Sunday, May 19, 2019

Filorga näohooldustooted

Võitsin hiljuti Filorga Facebooki loosimängu, mille auhinnaks oli nende Oxygen Glow kreem. Kui oma kingipaki kätte sain, leidsin sealt veel ka minisuuruses Filorga Time Filler kreemi ja etteruttavalt pean ütlema, et ma pole elus näokreemidest nii suures vaimustuses olnud, kui neist kahest ning erinevaid kreeme olen proovinud ikka väga palju. Neid kasutades tõesti näeb tulemusi ja nahk muutub ilusamaks juba paari kasutuskorra järel. Aga nüüd toodetest lähemalt.

Filorga Oxygen Glow kreem




Oxygen Glow reklaamtekst lubab, et kreem kustutab nahavead reaalajas ning selles sisalduvad optilised pigmendid ja pärljad mikroosakesed annavad klaari, noorusliku ja särava jume. Reklaamtekstid kuuluvad teadagi sageli ulmekirjanduse valda, nii et väga kõrgele ma enne esimest kasutamist ootusi ei kruvinud, aga seda suurem oli mu üllatus, kui nahk tõesti juba peale ühekordset kasutamist ülivärske ja kaunilt kumav välja nägi.

Ma olen näohoolduse koha pealt väga usin ja puhastan-kreemitan nägu nii hommikul kui õhtul, nii et nahk on üldiselt päris heas korras ja selleks, et uued näohooldustooted wow-efekti tekitaksid, peab nendes tõesti midagi väga erilist olema. Ja Filorga kreemid suutsid selle wow reaktsiooni välja meelitada küll. Oxygen Glow kreem imendub kiiresti ja ei jäta mingit tuntavat kihti, aga temast jääb nahale hästi kerge sillerdus. Näppudel on peale kreemi peale kandmist selline sädelus nagu oleks õrna särapuudrit katsunud. Näole jääb sädelus tagasihoidlikum ja mitte särapuudrilik, aga annab sellise kerge ja värske kuma. Kuna kreemi imendumine on väga kiire, sobib Oxygen Glow hästi ka meigialuskreemiks ja nahk on seda kasutades nii ilus, et ei taha mingeid tugeva katvusega jumestuskreeme selle peale pannagi - piisab täiesti kergelt ühtlustavast BB kreemist.

Oxygen Glow sisaldab ka minu lemmikkomponenti - hüaluroonhapet, mis peaks kortsude vastu võitlema, aga selle efekt ilmneb arvatavasti veidi pikema kasutamise järel. Kui purgike tühjaks saab, siis jagan uuesti muljeid. Igal juhul peale nädalast kasutamist olen sellest suures vaimustuses ja julgen toodet soojalt teilegi soovitada. Hind: 40 EUR.

Time Filler



Minu pakki oli lisatud ka minisuuruses Time Filler kreem ja kui ma arvasin, et Oxygen Glowst ei saa enam paremaks minna, siis Time Filleriga sain uue wow efekti osaliseks, sest see on esimene kreem, mille kortsudevastased omadused on koheselt silmaga nähtavad. Ma olen 35-aastane ja sel talvel panin kurvastusega tähele, et kortsud hakkavad hoolimata tublist kreemitamisest-maskitamisest näkku tekkima. Mõlemal pool suud on üks "naeratusekurd", mis varem paistis välja vaid naeratades, aga nüüd on kogu aeg platsis ja silmanurkadesse on hiilinud peenikesed kanavarbad.

Time Filler kreem suutis juba peale esimest kasutamist need kanavarbad pea täielikult ära siluda. Täiesti hämmastav, sest ma kasutan ju kogu aeg häid kreeme, mis kõik lubavad kortsudevastast toimet, aga sellist erinevust pole mitte ühtegi teist kreemi kasutades tähele pannud. Naerukurdude sügavuses ei ole veel vahet märganud, aga tundub, et sellest 15-milliliitrisest tuubist jätkub üsna kauaks, nii et ehk jõuab kreem nendegagi oma maagiat teha.

Kreemi tutvustav tekst ütleb, et selles tootes on ühendatud kõik Filorga teadmised kortsude vastu võitlemises ja need tegelevad kõigi eri tüüpi kortsudega, mis näkku üldse tekkida võivad:

Botoxi-laadne tripeptiid, mis jäljendab maomürki, on mõeldud lihaspingest tekkinud kortsude leevendamiseks. Naha lõtvumisest tingitud kortsude silumiseks sisaldub kreemis aineid, mis ergutavad naha tugikudesid moodustavate komponentide moodustumist. Kooriv toimeaine silub ebatasasusi, hüaluroonhape täidab ning leevendab kuivusest tekkinud joonekesi. Minisuuruses toodet ma kuskilt müügilt ei leidnud, aga täissuuruses kreemipurgi hinnaks on 62 EUR ja praegu tundub mulle küll, et see on iga senti väärt, sest "kanavarbad" suutis ta juba ühe kasutamisega pea olematuks siluda.

Igal juhul on minust peale nende kahe toote proovimist saanud Filorga suur fänn ja plaanin kindlasti tulevikus nende valikust ka teisi näohooldustooteid katsetada.

Kas oled Filorga valikust midagi proovinud? Millised on sinu muljed?


No comments:

Post a Comment