Friday, May 31, 2019

Põhi Peal!

Üks kuu jälle möödas ja aeg anda oma lõplik hinnang vahepeal otsa saanud toodete kohta. Mais kasutasin lõpuni sellised kosmeetikavahendid:


Jowae veesprei - Väga mõnus sprei, mis pihustab välja ülipeene ja ühtlase udu. Kasutasin jumestuse kinnitamiseks, sest ta aitab meigikihid ilusti üksteise sisse sulatada ja kaotab jumestuse puudrilise välimuse. Võib muidugi kasutada ka puhtal nahal näo värskendamiseks. Kuulub kindlasti minu top kolme Jowae toote hulka. Väga meeldis! Hind: 10.37 EUR.

Filorga Time Filler kreem - Esimene näokreem, mis mul tõesti kortse silmnähtavalt vähendanud on. Juba esimese kasutuskorra järel olid silmanurkades olevad peened kortsud oluliselt vähem näha ja peale kahte nädalat olid nad praktiliselt kadunud. Teisi kortse nii drastiliselt ei vähendanud, aga mahendas neidki. Mul olid need esimesed kortsud näkku hiilinud alles sel talvel, nii et ei oska öelda, kas kreem suudab sama tõhusalt võidelda ka vanade kortsudega, aga vähemalt minu värskelt näkku tekkinud "kanavarbad" suutis Time Filler küll väga kenasti ära siluda. Mul oli minisuuruses toode ja kahjuks ei oska öelda, kas neid kuskil üldse müügil on (mina sain enda oma kingituseks kaasa koos teise kreemiga), aga täissuuruses kreemi hind on 62 EUR.

Berrichi silmakreem - Kodumaine loodustoode, mis sisaldab erinevaid nahale kasulikke õlisid. Imendub väga kiiresti ja pakub tõhusat niisutust. Hind: 24 EUR.

Tilk! näovesi - Probiootikumide ja roosiveega näovesi niisutab, toniseerib ja aitab tasakaalustada naha normaalset mikrofloorat. Sai suureks lemmikuks. Hind: 19.90 EUR.

Turbliss mitsellaarpiim  - Väga tõhus puhastaja, mis võttis vaevata lahti ka veekindla ripsmetuši ja laineri, aga ei ajanud silmi kipitama. Ka näolt eemaldas edukalt kõik meigijäägid. Kui talle midagi üldse ette heita, siis võiks ta olla oluliselt suuremas pudelis, sest 100milliliitrine pudelike tühjenes mul lihtsalt liiga ruttu. Hind: 14.90 EUR.

Laura Mercier tolmpuuder - Läbipaistev tolmpuuder jääb nahal märkamatu ja sobib väga erinevatele nahatoonidele. Kinnitas meigi ning matistas selle pikaks ajaks. Suurest purgist jätkub ka igapäevasel kasutamisel rohkem kui aastaks, nii et olgugi, et hind on tal üsna krõbe, siis kestab kaua ja on tõesti väga hea. Hind: 45 EUR.

Pulanna kullaga päevakreem - See kreem nägi väga omapärane välja - läbipaistva geeli sees olid kullahelbed ja valged pehmed kreemipallikesed. Kerge ja kiiresti imenduv. Talvel jäi tema niisutavatest omadustest mulle väheks, kuid soojade ilmade saabumisega hakkas kreem mu nahale väga meeldima. Sisaldab kulda, rohelise tee ekstrakti ja ženženni. Pulanna e-poes kehtib sooduskood "penelope", mis annab ostudelt alati 5% alla. Kullakreemi hind: 17.05 EUR.

Artdeco silmapliiats - Toon "Purple eiderberry" on väga ilus suitsune lilla, mida kasutasin sageli rahuliku päevameigi juures. Väljakeeratava pliiatsi teises otsas on teritaja, et saaks enne iga kasutamist pliiatsi jälle teravaks. Mõnusalt pehme koostis, mis on väga hea püsivusega. Hind: 8.90 EUR.

Tilk! Spoon me öökreem  - Vahulise tekstuuriga kreem on väga niisutav. Talvel, mil mu nahk on eriti kuiv, kasutasin seda nii hommikul kui õhtul. Soojemate ilmade saabumisega ei vaja nägu kaks korda päevas enam nii toitvat kreemi ja viimasel ajal kasutasin seda vaid öökreemina. Olen seda ära kasutanud juba 3 purgitäit ja endiselt kreemist suures vaimustuses. Hind: 27.10 EUR.

Eco Denta valgendav hambapasta - Seda olen ma kord varem ka ostnud ja pettunud, aga kuna pakendit on vahepeal uuendatud, siis ei tundnud teda poes ära ja langesin teist korda selle toote orki. Hambapasta ei valgenda üldse ja ei anna samasugust värsket maitset suhu kui tavalised pastad. Kasutasin küll lõpuni, kui ta juba olemas oli, kuid ei meeldi ja ei soovita. Hind: 4.50 EUR.

Syoss kuivšampoon - Syoss toodetes olen varem pettunud ja ise neid rohkem ei osta, aga see kuivšampoon jõudis minuni e coopist vahetustootena. Tegelikult tellisin Batiste, aga kuna seda ei olnud, siis pandi asenduseks Syoss. See on umbes sama hea, kui tellid Mercedese ja saadetakse Žaparožets. Syoss kuivšampoon väljub pihustist väga ebameeldivalt märjana ja jätab juustele halli kihi, mida on keeruline välja kammida. Lisaks on ta tugeva keemilise lõhnaga. Teeb küll juuksed puhtaks, nii et kasutasin, hambad ristis, lõpuni, aga kasutusmugavust pole tootel ollagi ning see lõhn on ikka päris häiriv. Nii et ei soovita ja uuesti kindlasti ei osta. Hind: 5.59 EUR.

Catrice Liquid Camouflage peitekreem - Vahepeal oli see mu absoluutselt lemmik peitekreem! Tal on hea katvus ja toon Light Natural piisavalt hele, et silmade alla märgatavalt kirkust lisada. Viimasel ajal olen eelistama hakanud Maybelline Anti Age Eraser peitekat, mis jääb õhema kihina peale, kuid Catrice toote heale hinna-kvaliteedi suhtele jätkub mul siiani vaid kiidusõnu. Hind: 3.59 EUR.

CHI Argan Oil šampoon ja palsam - Salongisuuruses juuksehooldustoodetega on enamasti nii, et lõpus ootan pikisilmi, millal nad tühjaks saavad, sest tüütab ära pikalt ühte ja sama šampooni-palsamit kasutada. CHI omad aga sobisid mu juustele nii hästi, et nendest küll mingit tüdimust ei tekkinud. Kõik argaaniaõliga juuksehooldustooted on mulle siiani väga hästi sobinud ja ka CHI šampoon ja palsam tegid mu juuksed väga mõnusalt pehmeks, kergelt kammitavaks ja kahuvabaks. Väga meeldisid ja soovitan soojalt! Šampooni hind 32.80 EUR ja palsamil 35.10.

Sellised tühjad totsikud siis maikuus. Kas oled midagi neist kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment