks nagu rammus kehavõi. Niisutatud tulemus püsib pikalt, nii et iga päev ei tunnegi vajadust kreemitamise järgi. Eriliseks teeb selle kehakreemi AHA-hapete sisaldus, mis koorib naha pindmist kihti, muutes selle ülisiledaks. Lisaks on healõhnaline Stimulate Me veel trimmiva ja tselluliidivastase toimega, nii et kui see pole täiuslik kehakreem, siis mis üldse on? Hind: 21.90 EUR.

Niisutav silmakreem



Eelmise aasta lõpus välja tulnud musta küüslaugu sari on täielikult mu südame võitnud ja alati on rõõm näha, kui sinna veel mõni toode lisandub. Kerge koostisega silmakreemi imendumine võtab vaid hetke ning nahk ei jää läikima. Sobib ka vahetult enne jumestamist kasutada, sest meigitooted ei hakka kreemi peal ujuma. C- vitamiini rikas kreem ühtlustab nahatooni ja aitab kaasa kollageeni moodustumisele, et silmaümbrus ikka elastne ja kortsuvaba välja näeks. Väga meeldib! Hind: 39.90 EUR.

Lisaks uudistoodetele leiab minu vannitoariiulilt veel teisigi Tilk! näohooldusvahendeid ja kui jutt juba looduslike kosmeetikumide rajal on, siis kasutan juhust, et kiita ka mõningaid vanu lemmiktooteid, millest nii mõnigi on minu jaoks juba täieliku kultustoote staatusesse tõusnud.

Detox Me turbamask



Mu blogi pikaajalised lugejad ilmselt teavad juba kõik, et see on mu läbi aegade lemmik näomask, sest lisaks poore puhastavale toimele on ta ka vananemisvastane ning suudab mu kombineeritud naha väga kenasti ära tasakaalustada. Järjekordne purk on hetkel lahti korgitud ning olen kindel, et see ei jää mul viimaseks, sest see mask on mu naha jaoks lihtsalt täiuslik! Hind: 18.90 EUR.

Vananemisvastane küüslauguseerum



Näoõlide fänn olen ma tavaliselt pigem talvisel ajal, mil mu nahk januneb rammusamate hooldustoodete järgi, kuid Tilk! küüslaugusarja õli on piisavalt kerge, et seda kasutada aasta ringi. Minu meelest on see kõige tõhusam vananemisvastane toode Tilk! valikus ja kui seda regulaarselt kasutan, on naha toonuse tõus selgelt näha. Hind: 39.90 EUR.

Refresh Me toonik



Roosiveega toonikut olen samuti ära kasutanud juba lugematu hulk pudeleid ning olen tootest jätkuvalt vaimustuses. Nii mõnusalt värskendav, rahustav ja niisutav, et paremat ei oskaks tahtagi. Näovesi sisaldab probiootikume, mis tasakaalustavad naha mikrofloorat ja aitavad säilitada loomuliku niiskustaseme. Hind: 17.90 EUR.

Fresh & Clean puhastuskreem



Niisutav puhastuskreem suudab lahti sulatada ka kauapüsivad ja veekindlad meigitooted, kuid teeb seda nii õrnalt ja pehmelt, et lausa lust! Nahk on meigieemalduse järgselt pehme, niisutatud ja ei kisu. Puhastuskreem ei jäta näole mingit rasvast kihti, vaid peale pesu jääb täiesti puhas ning värske tunne. Hind: 18.90 EUR.

Olen Tilk! toodete tulihingeline fänn olnud juba aastaid. Puhas rõõm on näha, et Eestis nii head kosmeetikat toodetakse. Kas oled Tilk! valikust midagi kasutanud? Millised on sinu lemmikud?


No comments:

Post a Comment