Sunday, July 1, 2018

Põhi peal!

Juunikuus sai lõpuni kasutatud rekordiline arv tuube ja pudeleid. Oma lõpliku hinnangu saan täna anda järgmiste toodete kohta:


Mossa maasika šampoon - Läbinisti looduslik toode, mis pärjatud Ecocert sertifikaadiga. Mõnusa õrnalt magusa lõhnaga. Loodusliku šampooni kohta vahutas tublisti. Hind: 11.49 EUR.

Il Salone Machera värvikaitsemask - Klassikaline kreemmask, mis annab juustele niisutust, pehmust ja läiget. Meeldis! Hind: 9.90 EUR.

Tigi Rockaholic Heaven's Door šampoon - Tigi juuksehooldustooted on mulle varem alati meeldinud, aga see šampoon millegipärast erilist mujet ei avaldanud. Midagi tal ju otseselt viga ei olnud, aga mingil seletamatul põhjusel eelistasin talle alati teisi tooteid ja lõpuks lausa sundisin end seda lõpuni kasutama, sest see oli mul juba nii kaua poolikuna vannitoas seisnud. Sama sarja palsam meeldis jälle väga. Hind: 10.90 EUR.

Babe beebišampoon - Hästi õrn šampoon, mis on vaba igasugu lisaainetest ja regulaarsel kasutamisel võitleb titekõõma vastu. Väga meeldis! Lõhnatu, läheb kergesti vahtu ja laseb end ülikiiresti juustest välja loputada. See kiire loputamine on mul lastešampoonide juures üks kõige olulisemaid omadusi, sest olgugi, et vannis käimine on mu põnnidele alati väga meeldinud, siis juuste loputamist ei ole neist ükski sallinud. Selle šampooniga ei pea lapsi pikalt loputamisega kiusama. Hind: 13.05 EUR.

Joico K-Pak juukselakk - Kuumakaitset sisaldav keskmise hoidvusega lakk. Väga meeldis! Laseb end ilusti juustest välja kammida ja ei jäta krõbisevat-kleepuvat tunnet. Üks kõige lemmikumaid lakke, mida üldse proovinud olen. Hind: 25.90 EUR.

Batiste kuivšampoon - Blondidele juustele mõeldud kuivšampoon sobib kenasti ka minu helepruunidele juustele ja aitab väljakasvu pisut hajutada. Ta ei jäta juustele märgatavat kihti, ent ometi helendab pisut tumedaid juuksejuuri. Teeb juuksed kenasti puhtaks ja lisab kohevust. Hind: 4.95 EUR.


Mossa muraka näovesi - Mossa toonikud on mu suuuured lemmikud! Nii hea lõhn ja mõnusalt värskendav ja niisutav koostis. Muraka toonik läheb tootmisest välja, nii et saadaval ongi veel viimased soodushinnaga pudelid. Soovitan juhust kasutada ja proovida, kuni seda veel saada on. Hind 6.90 EUR.

Tilk! Protect Me näokreem - Tilk vahulise tekstuuriga kreemid on mulle kõik väga meeldinud ja tundlikule nahale mõeldud Protect Me sai samuti suureks lemmikuks. Läbinisti looduslik kreem on toodetud Saaremaal. Kreem on peaaegu lõhnatu, nii et sobib ka lõhnade suhtes tundlikule kasutajale. Hind: 22.10 EUR.

Darphin mitsellaarvesi - Darphini mitsellaarvett olen ära kasutanud juba õige mitu pudelitäit ja endiselt jätkub mul tema kohta vaid kiidusõnu. Jätab naha hästi puhtaks ja värskeks. Hind: 25.20 EUR.

Dr. Bronner's vedelseep - Dr. Bronner's "imeseep" sobib kõigeks. Sellega saab end pealaest jalatallani puhtaks pesta, või hoopis kasutada teda kodu puhastamiseks. Üks seep - 18 kasutusvõimalust. Mina ei raatsi seda head kraami niisama kätepesuks või kodu küürimiseks raisata ja minul leiab ta kasutust hoopis meigipintslite puhastajana. Ta suudab ka kohevatest kabukipintslitest kõik meigijäägid kätte saada. Olen kasutanud erinevaid ja see lõhnatu variant on siiani kõige rohkem meeldinud. Hind: 10. 90 EUR.

Oriflame Love Nature koorija - Oriflame Love Nature sarja tooted on täielikult biolagunevad. Lavendlilõhnaline kooriv geel sisaldab hästi peeneid koorivaid terakesi, mis on naha vastu väga õrnad, kuid suudavad siiski põhjalikku koorimist pakkuda. Lavendlilõhnaga on mul paras love-hate suhe. Kui seda on õrnalt tunda, siis meeldib ta mulle väga, kuid kui lõhnaga on liialdatud, võib mul sellest lausa pea valutama hakata. Oriflame geel lõhnab pigem tagasihoidlikult, nii et meeldis ja sobis väga. Hind: 6.90 EUR.

Tilk! Cuddle Me kehavõi - Tilk! rikkaliku koostisega kehaniisutaja näebki topsis välja tahke nagu või. Nahasoojuses sulab see aga hetkega ja pakub nii rikkalikku niisutust nagu oleksid just salongist kehahooldusest välja astunud. Imendumine on võidel aeglane, nii et päris igapäevaselt teda ei kasutanud, aga kui oli aega kreemi imendumist oodata, siis oli nahk pärast nii mõnus! Hind: 24.90 EUR.

Ecodenta valgendav hambapasta - Musta värvi hambapasta sisaldab sütt ja lubab efektiivselt valgendavat toimet. Paraku ei pannud mina seda kasutades mingit valgendavat mõju tähele. Iseenesest täitsa ok toode ja päris tore oli musta värvi pastaga pesta, aga lubatud hambaid valgendav efekt jäi tulemata. Hind: 3.90 EUR.

Turbliss turbamask - Sada maski olen ära kasutanud juba õige mitu purgitäit. Turbamaskid sobivad mu nahale väga hästi. Vananemisvastane, vistrike vastu võitlev, nahka elustav, kodumaine ja läbinisti looduslik - peab ju meeldima! :) Hind: 10.70 EUR.

Selline virn tühje totsikuid siis juunikuus. Kas oled midagi nendest kasutanud? Millised on sinu muljed?

No comments:

Post a Comment