Friday, May 24, 2019

Uut Jowaélt

Nahahoolduse osas olen alati olnud väga tubli ja seda pattu, et ma meigiga magama läheks, ei ole teinud mitte kunagi. Samas ei saa öelda, et õhtune näopuhastus oleks alati see osa päevast, mida ma hirmsasti ootaksin. Selleks, et meigieemaldusrutiini meeldivamaks ja huvitavamaks teha, ostan harva sama toodet mitu korda järjest - uute näopuhastusvahenditega saab nahahooldust vähemalt natukenegi põnevamaks muuta. Jowaé värskelt välja tulnud näohooldustooted eristuvad nii sisult kui vormilt ja annavad näohooldusele uue hingamise.

Jowaé on sündinud Korea ja Prantsuse kosmeetikatööstuse koostööna ja selles on kombineeritud Korea ravimtaimed antioksüdantidega nimega lumifenoolid. Lumifenoolid on saadud kaktus-mägisibulalt. See on sukulentne ravimtaim, mis talub ka kõige ekstreemsemaid tingimusi ja näohooldustoodetesse lisatuna aitab ta ka nahal välismõjusid trotsida ning saavutada tasakaal. Uute toodete hulgast leiab lisaks kreemidele-seerumitele ka päris omamoodi tooteid, millesarnaseid ma varem proovinud ei olegi, näiteks mitselaarvahu ja geelist õliks muutuva näopesugeeli.

Jowaé meeskond varustas mind kõige vajalikuga, et õhtune näopuhastus ja -hooldus tehtud saaks:



Näopuhastusgeel õliga



Tuubist väljub see toode läbipaistva geeli kujul, kuid niiskele nahale masseerituna muutub nagu imeväel valgeks õliks. Näopuhastusgeel ei vahuta, vaid sulatab meigi ja mustuse lahti ning jätab naha väga niisutatuks, nii et pärast toote maha loputamist jooksevad veetilgad mööda nägu nagu peale õlitamist. Kuivale nahale ideaalne, sest nahk ei kisu peale pesemist. Kergemast jumestusest saab puhastaja jagu ühe pesuga, aga kui olen kasutanud tugevat meiki - modelleerinud ja korralikult puuderdanud, siis tuleb nägu kaks korda üle pesta, et kõik täiesti puhtaks saada.

Kasutusjuhend ütleb, et toode sobib ka silmameigi eemaldamiseks, kuid minu veekindlat ripsmetušši ta lahti ei võtnud ja sulatamise käigus läks toode ka silma, mis tekitas kipitust. Nii et silmameigi eemaldamiseks ma seda rohkem ei kasuta.  Hind: 14.61 EUR.

Kooriv kreem



Klassikaline kooriv kreem sisaldab taimset päritolu osakesi, mis pakuvad keskmise tugevusega koorimist. Need ei sula nahal ära ning koorida saab täpselt nii kaua kui viitsimist on. Peale maha loputamist jääb nahk mõnusalt niisutatuks ja ei karju kreemi järele. Väga meeldib! Hind: 14.61 EUR.

Mitsellaarvaht



Ma olen päris palju Jowaé tooteid kasutanud ja kõige suuremaks lemmikuks on saanud nende mitsellaarvesi, mis on nii tõhus, et saab jagu ka kauapüsivast veekindlast silmameigist ja on lihtsalt suurepärase hinna-kvaliteedi suhtega. Suur 400-ml pudel, millest jätkub väga pikaks ajaks, maksab vaid 14.19. Seega olin uue mitsellaarvahu proovimise eel kohe eriti põnevil ja ootused olid kõrgel, et kas uus toode saab vanast veel parem olla. Paraku sain siin väikese pettumuse osaliseks - nahalt võtab vaht meigijäägid väga hästi ära, kuid veekindla silmameigi eemaldamisega jäi ta hätta. Nii et sel korral uus toode vana troonilt tõugata ei suutnud ning meigieemalduseks jääb mu superlemmikuks endiselt Jowaé klassikaline mitsellaarvesi. Mitsellaarvahu hinnaks on 14.61 EUR

Meigieemaldus käib mul alati nii, et kõigepealt kasutan mõnda pestavat vahendit ja siis käin näo veel mitsellaarvee või -vahuga üle, sest juuksepiirile kipub ikka natuke meigijääke jääma, mis pestes maha ei tule. Selliseks järelpuhastuseks on pehme mitsellaarvaht väga mõnus.


Noorendav detox ööseerum



Kõik Jowaé tooted sisaldavad nende staarkoostisosa - lumifenoole, aga selle seerumi teiseks omapäraseks mõjuaineks on fermenteeritud must tee. Seerum aitab nahal kahjulikest jääkainetest vabaneda ja aidata kaasa rakkude uuenemisele. Peale selle seerumi kasutamist omandab nahk järgmisena näole kantud tootedes sisalduvaid aineid paremini.

Geeljas seerum on väga kiire imendumisega ja mõnusalt niisutav. Teda võiks täitsa võrrelda niisutavate kreemidega. Mõeldud spetsiaalselt öiseks kasutamiseks, sest magamise ajal toimuvad naha uuenemisprotsessid kõige aktiivsemalt ja seerum aitab neid veelgi ergutada. Hind: 31 EUR.


Taastav öökreem-mask




Öömaskid on minu nahahooldusrutiini jõudnud alles üsna hiljuti. Turgutavat ja taaselustavat kreem-maski saab kasutada kahel viisil - õhukese kihina peale kandes töötab ta nagu tavaline öökreem, rikkalikumalt nahale määrides on ta aga öömask. Mulle meeldis teda kasutada kreemina, sest rikkaliku kihina näole kandes jäi näpu all ikkagi mingi kiht tunda, kuigi silmaga nähtavaid kreemijääke nahal ei olnud. Ja mulle meeldib magama minna täiesti puhta naha tundega, nii et öömaskegi valin selle järgi, mis kaoksid nii hästi naha sisse, et mingit tuntavat kihti peale ei jääks. Aga ka kreemina kasutades annab ta tugevalt niisutava efekti ja mõnusa vitamiinisüsti. Hind: 22.95 EUR.

Kas oled Jowaé valikust midagi proovinud? Milline toode on sinu lemmik?

No comments:

Post a Comment