Monday, November 19, 2018

Kui südames on suvi

Luuv on uuenduslik ja julge kodumaine kosmeetikabränd. Minu teada on nad Eestis ainsad, kes isepruunistavaid tooteid valmistavad ja tänu sellele nad mulle silma jäidki. Kõik nende tooted on läbinisti looduslikud ja sobivad ka veganitele. Hiljuti saatis Luuvi meeskond mulle testimiseks mõned tooted ja tänases postituses nendest juttu tulebki.

Praeguseks hetkeks on viimanegi suvine jumekübe kadunud, nii et proovisin kodumaise isepruunistava õli omal nahal järgi. Seda iseloomustavaks lauseks on: "Vajalik igale naisele, kelle südames on suvi" ja selles kirjelduses tundsin end kohe ära. Enne isepruunistavate toodete kasutamist on hea nahka koorida ja ka selleks otstarbeks on Luuvil sobilik toode olemas.


Kooriv dušigeel



Looduslik dušigeel sisaldab koorivate osakestena bambuse tükikesi, mis pakuvad õrna kuid tõhusat koorimist. Dušigeelil on meeldivalt mahe värske lõhn ja ta on isepruunistavale kuivõlile ideaalne kaaslane, mis ühel ajal nii koorib kui niisutab ja valmistab naha isepruunistava toote jaoks ette. Hind: 9.99 EUR.

Looduslik isepruunistav kuivõli



Kui nahk puhas ja kooritud, saab asuda kõige põnevama osa juurde. Pruunistavat kuivõli on Luuvil kolmes toonis - hele, keskmine ja tume. Mina valisin kuldse keskmise. Ma ei olnud varem kuivõlisid proovinud, seega oli üllatav, et toode ei ole üldse õline - pigem võiks seda kutsuda lihtsalt vedelikuks, sest mingit õlile omast rasvast tunnet ta nahale ei jätnud. Kuivõli on kollaka tooniga ja tänu indikaatorvärvile näeb ilusti ära, kuhu toodet juba kantud on.  Imenduvus on väga kiire ja kogu keha sisse määrimine võttis aega vaid paar minutit.

Lisaks kiirele imenduvusele oli meeldiv üllatus ka toote vähene lõhn. Ma olen üsna lõhnatundlik ja kunagi olen peale isepruunistava kreemi kasutamist isegi keset ööd duši alla läinud, sest ma ei suutnud selle spetsiifilise "kärsahaisu" tõttu magada. Luuvi kuivõlil on küll pisut isepruunistajatele omast lõhna, kuid see on nii vähene, et ei hakanud häirima.

Kerge jume ilmus nahale juba peale esimest kasutamist. Kuivõli võib kasutada igapäevaselt kuni soovitud jumekuse saavutamiseni. Korralik suvine päevitus tekkis minul peale kolmandat kasutuskorda. Päevituse toon oli väga ilus ja loomulik ning kasutuskogemus igati meeldiv. Jume oli ühtlane - ainus murekoht olid minu jaoks põlved, mis kipuvad mul kuivad olema ja olgugi, et kasutasin paar tundi enne isepruunistamist põlvedel rasvasemat sorti kreemi, haakus isepäevitaja põlvede ümbruses tugevamalt kui mujal, nii et seal jäi tulemus pisut ebaühtlane. Ülejäänud kehal oli kõik tiptop. Hind: 19.90 EUR.

Lisaks tänases postituses mainitud toodetele leiab Luuv valikust veel igasugust toredat kraami - sädelusega kuivõli, sügavniisutavad kehakreemid ja juuksehooldustooted.  Tutvu toodetega SIIN.

Kas oled Luuv toodetest midagi proovinud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment