Monday, November 26, 2018

Brighten Me!

Olen Tilk! toodetest blogis korduvalt kirjutanud ja neile läbinisti looduslikele vahulise tekstuuriga kreemidele oma südame täielikult kaotanud. Tilk! tootevalik on jälle täienenud ja saanud oma ridadesse uue liikme - Brighten Me silmekreemi.



Kreem on nahka toitvatest, niisutavatest ja trimmivatest koostisosadest pungil - hüaluroonhape, roosivesi, kurgiseemneõli, saialill, kortsleht ja põldosi hoolitsevad selle eest, et silmaümbrusnahk saaks värske ja terve välimuse.

Kreemi koostisosad on looduslikku päritolu ja vegan ning nagu kõik Tilk! tooted sisaldab ta Saaremaalt korjatud taimede õlisid.

Brighten Me on vahulise tekstuuriga nagu teisedki Tilk! kreemid. Ta on üsna rammus, kuid imendub väga kiiresti ja kustutab naha janu hetkega. Kreemiga tuleb kaasa kadakast spaatlike. Olen proovinud päris palju Tilk! tooteid ja see kreem kuulub kindlasti mu top 3 lemmikute hulka. Mul jätkub tema kohta vaid kiidusõnu! Hind: 32.90 EUR.

Spoon Me



Spoon Me on rikkaliku koostisega öökreem, mida kuiva naha korral võib julgelt ka päevaseks hoolduseks kasutada, sest oma rammususe juures imendub ta siiski üllatavalt kiiresti. Minu jaoks on ta lihtsalt täiuslik talvine kreem, mis hoiab kõik külmal ajal tekkivad nahamured eemal. Kasutusel juba mitmes purgike ja olen temast jätkuvalt vaimustuses. Kreemil on üsna tugev ravimtaimede lõhn, nii et lõhnatundlikul kasutajal soovitan enne ostmist seda kuskil igaks juhuks proovimas käia, sest see lõhn ei pruugi kõigile meeltmööda olla.

Minu jaks on ta igatahes täielik must have talvetoode, mida olen lugematu hulk kordi teistelegi soovitanud. Nahal on seda kasutades väga hea olla. Hind: 27.10 EUR.

Scrub Me




Scrub Me näokoorija on mul ka kasutusel juba mitmendat korda. Väga mõnus toode, mis sisaldab koorivate osadena aprikoosituuma tükikesi. Lisaks koorimisele pakub ta ka tõhusat niisutust, nii et nägu ei kisu peale selle kasutamist ebamugavalt. Boonuseks mõnusalt kerge mandariinilõhn. Väga meeldib! Hind: 15.90 EUR.

Tilk! e poes on saadaval palju erinevaid kinkekomplekte ja mitmed neist hetkel ka soodushinnaga. Need rõõmustavad kindlasti kõiki looduskosmeetikafänne, nii et kui oled juba jõulukinkide jahil, siis soovitan Tilk! e-poodi kiigata.

Kas oled Tilk! toodetest midagi proovinud? Millised on sinu lemmikud?

No comments:

Post a Comment