Thursday, June 16, 2022

Essence suvekollektsioon

Essence on soodsa hinnaga meigibränd, kelle valikust olen  endale palju suuri lemmikuid leidnud. Värskelt on poodidesse jõudnud nende uus suvine kollektsioon, mida ma olen jõudnud juba mõnda aega testida, nii et tänases postituses tahangi rääkida, millised uutest toodetest mulle eriti meeldima hakkasid. Varem oli Essence ainult meigile keskendunud, kuid iga uue kollektsiooniga laiendab oma valikut nahahooldustoodete poole pealt ning ka sel korral on uudistoodete seas nii jumestustooteid kui näohooldust.


Hello, Good Stuff Happy Bliss näosprei lõhnab nagu Fanta ja tänu oma magusale apelsinilõhnale mõjub tõesti tujutõstvalt nagu nimi lubab. Kasutasin seda toonikuna peale näo puhastamist ja enne näokreemi. Happy Bliss pakub nahale niisutust, ei jäta kleepuvat tunnet ja kõik näokreemid imenduvad peale selle kasutamist väga hästi. Minu lemmiktoode Essence nahahooldussarjast on nende mustikalõhnaline seerum, aga Happy Bliss sprei saab endale auhinnalise teise koha. Hind: 3.50 EUR.

Hydro Hero silmaümbruskreem - Uus silmaümbruspiirkonna niisutaja on tahkes pulgakujulises vormis ning korraga kandub sealt nahale õhuke kogus toodet, mis imendub kiiresti ja jätab mati ning siidise lõpptulemuse. Kreemi kasutamine on iseenesest meeldiv, kuid ma ei näinud seda kasutades mingit vahet. Ma olen 38-aastane ning ilmselt vajab minu nahk juba tõhusamalt täitvat-pingutavat hooldust, nii et tõenäoliselt on see suunatud nooremale sihtgrupile. Hind: 3.10 EUR.

Hydro Hero tooniv päevakreem - Hydro Hero on tooniva päevakreemi kohta üllatavalt hea katvusega. Kui tavaliselt jäävad sellised tooted nahale vaevumärgatavalt, siis  Essence uut toonivat päevakreemi võiks võrrelda kergema katvusega BB kreemiga. Mina olen harjunud toonivate päevakreemide all alati oma tavapärast näokreemi kasutama, sest mul on kombineeritud nahk ning kuivematel aladel jääb toonijate enda niisutusest väheks. Kel on aga rasune nahk, siis sobib Hydro Hero ka ainsa tootena kasutamiseks. Minu jaoks on suur pluss, kui meigitoodetel on sees päikesekaitse, seega rõõmustas mind see, et Hydro Herol on sees SPF 15. Suvel eelistaksin tegelikult isegi tugevamat faktorit, aga asi seegi, kui ka väike päikesekaitse olemas on. Hind: 4.50 EUR.


Sensitive but WOW ripsmetušil on keskmiselt pikendavad ja tihendavad omadused. Ta eraldab ripsmed kenasti ära ning jätab hästi korrektse ja puhta tulemuse. Sobib ideaalselt kerge päevameigi juurde või "no makeup"- stiilis jumestuse tegemiseks. Tušil ei ole peal veekindluse märget, kuid ta püsib sellest hoolimata väga hästi. Hind: 3.90 EUR.

Another Volume Mascara... just better -Essencel on hullult palju erinevaid ripsmetušše, nii et ju on neil nimeideed otsa saanud ning uuel tihendaval tušil on selline pikk, lohisev ja natuke naljakas nimi. Aga nimi nimeks - tušš annab ripsmetele juurde nii pikkust kui tihedust ning püsib hästi. Mõnus kõik-ühes toode. Hind: 3.90 EUR.


The Dip eyeliner - Essence teeb lihtsalt ülihäid lainereid! Minu enda suurimaks lemmikuks on nende Liquid Ink lainerid, sest minu jaoks on nende peenikese pintslikesega aplikaator lihtsalt kõige käepärasem. Aga ka kõik teised Essence lainerid on väga head. Uus The Dip eyeliner on varustatud peeneotsalise paindumatu aplikaatoriga. Sel on väga hea katvus ning suurepärane püsivus. Liquid Ink lainerit ta küll minu jaoks troonilt ei tõuka, sest minu jaoks on lihtsam pintsliga täpset lainerijoont maalida, kuid kindlasti on inimesi, kes eelistavad just jäika aplikaatorit, nii et igaüks leiab Essence laiast lainerite valikust endale meelepärase. Hind: 2.90 EUR.


Hydra Matte huulepulk - Ma ei ole olnud kunagi regulaarne mati huulevärvi kandja, sest eelistan alati niisutavaid variante. Hydra Matte huulepulk ongi loodud kõigile neile, kellele matt efekt meeldib, kuid kes ei suuda tavaliste mattide huulepulkade tekitatud kuiva tunnet taluda. Ta ei ole 100% matt, vaid hästi kerge loomuliku läikega. Hydra Matte ei tekita huultele sellist tuntavat kihti nagu paljud teised matid huulevärvid, vaid ta on kuidagi huvitava pehme ja natuke nagu vahulise koostisega. Ära märkimist väärib ka tema mõnusalt hapukas puuviljane lõhn, mis kasutamise kohe eriti meeldivaks teeb. Saadaval kaheksas toonis rahulikest beežikatest särtsakate punasteni välja. Minu oma kannab nime Mauve-Mint.  Hind: 2.90 EUR.


Heart Core tooniv huulepalsam - Kõik uued Essence huulepulgad saavad mult hea puuviljalõhna eest ühe lisapunkti kirja, ka pildil olevad Heart Core ja Elecric Glow on väga mõnusa lõhnaga. Südamekesega kaunistatud huulepalsam annab lisaks niisutavale efektile ka kerge tooni, mis püsib küllalt pikka aega. Neid on saadaval neljas eri variandis - üks on klassikaline läbipaistev palsam ja teised kergelt toonivad. Hind: 1.80 EUR.

Electric Glow tooniv huulepalsam - Electric Glow palsam näeb väga efektne välja - heleroosa palsami sees on sinakaslillad sädelevad osakesed, mis huultelegi huvitava helgi annavad. Electric Glow on huulepulga ja palsami hübriid - niisutab tõhusalt ja intensiivistab oma huulte pigmenti, nii et igal kasutajal jääb ta seega pisut erinevat tooni. Minule näiteks annab natuke erksama roosa värvi kui ta pulgas paistab. Väga meeldib! Hind: 3.50 EUR.

Uued huulepulgad saidki suvekollektsioonist minu suurimateks lemmikuteks. Kas oled neist midagi juba proovida jõudnud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment